Wij vieren het klein, vind het zonde van ons geld als we mensen gaan uitnodigen die niet dicht bij ons staan en dus niet of nauwelijks spreken. dus het word alleen naaste familie, ouders,broers/zussen met kinderen en opa's en oma's. bij ons was het ook zo dat hij ermee kwam, en ik heb geen nee gezegd ja de kleur weet ik al, word lekker orgineel... wit of iig in die richting maar wil toch wel combineren met een andere kleur, weet nog niet wat maar niet helemaal maagdelijk wit, iets met gekleurd borduurtje ofzo.. we zien het wel
Leuk hoor Springmuis, je moet het ook lekker zo doen als jullie zelf willen! Ik vind lichte jurken ook altijd het mooiste hoor! En tegenwoordig vheb je zoveel mooie kleuren gebroken wit. Leuk vooruitzicht in ieder geval
dat zeker even nog een vraagje aan jou, hoe zet je je FF ticker in je onderschrift? want ik zie alleen een linkje..moet je dan etc )ofzo? liefs
haha ja het is irritant dat je er geen 2 banners kan plaatsen maar dit is eindelijk een cyclusbanner die altijd goed staat aan die andere heb ik niets bij deze kan je tenminste echt weten hoelang je nog moet liefs
Goede morgen deze morgen allemaal, Zoals ik al zei moest ik er vandaag vroeger uit dan anders, maar goed. Vandaag werk ik van 5 tot 13 uur en dan heb ik heerlijk weekend. Ik heb goed nieuws voor vandaag. Mijn temp. is omhoog gegaan. Nu moet ik nog met m`n temp. afspreken dat hij langzaam aan omhoog blijft gaan of zo blijft. Dus bij deze; Temp. blijf je aub zo hoog voor wendy? : Nou we zullen zien op hij heeft geluisterd. Ik was gisteren op tijd naar bed gegaan, was wat lui en dat was ik eergisteren ook al. We zullen maar denken dat het van de ei-hormoontjes komt ofzo. Ik wens iedereen een fijne dag toe. Groetjes Wendy
Goedemorgen! @Wendy: Pffff, dat was wel heel vroeg je bed uit. Maar lekker om 13 uur klaar met werken. mooie tempstijging zeg! En inderdaad, nu hoog blijven! Bij mij ook een stijging, nu naar 36,5. Lekker hoor! De andere tempen waren wel boven de lijn, prima natuurlijk, maar dit ziet er wel beter uit vind ik Nog een dagje werken en dan lekker weekend. Ik ga vandaag met de kinderen pyama zwemmen, een activiteit van het zwembad. Ze waren gisteren al helemaal door het dolle bij de gedachte hieraan Fijne dag allemaal en ik kom na het zwemmen hiet nog even spieken of er nog nieuwtjes zijn. Groetjes, Hanna
hallo allemaal, daar ben ik weer op mijn laatste werkdag van deze week. Het zal wel een lange dag worden want van al dat geklus op de late avond word je niet fitter (maar wel vrolijker hihi) Mijn temperatuur blijft maar laag en tegelijker tijd volgens FF wel boven de coverlijn ?! Conclusie ei is definitief spoorloos verklaard en het kon wel weer eens een hele lange cyclus worden. Nu ga ik even teruglezen (zover mijn werk dat toelaat) Anders tot vanmiddag.
Mogge, moms 2 be! Wat balen Djaar. Ik hoop dat je temp morgen lekker omhoog schiet. [-o< Wendy & Hanna, ziet er goed uit! =D> Mijn temp blijft nog mooi stabiel, maar hoop dat mijn ei vandaag is. Heb vanmorgen nog ff goed geklust voordat vriendlief moest werken. Vond ie helemaal niet erg! Vandaag weer druk aan de klus in het huis van mijn broer en schoonzus, dus kom vanavond nog wel ff buurten... Fijne dag allemaal! Liefs, Maar
Goedemorgen allemaal, @ Hanna, mooie stijging, mooi kaartje @Djaar, waarom ben jij je ei kwijt, ff geeft toch een ei? @ Wendy, mooie nieuwe stijging, hopelijk stabiliseert je temp nu een beetje @ Springmuis, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk, veel plezier met regelen @ Sammie: succes met jacht op ei @ Mosa: hoe gaat het bij jou? wat betreft de ei discussie, ik zou hem op dag 16 zetten, maar dan is je lf ook wel lang @all, nou mogelijk is mijn ei onderweg / geweest, gister iets lager en vandaag 0,2 gestegen. Maar heb nu al vier dagen buikpijn en gister had ik ook flink hoofdpijn en misselijk. Lag dus al om 9:00 uur in bed... De week na mijn ongi had ik echt helemaal nergens last van maar de laatste dagen . Lijf doet gewoon een beetje raar...
@maar; goed gedaan klussen wanneer je kan! @afrola; FF geeft inderdaad wel ei aan maar gezien mijn vorige kaartje is deze erg onduidelijk. En wat jij gemist hebt denk ik is dat ik vorige week verschillende positieve ovulatietesten had. Op zich niet erg zou je denken maar de week ervoor had ik ze ook en duidelijker. Ik wil graag de dag wel aanhouden die FF geeft maar mijn temp is meestal na het ei toch boven 37. Dus vandaar dat ik ei kwijt ben. Voor jou zou ik inderdaad ook vermoeden dat je ei nu geweest is. En nu maar afwachen
@ Djaar, aha ik snap je probleem. Dat is frustrerend als het zo onduidelijk is. Vanwege je posi ovu-testen zou je dus denken dat je ei geweest is maar je temp doet niet mee... Ergens heb ik ook het gevoel dat mijn ei al eerder deze week geweest is maar mijn temp doet ook niet mee.... Kan komen doordat ik tijdelijk op een andere (constante tijd) heb getempd maar dan zou je een dipje en stijging toch ook op hebben moeten merken Tsja, afwachten om te zien wat er verder gebeurt is het enige wat we eraan kunnen doen...
Goede morgen lieve allemaal. Muisje wat zie ik nou trouw plannen? wanneer is de grote dag? voor alle tempers ik hoop dat jullie temp snel stijgen zal en dat we allemaal op roze zitten voor het einde van het jaar. voor alle zwangere geniet waar mogelijk is. dat we allemaal in 2009 een lief kleintje in de armen houden Nou een andere vraag ik wil graag op ff mijn curve inbrengen dat ik zwanger ben maar hoe doe ik dat?
Hanna@ mooie temp stijging. Leuk idee dat pyama zwemmen. djaar@ denk ook dag 18, zoals het er nu uitziet. Zolang je tempjes boven de coverline blijven. Wat doet ff als je de EEE-tjes nu weghaald? maar@ PFFFFFFF omhoog die temp! afrola@ morgen nog een stijging en dan ei op dag 21! Ik heb vanochtend niet getempt. Heb er even geen zin meer in. Ben er denk ik teveel mee bezig! Heb wel nieuwe ovu testen besteld. kijk wel even wat ik met het tempen doe! Liefs Britt
Brit@ goed idee zal ik straks eens proberen. wat moeilijk toch werken en forum bijhouden HAHAHAHHAHAHHAHA
Klussertje@ gefeliciteerd! Heb je al een test waar het streepje blijft staan. Vind ik zelf leuk om te bewaren, heb er van Sven ook nog eentje bewaard! Heb er ook foto's van. Maar ja....blijft toch leuk!
@wendy: ik hoop dat je temp zo mooi blijft @hanna: het gaat weer de goede kant op zie ik! @Djaar: hopelijk gaat je temp nu mooi de lucht in. En ook al is het laat, krijg je nog een mooi ei. Of een positieve test natuurlijk... @Britt: kan me het een beetje voorstellen hoor. Hopelijk vind je met de testen ook netjes je ei. @All: Mijn ei is echt super duidelijk geweest. Neem nu lekker plaats op het wachtbankje. En dan kan ik evt volgend weekend testen.