Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sammie, wat heerlijk voor je! Dat is goed nieuws! Goed klussen en hopelijk staat niets meer een zwangerschap in de weg! Hou je ons wel op de hoogte?!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Natuurlijk Mosa!

Hier even mijn kaartje:

3. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik breek even in vanaf m`n werkplekje.
    Bedankt voor alle info.
    Ik hoop ook dat de temp. vanaf morgen zeker naar boven gaat.
    Nu ervaar ik wel vandaag dat ik echt buikpijn heb en erge broekloop dus denk dat de buikpijn daar vanaf komt.
    Heeft toevallig hier ook iemand die naar het eitje aan de broekloop is.
    Misschien is dat ook wel een goed teken.
    Maar als ik het goed begrijp moet de temp. nu omhoog gaan en dat zeker 3x achter elkaar en dan heeft ff pas een kruisje?
    We nemen nu even de rust qua klussen want 5 dagen achter elkaar is niet niets.
    Ik moest wel tegen mannetje zeggen dat ik m`n eitje kreeg, hij wil namelijk niet elke dag en dat wilde ik deze ronde dus zo graag doen en dus een rede moest ik aangeven.
    Ik hoop zo dat ik zwanger raak deze ronde.
    Nou ben ik weer weg, ik spreek jullie snel weer.
    Iedereen een fijne dag.

groetjes Wendy

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, ik moest wel lachen om deze zin :D
    Ik heb daar geen last van, maar heb bijna dagelijks last van mijn darmen.

@ Sammie, je eitje staat echt op springen zo te zien!

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @sammie en @mosa; jullie zijn goed bezig!

trouwens Mosa dat uitslapen is soms ook echt nodig. Ik heb er op het einde van de week ook altijd zo zin in maar als het weekend is ben ik automatisch om 6.30 klaarwakker.

inmiddels is het weer bijna 12.00 en zit de werkdag er al weer voor de helft op.
    Vriend is zojuist wel gaan werken maar verwacht maar een paar uurtjes vol te houden.
    Ik heb hem al verteld dat ie vanavond weer aan de klus mag.

Zolang ik geen ongi of positest heb klussen we maar gewoon om de dag door (graag of niet :) ).

Ik ben zo benieuwd of er voor zondag nog velen zijn die ons gaan verrassen met een positieve test :)

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mosa: ik begin te denken dat je ei toch op 27 is geweest, ik hoop voor je dat het niet zo is (gelet op je klusprogramma)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Djaar, ik kan me voorstellen dat je dag 27 denkt, maar het vreemde is dat ik al voor de tijd last had van mijn na-eisprongkwaaltjes. Ook is mijn temp na mijn eisprong nog nooit zo stabiel hoog geweest (meestal rond 36.8/36.9). Dus dan zou ik nu ineens een heel ander soort cyclus hebben?
    Ook zou het betekenen dat, ondanks dat mijn cyclus alleen maar korter geworden is de afgelopen maanden, ik nu ineens mijn langste cyclus van al die maanden zou hebben.
    Maar op basis van mijn temp ben ik er soms ook bang voor. Ik hoop het alleen nog steeds niet, en anders dag 23.

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sammie! \:D/ :whistle: Super meid!
    Lekker aan de klus!

Wat zal dat apart zijn, dan je weet dat er een ei op springen staat en dat ie gewoon bevrucht gaat worden (want dat wordt ie nu natuurlijk, dat begrijp je wel). Als je erover na gaat denken is het toch wel heel bijzonder! (Maar heeft een emo-momentje..!) ;)

Wendy: 1 tipje. RELAX! En probeer niet overal iets achter te zoeken, want dan heb je geen leven meer, moppie.

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik zat eerlijk gezegd ook aan dag 23 te denken... :-k Moeilijk hoor!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Mosa: ik snap er ook niks meer van :(

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En die onzekerheid maakt me juist zo onzeker :)
    Maar ik wil zaterdag of zondag testen, mocht hij op dag 23 geweest zijn, dan zit ik ook al 13/14 dagen na mijn eisprong.
    Hopelijk heb ik geluk!

12. Niet meer actief

Hoi,

Heb even met m`n kaartje zitten spelen als ik nu elke dag iets omhoog ga met m`n temp.
    Dan geeft ff mijn eitje aan op de dag dat ik die grote dip had (35,8 graden) dag 24.
    Ik hoop zo dat m`n temp. omhoog gaat al is het maar langzaam.

Groetjes

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hello everybody!

bij jullie ook zo koud? brrr zit te bibberen hier!
    weet ook helemaal niet meer wat ik nou wilde typen..

zooo heb me toch (wil eigenlijk niet met vleeswaren gooien) een kaa uu thee nacht gehad, buikpijn zeg bah en toen ook nog een lage temp vanochtend ik denk ow daar heb je de duivels maar nee hoor en nu geeft FF ondanks mijn lage temp, mijn ei op zaterdag ;) ben toch wel beetje blij :D :)

Owja MP: ja een soort van ;) is www.menstruatiekalender.net vind hem alleen niet zo duidelijk :p

Liefs

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    heb trouwens net gependeld dat ik in december zwanger raak van een meisje :) hopen maar dat het uitkomt haha is weer een maand korter wachten :)

15. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik weet niet meer wie de vraag stelde, maar ik ben inderdaad wel vaker na mijn eisprong niet fit. Dus ik denk bij misselijkheid niet direct aan een zwangerschap.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Melisa,

Hier ook!

17. Niet meer actief

Temp. ga omhoog! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Hopen dat dat helpt. :oops:

Morgen moet ik om 4 uur er al uit, dus kan best zijn dat morgenvroeg een scheef beeld krijg, maar het is even niet anders.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, ik denk dat je eisprong wel geweest is hoor! Hij gaat vast wel omhoog vanaf morgen!

@ Springmuis, wat vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! Hopelijk slaap je komende nacht beter! Je hebt nu gewoon een dubbele innestelingsdip :) Trouwens gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
    En december is inderdaad een betere maand dan januari, ik hoop het voor je!

@ Melisa, ik vroeg of je vaker na je eisprong misselijk bent. Maar dat is vervelend zeg! Hopelijk heb je snel misselijkheid met een goede reden!

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mosa: Dubbele innestelingsdip is dubbele kansen :) geintje hoor
    vind het toch wel apart nu ik omlaag ga heb ik ineens mn ei gehad, had dat dan eerder gezegt dan had ik niet zo lopen blazen voor mezelf :)
    en dank je wel :D duurt nog wel even, kan ook niet zeggen dat ik druk aan het regelen ben, ik heb nog niets haha owja datum staat wel al vast :) maar meer niet :p ben niet zo van het vlotte :oops:
    al ga ik wel deze maand eens kijken voor een jurk, samen met mijn manneke :D (heel lang verhaal zit eraan vast ;) )
    dus ik ben benieuwd waar ik nou mee thuis ga komen :p [​IMG]

liefs

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, gaan jullie de bruiloft groots vieren of juist klein?
    Ik moet eerlijk zeggen dat, meestal is het andersom, maar dat het meer aan mij ligt dat we niet getrouwd zijn dan aan mijn vriend. Als het aan hem lag waren we allang getrouwd (zijn al 8,5 jaar bij elkaar), maar voor mij hoeft het niet zo. Ik vind het niet zo veel toevoegen, maar wat niet ia kan nog komen ;)
    Alvast veel plezier met het kijken voor de jurk (dát lijkt me nu wel weer leuk!). Weet je al wel wat voor kleur je wil?

Deel Deze Pagina