@Melisa; dat wordt een hele duidelijke! Jij bent goed bezig, hou vol ik blaas je alvast de goede kant op pfpfpfpfpfpfffffffffffffffffffff
ga naar het deel waar je je temp invult en dan scroll je een klein stukje naar beneden en zie je pregnancy test staan, deze zet je op +
Goedemorgen meiden, @ Wendy, volgens mij is het wel duidelijk dat je eisprong geweest is hoor! Fijn! Nu begint het 'leuke' wachten @ Hanna, dat is zeker een hele mooie stijging! En anders dan de vorige keer, misschien goed teken? Veel plezier met het pyama zwemmen! @ Djaar, balen zeg! Ik betwijfel ook of je eisprong al wel geweest is, hopelijk krijg je de komende dagen duidelijkheid! @ Maar, Hopelijk inderdaad vandaag je eisprong [-o< Succes met klussen vandaag! @ Afrola, inderdaad kan gisteren je eisprong geweest zijn! Of, omdat je je niet zo lekker voelt, hij is al wel geweest, maar doordat je in het buitenland zat, is je temp niet betrouwbaar? @ Klussertje, als je op de dag dat je je zwangerschapstest hebt gedaan klikt, en dan op tests klikt, staat daar pregnacy test. Als je daar een plus invult, geeft ff aan dat je zwanger bent. @ Britt, lekker toch even niet tempen! @ Melisa, inderdaad een overduidelijk ei! Fijn! @ All, zo hoog als mijn temp vandaag was, is hij nog nooit geweest in die 4 maanden dat ik temp Verder voel ik me nog steeds niet helemaal lekker, maar het is al bijna weekend en dan ga ik nog een testje wagen.
@hey mosa, ik denk echt dat je een heel laat ei hebt gehad. De test is nu vast positief! Mooi he mijn ei? Alleen had ik dat in augustus ook zo duidelijk en werd ik na 8 dagen dPO uit het niets ongesteld... Evan afwachten dus. Verder voel ik me ook alles behalve fit.
@ Melisa, irritant is dat hè, dat je bijna niets uit een temp kaartje kan aflezen tót je ongi wordt of een positieve test hebt. Dat blijft het frustrerendste vind ik! Maar een duidelijke eisprong is wel erg fijn! Als er bij mij nog een nieuwe ronde komt, dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken, zodat ik meer zekerheid hebt.
@ mosa: temp stijging ziet er goed uit, spannend hoor duim voor je dat je wat meer duidelijkheid krijgt van het weekend. mijn temps van afgelopen week zijn idd minder betrouwbaar maar heb toen wel elke dag dat kon op een gelijk tijdstip getempd. Dus je zou verwachten dat je ei-sprong dan zou moeten opmerken. En als ik terug in NL was verwachtte ik ook iets hogere temps, maar misschien moet temp weer normaliseren. Zoals ik me voel denk ik eigenlijk dat eisprong al is geweest. Toch zal ik moeten blijven afwachten wat temp en lijf verder doet. @ Melisa: Mooi duidelijk ei, hopelijk levert het wat op. En vervelend dat je je zo beroerd kan voelen na ei. Heb ik ook vaak, sterkte ermee en ook met afwachten...
@Mosa; Zoals je begrijpt ben ik hier duizend doden aan het sterven en maak ik mijzelf en vriendje helemaal gek. Maar die temp van jou is nu toch wel overduidelijk zou ik zo denken. Ben benieuwd of je na het weekend een positest hebt. (en hoe lang je je nog kan bedwingen om te testen)
daar moet je helemaal niet zijn! gewoon in het veld waar je normaal je temp invult.. in dat veld stukje naar beneden scrollen
Hoi, Even vanaf m`n werkplekkie. Hoe doen jullie dat toch. Alles onthouden en dan in een berichtje alle meiden beantwoorden. Ik weet echt niet meer hoe en wat er geschreven is hoor als ik weer een berichtje type. Ik zat net wat te snuffelen op ff en toen stond er dit: You have recorded a first OPK positive on Cycle Day (CD) 23. You may have ovulated between CD 23 and CD 25. Dat klinkt dus helemaal goed, nu misschien over enkele dagen nog een groot kruis en het is zeker zo. Ik was vanmorgen wel wat misselijk, maar dat kan zeker nog niets betekenen, ik denk van het vroeg opstaan. Heb wel buikpijntjes, net alsof eitje moet komen of ongi eraan komt. Ik wens iedereen een fijne lunch want dat is over enkele min. Smakelijk eten meiden. Groetjes
@afrola. Ik vind het steeds vervelender worden dat ik ziek word na mijn eisprong. In het begin denk je ZWANGER en nu denk ik steeds laat me maar ongie worden ben ik er weer van af. Soms moet ik enkele dagen voor mijn ongie echt overgeven etc.
@Mosa: Weer zo'n mooie stijging Wow zeg! Morgen is het weekend... ga je dan weer testen? Het KAN toch bijna niet anders nu meer! Ik wacht vol spanning af!
@afrola: Dank je @klus: In juli @all: temp wel weer 0.1 graad omhoog maar geen ei meer word er moedeloos van....
Wat vervelend zeg muisje. Ik hoop dat ik meer duidelijkheid krijg met een kruis. Weet dat hij toch wel is gesprongen aan een ovu-test, maar toch. Doe jij ook ovu-test gebruiken?
heey hallo ik kom weer ff op bezoek. in me album staat nu een plaatje wat ik zojuist heb gemaakt. ik weet niet wat ik heb maar ben gewoon erg emotioneel. en ben toen maar gaan schrijven. @ muisje in juli waarom nou. als alles goed gaat lig ik dan te bevallen en kan ik je geeneens een e card sturen
@klussertje, Heel mooi gedaan. Het is goed dat je van je afschrijft. Ik zou zeggen ga zo door, wie weet doet het je juist heel goed. Nog een keertje; JE BENT ZWANGER, JOEPIE! ps. heb je al een duidelijkere test?
Help, weten jullie wanneer ik mijn eisprong gehad heb. Er zit zoveel verschil tussen de temperatuurstijging en mijn positieve ovu-testen. Vinden jullie niet? Wat moet ik nou aanhouden? [url=http://imageshack.us][img=http://img231.imageshack.us/img231/8239/71105592qv2.png][/url] [url=http://g.imageshack.us/img231/71105592qv2.png/1/][img=http://img231.imageshack.us/img231/71105592qv2.png/1/w529.png][/url]
wendy ik ga de 24ste nov naar het ziekenhuis dus zal dan wel meer duidelijheid krijgen. bedankt dat je het mooi beschreven vind