meiden, weten jullie of je temp hoger is tijdens het gebruik van de pil. mijn temp is al enige tijd hoog, net als na de eisprong. klussertje; gefeliciteerd!geniet er lekker van meid!
@ Springmuis: dankje, we hadden prima weer, toen we naar binnen gingen voor de ceremonie scheen de zon, bij het eerste deel van foto's maken scheen ook de zon, bij tweede deel van de foto's was het bewolkt maar dat was beter volgens de fotograaf (te veel zon geeft overbelichting en dan meot je toch in de schaduw gaan staan). 's middags nog een buitje gehad maar daar hadden we geen last van. Verder ongeveer 20 graden. Het was gewoon prima weer. De kans dat het in juli de hele dag regent is nihil en het is altijd wel rond de 20 graden. Dus maak je er vooral geen zorgen om! Het wordt toch wel een stralende dag
lieve meiden, Dank jullie wel voor de complimenten voor me gedichtje. en Natuurlijk blijf ik hier mee kletsen ik kan me geen dag zonder jullie indenken. Maar ik ga voor nu ff stoppen en lekker me bedje opzoeken xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Grrr, vandaag nog geen ei volgens mij! :-s Niet leuk... hopelijk morgen. Slaap lekker lieverds en tot morgen! XXX
Goede morgen deze morgen, Ik heb vanmorgen weer dom, 2x getempt. Nu had ik de wekker gezet om 6 uur en het was 36,7 graden. En heb nog geen gedaan om 8 uur toen ik uit mezelf wakker werd en toen was het 37,2 graden. Nu heb ik alle2 de temp. een keer ingevoerd maar ff geeft geen verandering te zien. Dus ik heb maar netjes die van 6 uur ingevult en ja elke keer zakt het dan stijgt het. Er zit wel een stijgende lijn in zie ik nu maar goed. Welke temp. zouden jullie pakken als jullie voor de keuze stond? Misschien was gisteren wel een boosdoener (4 uur op) maar zelfs als ik die naar beneden zet verandert er niets in ff. Als ik morgen hoger heb dan vandaag (36,7) dan heeft ff een heel mooi kruis aan, nu maar hopen dat ik morgen weer hogere temp. dan 36,7 heb. Wat een gedoe zeg, raar dat het zo schommelt bij mij. Ik hoor graag jullie mening, ik weet dat het voor mij een soort van probeer ronde is, maar wil toch wel het goed doen zeg maar. Ik wens iedereen alvast een fijne zaterdag toe en voor degene die naar de Sinterklaas gaan kijken, heel veel kijk plezier. Wij zullen waarschijnlijk ook voor de buis zitten. Groetjes
Goedemorgen allemaal, @all, vanmorgen eindelijk een hoge temp 37,1 En toen kreeg ik ineens een kruis, maar dan wel een hele vroege (dag 11) Dat zou betekenen dat ik mogelijk al eerder ongesteld word / kan testen. Maar mijn gevoel dat mijn klachten van de afgelopen paar dagen duidelijk geen eiklachten zijn zou dan wel kloppen . Ik heb nu toch nog even wat uitgeprobeerd met meer hoge temps, als ik morgen weer een hoge temp heb dan verplaatst hij mijn kruis (dag 18 )... kwa gevoel / klachtjes, en slijm waarnemingen zou dat nog wel kunnen kloppen. Gewoon maar weer afwachten dus... @ Wendy, denk dat de 1e temp het meest betrouwbaar is. Het is wel jammer dat je temp dan weer iets omlaag gaat, maar niet zo heel veel als eerder, dus misschien wordt de temp heel langzaam wat stabieler. Denk toch wel dat je binnenkort een kruis krijgt van ff.
Spannend meis. Hoop voor jou dat je temp. morgen dan ook net als voor mij iets omhoog gaat. Als ik morgen hogere temp. heb dan vandaag dan geeft ff voor mij ook een kruis op dag 24 en dat zou ook denk ik helemaal kloppen. Nou we gaan duimen draaien voor de temp. van morgen. TEMP. JE MOET OMHOOG! Zo dat is gezegt, hij zal toch wel luisteren? Groetjes
goeiemorgen, was ik weer eens. Klussertje gefeliciteerd. Heeft mosa al getest? *lees heel sporadisch mee* Even een vraagje, ik heb deze maand dus niet getempt. Maar was wel van plan om sochtends een keer te tempen, om zeker te zijn dat mn ei zondag 8/maandag 9 is geweest. Ik vergat t alleen steeds. Nou heb ik vandaag getempt maar had een lage temperatuur? 36.37 Ik ben bijna 100% zeker dat mn ei is geweest, ik voel m altijd. Tevens was mijn bmm die dagen open en nu hard en gesloten. Maar als ik mn kaartje van vorige maand bekijk, had ik toen ook een tempdip op dag 19 (mijn banner loopt een dag achter) rond de zelfde temp. Zou mijn lichaam gewoon elke maand na een paar dagen na mn ei een dip krijgen om dan weer te stijgen?
Hoi meiden, Ik heb weer heel wat bij te lezen. Gisteravond was ik zoooo misselijk...... Ik had niet eens zin om achter de computer te gaan zitten. Dus dat zegt dan wel wat. Nu gaat het weer iets beter gelukkig. @Klussertje: Wat kan jij mooi schrijven zeg! Prachtig! Succes 24 november in het ziekenhuis. @Sofia: Ik denk dat je je ei op dag 19 hebt gehad. De temp van dag 20 zit net boven de horizontale lijn. Fijn dat je je ei hebt gehad. Je temp blijft nu mooi hoog. Houden zpo! Als je een positieve ovulatietest hebt springt je ei tussen de 12 en 48 uur. Je hebt nu dus gewoon een laat ei zeg maar. Kijk maar eens bij mijn kaartje van vorige maand. Toen had ik dit ook. @Wendy, Als je steeds om 6 uur tempt dan is de temp van 6 uur nu het meest betrouwbaar. Het is nu inderdaad wel een schommelende lijn zeg. @Afrola: Fijn dat je een hoge temp had vanmorgen. Wel raar dat FF steeds een ander kruis zet. Hopelijk geeft ie snel meer duidelijkheid. @Meisje: Zo'n dip zou best wel kunnen hoor. Dat heb ik op wel meer kaartjes van FF gezien. @Mosa: Nog niet getest? Ik snap heel goed dat het spannend is hoor. Misschien morgen? Dan heb je je langste cyclus tot nu toe toch? Succes! @all: Vanmorgen getempt en een hoge temp: 36,7 Voel me niet helemaal fit.... misselijk... dat had ik ook toen ik zwanger was.... alleen niet net na de innesteling..... Nou nog een weekje wachten en dan heb ik duidelijkheid! Ik ga pas volgende week zaterdag testen heb ik besloten.Dan test ik in ieder geval niet te vroeg. Vanmiddag hier in het dorp naar de kade om de Sint te verwelkomen. Ik ga samen met mijn zus en haar 4 kindjes. Ze geloven allemaal nog. Zooo schattig om te zien Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goede morgen meiden Hanna bedankt, Normaal ben ik niet zo'n schrijver heb vandaag ff lekker uitgeslapen kwam rond half 10 pas uit me bed me temp is gewoon nog gelijk gebleven
@ Wies, ik zou niet weten of je temp hoger is door pilgebruik. Waarom moet je nu eigenlijk de pil slikken? @ Maar, balen dat je eisprong nog niet geweest is! Hopelijk komt hij nu dan toch echt snel! @ Wendy, ik zou die eerste temp doen, en de volgende keer niet meer twee keer tempen Je maakt jezelf er alleen maar onzeker van! Op naar een mooie hoge temp morgen! @ Afrola, fijn dat je een mooie hoge temp had! Hopelijk morgen weer voor een mooi kruis! @ Meisje, het kan juist heel goed zo zijn dat je temp een aantal dagen na je eisprong een dip heeft (innestelingsdip). Dus misschien was dat toevallig net vandaag en had je daarom een lage temp. Anders morgen of overmorgen nog eens proberen en kijken of hij dan weer hoog is. @ Hanna, mmm...misselijkheid, zou dat wat te betekenen hebben Wat een spannend kaartje krijg je! En vooral als je je voelt zoals toen je zwanger was! Spannend hoor! @ All, ik ben weer een negatieve test verder, mijn temp is nog wel steeds hoog. Dag 16 als eisprongdag valt dan blijkbaar ook af. Dan blijft over dag 23, dan zit ik nu op 14 dpo en heb ik voor mijn doen misschien te vroeg getest. De andere mogelijkheid is dag 27 of 29. Als hij op dag 27 was, heb ik nog een hele kleine kans, maar op dag 29 zou het een verloren ronde zijn. Toch vreemd, want ik had daarvoor al die typische na-m'n-eisprong-klachtjes. Wel vervelend, wat dan ga je tempen voor meer duidelijkheid en dan schiet je er nog niets mee op
@ meisje, het zou kunnen dat je weer een dipje heb, maar ja je krijgt pas zekerheid als je vaker tempd, 1 temp is gewoon niet voldoende om iets zinnigs te kunnen zeggen. @ Hanna, fijn dat je kaartje mooi is, en de klachtjes maken het nog spannender... Dat wordt een hele spannende week... En trouwens veel plezier bij de Sint. Ga straks zeker nog even naar de sint inkomst kijken op tv! @ Klussertje: uitslapen is heerlijk, vooral lekker doen, en half 10 is nog niet eens vreselijk laat hoor @Mosa: balen van je nega-test. Zou jij dan ook iemand zijn die laat posi-test? In elk geval geeft geen bloed wel moed. Maar het is idd wel frustrerend. En ik dacht ook dat als ik zou tempen ik het wel zou weten, maar elke ronde heb ik toch ook weer extra vragen door het tempen. Er zit toch niets op dan afwachten ofwel tot je ongi ofwel tot een posi-test. En daar duim ik nog steeds voor! [-o< @ all, fijne dag nog, ga vandaag op verjaarsvisite bij mijn moeder. Kom morgen weer even buurten.
Ben ik weer even,ben helemaal in de war en weet het niet meer... 20 oktober werd er door veel buikpijn bij de gynecoloog een cyste ontdekt van 5 bij 7 cm in mijn linker eierstok, aangezien ik lange tijd overtijd was heb ik een kuur provera gehad van 14 dagen. Gelijk na de eerst dag provera verloor ik 10 dagen lang oud bruin bloed. Na die 10 dagen heb ik 8 dagen lang zwaar gemenstrueerd, en mocht ik de proverakuur afbreken. Nu had ik 12 november een controle afspraak bij de gyn en hij vertelde mij dat hij iets zag zitten in mijn linker eierstok maar was er bijna zeker van dat het een nieuw eitje was van bijna 19mm die op springen stond. Hij twijfelde wel aangezien het ook nog een restje cyste kon wezen. Maar aangezien ik 12 en 13 november een positieve ovulatietest en wat roze bloedverlies had wist hij bijna zeker dat het een ei was. Nu zitten we op 15 november en nog steeds heb ik bijna positieve ovualtietesten, geen temperatuurs verhoging. Sinds gister ochtend verlies ik heel wat bruinbloed, wat ik altijd heb aan het einde van een menstruatie. Verloor net ook 2 klonten rood bloed...
*Gaaaaap* Beetje door de wekker heen geslapen zit hier nu dan ook uitgebreid op mijn duiveltjes te wachten want mijn temp is weer lekker gezakt naar 36.4 grhmz ach hebben we tenminste duidelijkheid! maar waar blijven de ongiklachtjes nou @mosa: Hoe kan dat nou heey balen meis! *Knuff* @hanna: Ik duim voor je!
Ik ben 20 over 11 voor het laatst naar de wc geweest.. En nu wil ik m'n ovu test gaan doen maar wanneer kan ik weer gaan plassen? Ik heb nog niks gedronken van af 20 over 11 vanmorgen. Ik heb testen van Sensitest en er staat niks over op dat je zoveel uren moet wachten of dat je van te voren niks mag drinken. Je kan gewoon ieder moment van de dag testen staat er op.. Maar ik hoor zo vaak dat je zoveel uren niks mag drinken en niet plassen? Help..