Ja het is allemaal wat. Ik vind het best hoor hoe iedereen het op zijn manier doet. Ja klussertje, jij kunt er niet aan doen, jij bnet gewoon zwanger nu! Nou dan kan ik er ook niets aan doen dat ik nu ook zwanger raak.
Wendy jij bent ook gewoon zwanger ter einde van het jaar zoals alle andere meiden. ik voel het gewoon aan me water
@ Mosa, ik ga morgen beginnen met ovu testen. Ik verlies bij het plassen nog wel bloed en nu gedurende de dag ook wel meer dan de vorige ongies. Maar ik ga het gewoon proberen die ovu testen.. Goh jou temp blijft hoog hé! Heb je dan toch een laat ei gehad.. Hoe gaat het met de rest hier? Ik heb verder niet bijgelezen sorry! Ik denk dat mijn thermometer niet meer spoort!! Hij piept niet meer!! Rotding. Ik tempte zonder te piepen 36.4 en toen ineens ging die weer piepen bij 36.2. Dus misschien is mijn hele temp kaart niet eens meer te vertrouwen!!! . Hoelang doen jullie met 1 thermometer? Ik heb er nu 2 versleten in 3 rondes is dat niet te snel.. Zal nu ff me temp kaartje updaten heb ik ookal paar dagen niet gedaan .
Mijn kaartje. Morgen ga ik met ovu testen beginnen. Hopelijk werken ze wel, want ik verlies nog bloed bij het plassen. Ik zit nu op dag 10.
hoi dames, mag ik misschien een vraagje hier stellen? eindelijk geeft FF bij mij nu een ei aan, eerst op dag 32...met gewoon een dikke rode streep, toen ging ik kijkenw at hij deed als ik morgen mijn temp in zou vullen... en als hij hetzelfde zou zijn als vandaag of als hij hoger zou zijn, verplaats FF mijn ei naar dag 29... maar nu niet met een dik rood kruis, maar met stippeltjes... wat betekend dit.. dat ff het niet zeker weet of dat mn ei is geweest of? word hij later nog wel gewoon normaal rood zonder stippeltjes? alvast bedankt!
@wendy: ja ik heb ook ovutesten gebruikt kwam hier toen nog niet dus ik had natuurlijk weer veel te dure gekocht met plastic, sinds ik hier zit weet ik ook dat er dipsticks bestaan vond het dus veel te duur dus ben ermee gestopt @klus: als het goed is ben ik al getrouwd als jij ligt te puffen hoor en mooi gedicht zeg! heb je weer even mooi gedaan! toppie! enne je blijft hier wel kletsen toch? @MP: ik doe nu 2 rondes gewoon met dezelfde thermometer @Sannehai: Stippeltjeskruis betekent idd dat FF het niet zeker weet omdat hij dan alleen naar je temp kijkt en niet naar je bms, ovu testen etc. ik heb bijv. altijd stippels omdat ik alleen mn temp gebruik.
Tuurlijk muisje ik kan mijn klusser angels niet missen. waarom zou je denken dat ik weg ga van dit forum? ik zal blijven kletsen al vind ik het wel lastig omdat jullie telkens verdriet hebben en ik momenteel alleen maar blij kan zijn
@springmuis dankje voor je antwoord volges mij had ik alle dagen dat ik niets had ingevuld creamy denk je dat als ik dat nog invul...dat ik dan wel een rood kruis krijg?
@sannehai: Ja dat kan je wel proberen, is toch handig als het er staat, dan kan FF gelijk rekenen dat er C staan en dus geen vruchtbaar bms oftewel E @Klus: Waar zijt gij op msn
@ Klus, hoe gaat het met jou meis? Hoort erbij verdrietig zijn in een cyclus, ooit krijgen wij ook een wonder in onze buikjes denk ik dan maar! Het is je gegunt hoor! En erg leuk dat je hier blijft kletsen . @ Springmuis, ga je binnenkort trouwen?
hee springmuis khep het nog even gedaan maar hij blijft stippeltjes aangeven:S...... maar ookal heb ik stippeltjes heb ik dan dus wel zowiso een ei gehad? @my precious, heb jij nu een ei gehad... of weet je het neit zeker?
@MP: ja ja ipv miss springmuis word ik mrs springmuis @sannehai: ik denk dat je nog even moet afwachten wat hij uiteindelijk gaat doen, en gewoon gezellig aan de klus totdat je ei overduidelijk is
@ Melissa, het is idd heel vervelend je zo ziek voelen na je eisprong. Ik herken het. Je voelt je zo beroerd en als je dan zwanger zou zijn denk je dat heb ik er wel voor over maar elke keer blijkt weer dat niet zo te zijn en word je er alleen maar superchagerijnig van. Ik vraag me vooral af waarom de ene persoon zo ziek kan zijn van hormonen en andere niet en of er misschien geen oplossing voor is (behalve de pil).... @ Springmuis: juli is een mooie maand om te trouwen Ben zelf afgelopen julie getrouwd @Sofia, denk dat ff gelijk heeft met kruis. Na posi ovutest springt ei tot wel 48 uur daarna, dus dat kan dus. @Mosa: onduidelijkheid is vooral vervelend als je gevoel iets anders zegt dan bepaalde feiten. En dat probeer ik hier maar een beetje van me af te schrijven. Hoop zo dat mijn temp morgen verder stijgt. Hoop voor jou een mega duidelijke positest. Houd je het wachten nog een beetje uit? De onzekerheid bij jouw lijkt me ook slopend. @ MyPrecious: wat doe jij met je thermometers? 2 in drie rondes Ik heb al jaren een en dezelfde thermometer en waar ik nu drie rondes mee temp. Dat ding werkt volgens mij prima, soms duurt het wat lang voor hij piept meestal betekent het dat hij niet kan kiezen tussen twee temperaturen. Maar dat ze zo snel kapot gaan vind ik een beetje vreemd. Verder hoop ik wel met of zonder kapotte thermometer dat je snel je eitje vind, dus succes met de jacht @ klus: wees vooral blij, maar kom vooral nog even gluren en soms meekletsen hoor! En ik (of wij) zijn alleen maar een beetje jaloers maar ook erg blij voor je! @sannehai, veel plezier met klussen. @ all, het is weekend! hoop dat het voor iedereen een leuk weekend wordt!
@afrola: Nog gefeliciteerd dan he had je mooi weer? ik ben zo bang dat het gaat regenen ik ben ff dominoday kijken...vind ik altijd wel mooi