Goede morgen allemaal. @afrola welkom terug en hoe is de binnen komt met een hoop roze? @wendy ohw wat balen dat je temp weer veel lager is pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff zo ff omhoog geblazen voor de rest ik kan vandaag weer een paaruurtjes werken ben ik wel heel blij mee omdat dat thuis zitten ook maar niets is. ik kijk vanavond wel en tussen door kijk ik ook nog wel ff
goedemorgen allemaal, Klussertje@ ik zie dat je je banner aangepast hebt en het al een beetje gevierd hebt. dus nu voor het eggie GEFELICITEERD ! afrola@ welkom terug Mosa en Hanna@ ben zo benieuwd naar jullie temp kaartjes! all@ mijn temp was onduidelijk. direct na opstaan 36,7 en een half uur later 37,2 ! Nu meet ik elke dag direct na het opstaan en een half uur later. Meestal (9 van 10) is de tweede temp of gelijk of 0,1 hoger maar nooit zoals vandaag 0,5. Daarom heb ik maar 36,8 (net als gisteren) ingevuld. Jullie hier nog een mening over ?
Mosa> ziet er goed uit, meid!!!! Hanna> ook voor jou nog steeds erg spannend! Blijf voor jullie duimen en ondertussen lekker blijven klimmen he?! Wendy> ik vertel mijn kerel gewoon niet wanneer mijn ei is! Ik kan begrijpen dat een man wel veel druk op z'n schouders voelt als ie "moet" presteren. Het moet wel leuk blijven natuurlijk. Tenminste, dat vind ik. Klus> heb je een leuke avond gehad? All> mijn ei zit eraan te komen, denk ik. Heb zo'n ontzettend oergevoel, nog nooit meegemaakt. Loop de hele dag te stralen en te zingen. Of ik al zwanger bén! ha ha. Dus wij klussen er vrolijk op los en dat doet onze relatie ook weer erg goed. Tis op de een of andere manier gewoon een hele bijzondere periode. Als ik het zo terug lees, klinkt het zo duf en zweverig, maar weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen! Nou ja, laat ook maar.
@maar; zo te lezen ben jij ook goed bezig (op wat voor manier dan ook) veel plezier bij het klussen en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. you go girl!
Maar ik heb echt een hele geweldige avond gehad. we zijn gaan uit eten bij een wok restaurant. mijn man is nu echt zoooooooooo lief voor mij noemt me zelfs al moeders
@wendy, ik denk wel dat je je ei hebt met zo'n positieve ovutest, je temp zal de komende dagen wel omhoog gaan.
Hi meiden, Mag ik jullie mening vragen betreffende mijn temp kaartje? Ik schommel echt alle kanten op voor mijn gevoel....
Hihi, dat doet me denken aan het slabbetje dat ik gekocht heb toen ik net zwanger was Fijn trouwens dat t met jullie zo goed gaat! Kan me heel goed voorstellen dat dat JUIST tot een baby leidt
Goooood morning ladies. @Klussertje. Hopelijk gaat deze zwangerschap je alles brengen wat je hoopt... @Mosa: hoe staat het met jou? Hier is weer mijn kaartje. FF blijft me verbazen haha. Nu heeft ie mijn kruis weer een dag naar voren geschoven. Ondertussen ben ik nog steeds iedere ochtend misselijk en draaierig. (en volgens mij als iets eerder mijn ei gehad, maar daar zal ik niet meer over zeuren )
@silviaM; volgens mij gaat je temp zich nu stabiliseren rond 36.6 als ie dit maar een beetje vasthoud zou ik denken. @Melisa; ik zou ook je ei een dagje eerder zetten maar je hebt in elk geval een duidelijk ei op je kaartje staan. Ik wou dat ik hem had.
Oh, wat een leukerd! Was ie vast heel blij mee. Het zou leuk zijn als het nu tot een beebje leidt, maar tis ff niet het allerbelangrijkste op het moment en dat voelt wel ff heeel goed. Had ik vorige ronde ook niet verwacht dat ik me nog eens zo zou voelen! ha ha
Ja, was ie ook... Nee, dat is juist het leuke: je vindt het nu gewoon fijn, zelfs als het niet tot een baby leidt. Vind het echt super voor je!
Ah, superlief van je! Het gaat gewoon heeeel erg goed, ondanks dat ik gisteravond de bumper van z'n auto eraf had gereden... ha ha. Wou ie toch nog wel ff rommelen! Cool he?
Goedemorgen, Ik werd echt pas om 10 uur wakker Dat gebeurt me eigenlijk nooit, maar wel lekker een keertje! @ Afrola, Knap hoor dat je alles terug gelezen hebt! Je kaartje is inderdaad een beetje raar, en volgens mij ook geen ei te ontdekken. Hopelijk komt hij nu snel! @ MyPrecious, volgens mij kun je de ovulatietesten dan wel gebruiken hoor! Je verliest niet zo veel bloed toch? Ik denk dat het geen invloed heeft! Wanneer ga je ermee beginnen? @ Wendy, kan nog steeds hoor! Je temp gaat vast morgen weer omhoog! @ Pookie, wel duidelijk, zo'n stabiel kaartje! Nu op naar een duidelijke eisprong met mooi resultaat! Succes! @ Hanna, mooi dat je temp boven je lijn blijft! Spannend! Dit moet jouw ronde worden! @ Djaar, ik zou niet weten welke je moet nemen, maar ik denk dat je wel de goede hebt gedaan. Wel vreemd dan dat er zoveel verschil tussen de eerste en de laatste zit! @ Maar, het klinkt inderdaad een beetje duf Nee hoor, is toch hartstikke fijn dat het je relatie ook goed doet! @ Sylvia, je temp schommelt inderdaad best wel, alhoewel hij de laatste 3 dagen wat stabieler is. Het schommelen kan geen kwaad, als je maar verschil ziet tussen je temp voor en na je eisprong. Wat erg dat je een MA hebt gehad! Misschien dat dat er nog invloed op heeft? @ Melisa, mmm, vreemd, maar wat ik wel af kan leiden is dát je eisprong in ieder geval geweest is Hopelijk gewoon een paar dagen eerder dan ff aangeeft! Ben je altijd na je ei misselijk 's ochtends? Dat is ook vervelend! @ All, mijn temp is nog steeds hoog. Fijne dag!
Klus, GEFELICITEERD! Meiden, Cyste was weg en had gister een ei van ruim 18mm en volgens de gyn op springen.