Aah Jent jammer dat je ongi bent geworden. Symoen, ziet er goed uit zeg! Mieke, jou temp doet dus ook vreemd deze cyclus. Zijn we lekker samen vreemd. Ik heb dus toch nog geen eitje gehad gelukkig ! Want me temp was vandaag erg laag. Wel weer korter geslapen maarja, vanaf vanavond brengen we daar verandering in. Want vriendlief gaat weer werken.
he meiden ik hoop dat jullie volgende week gaan posi testen, ben er dan een weekje ook tussenuit. Ga naar de ardennen met vrienden, ventje en kids. Vrijdag zijn we terug van de partij
Hallo, Kan er mij iemand helpen?! Wat vinden jullie van mijn kaartje (staat in mijn album) Hebben wel niet veel geklust deze maand. Groeten
Weet het niet precies, aan de stijging te zien wel maar heb geen kruis gekregen van FF en aangezien we niet veel geklust hebben. Het griepvirus heeft mijn mannetje te pakken gekregen. Gr.
zo symoen,je gaat goed! ben benieuwd! jent; balen zeg,toch al ongi. het is inderdaad wel even fijn niet op het forum te komen, dan ben je er iets minder mee bezig. succes in ieder geval de volgende ronde. ik ben net thuis,eerder dan gepland. ik werd vanmorgen zo misselijk na mijn ontbijt. dat ging over en het is heel de dag met vlagen terug gekomen. vanavond zweetaanvallen en weer misselijk, trok het niet meer. heb ook krampen, dus had een tampon in gedaan, maar niks te zien nog. mijn temp was vanmorgen ook nog hoog. als ie morgen nog hoog is en ik weer zo'n misselijke aanval krijg ga ik toch even een testje wagen. mijn nod is dinsdag denk ik, dus dan kan dat al wel toch? groetjes wies
Goedemorgen,wat denken jullie ervan? Is dit streepje duidelijk genoeg om zwanger te zijn? Mijn man en ik kunnen het niet geloven. groeten Simone
Proficiat Symoen, dat ziet er inderdaad gewoon positief uit! @ wies31: Hopelijk is het geen buikgriepje maar iets anders..!
Symoen, ziet er positief uit! Gefeliciteerd ! Wies, hoe is het met jou vanmorgen? Zico, fijne vakantie Ik ben bang dat ik een cyclus zonder ei aan het hebben ben...
Hartstikke duidelijk Symoen ! Gefeliciteerd ! @ wie het lezen wilt. Nou bij mij dus duidelijk geen eitje geweest. Daar ben ik heeeeeel blij mee! Bij mijn persona test begint de LH streep al weer goedzichtbaar geworden. Wel toevallig dat de 2 keer dat ik er over heen heb geplast erg duidelijk is dat streepje. Maar als ik het opvang in een bekertje er bijna geen streepje te zien is. Je zou haast denken dat het daar aan ligt haha.