@ Sannehai, ik weet het niet zeker. Het slijm klopte, bmm stand klopte. En FF gaf wel een ei aan, maar als mijn cyclus 1 dag langer had geduurd had FF het kruis weggehaald.. Èn ik ben niet normaal ongesteld en zit nu op dag 11 en nog steeds licht bloed verlies. Dus ik weet het ff niet meer of ik wel een ei heb gehad.. @ Springmuis, gefeliciteerd! Heeft hij je net gevraagd dan? @ Afrola, nou ik heb 2 of 3 dagen gehad dat die niet piepte.. En de andere van de DA kan ik het knopje bijna niet meer indrukken en hij piept bijna niet meer .. Van welk merk heb jij? Ik heb gewoon goedkope dus... Maar vandaag werkte die wel weer. En schommelde tussen 35.9 en 36.0. Dus heb weer goede hoop dat die nu zo doorgaat . Domme dingen. @ Wies, ik heb geen idee of het invloed heeft.. Hoe gaat het verder met je? Mis je hier wel hoor. @ Mosa, hoop dat je nog wel een kansje maakt deze ronde. Lijkt me ook echt net zo vervelend als wanneer je op een ei wacht, zoals ik voorgaande rondes. @ Wendy, poeh dan moet ik nog even.. En eten mag wel gewoon?
Ja ik eet altijd wel gewoon hoor. Nou veel succes dan ja, ik sta ook altijd op springen na zo lang wachten.
@ Wendy Wat is de beste tijd om te testen eigenlijk.. Test ik nu niet te vroeg op de dag ofzo? Is je ei geweest of zit die er nou aan te komen? En plak jij je testen op die papiertjes? Wel mooi idee zo.
Ik test meestal in de middag, meestal rond 7 uur want dan kan ik gewoon lunche op het werk en lekker drinken. Maar volgens mij zit je op het goed tijdstip geloof ik. Mijn eitje is al geweest en 1 dag na posi-test geloof ik dag 24. Nu moet temp. omhoog gaan alleen mijn temp. gaat heel langzaam omhoog met elke keer wat dalen zeg maar, maar hij gaat omhoog. Ik test mijn testen op een papiertje je zo kan ik het goed zien en bijhouden. Ik bewaar ze ook, gewoon om voor mezelf te kijken.
@MP: nee hoor ben al 2 jaar en 2 maanden verloofd het kwam er alleen steeds niet van maar nu gaat het toch echt gebeuren
@ Wendy, ik zit ermee dat ik 1 dag in de week dus niet thuis ben en dan kan ik helemaal overdag niet testen zo irritant. Ach ik test zometeen wel, heb ik niet voor niks niet gedronken enzo. Dan kan ik morgen altijd nog later gaan testen als mijn test nog helemaal negatief is. Ik vind het wel leuk om zo je testen te bewaren, ga zometeen ook ff een stuk papier zoeken . Alleen zou het niet zo mooi lijken als het allemaal negatieve testen zouden zijn, maar we wachten wel weer af of ik dit keer een goed ei krijg! Spannend voor jou hoor. Duim voor je. @ Springmuis, Oh oh . Nou wel spannend hoor dat jullie het nu wel gewoon door gaan zetten . 2 jaar wachten lijkt me ook niet leuk. Hoe heeft ie je gevraagd?
Ik moet plasseeeeeeeeeeeennn. En heb dorst. Moet je echt 3 uren wachten. Ik moet nog van alles doen maar stel het alleen maar uit tot die ovu test hahah . Hoop niet dat me mannetje vroeg thuis is dan zal hij wel zeggen: heb je niets gedaan vandaag? De afwas staat er nog steeds en de troep op tafel ook .
haha nou ik vond het wachten niet heel erg hoor, haha we waren beide gewoon een beetje te zenuwachtig denk ik haha moet je nagaan hoe zenuwachtig we nu zijn wij zijn allebei precies hetzelfde dus vandaar dat alles een beetje sloom gaat met regelen haha zelf nu ik dit typ voel ik alweer zenuwenvlindertjes in mijn buik maargoed we hebben wel al iets hij heeft trouwschoenen al en ik ook, ik wilde zonder hak maar kon ik nergens leuke vinden heb nu maar gewoon van die witte ballerina's van de action voor 5 euro hahaha zo grappig maarja ik kan nou eenmaal niet op hakken lopen de hele dag juwelen heb ik ook al, uhm...datum staat vast, 15 mei afspraak met Ambtenaar, trouwkaarten zijn klaar, hoef ze alleen nog maar goed te keuren maar daar wachten we nog een paar maanden mee maargoed dat vroeg je helemaal niet hoe die me heeft gevraagd? Nou in spanje..op mijn verjaardag gewoon Hoppaaaa op een knie en toen was er vuurwerk, dus ik zeg oooh is dat voor mij? hij zo nee volgens mij is het toeristendag whahaha lekker droog ooow raak alweer helemaal enthousiast
@ Springmuis, haha geweldig! Dat vind ik super mooi dat hij je in Spanje heeft gevraagd en met vuurwerk erbij super joh. Ik wil wel geloven dat je zenuwachtig bent. Trouwschoenen zonder hak zijn er weinig volgens mij of niet? Ach mijn vader is op sokken getrouwd dus waar je schoenen vandaan komen maakt ook niets uit. Mijn vriend zat laatst ook voor me op 1 knie.. In een ruzie.. Ik ben meteen weggelopen .
@MP: Ja ze zijn er wel, maar vind ze dan zo duffig haha Owjeej in een ruzie op 1 knie? dan had ik ook weggelopen denk ik haha ach ja dat vuurwerk was wel een grappig moment want ik schrok me dood haha en sowieso zat ik al in shock want ik wist natuurlijk van niets
@ Springmuis, sommige trouwschoenen zijn ook zo simpel. Ik heb nooit leuke èchte trouwschoenen gezien eigenlijk . Ik vind het wel super dat je gewoon kan zeggen dat je ten huwelijk werd gevraagd en dat er ook vuurwerk was .
hahaa nee inderdaad ik vind het vaak tuttige schoenen ja er zijn ook wel mooie schoenen maar die zijn vaak reteduur
Ja al het mooie spul is duur . Ik heb me ovu test in me water gedompeld nu 5 minuten wachten. Wel spannend hahahah
oewwwww spannenddddd! ik wacht op mijn ongi denk ik haha ik heb geen idee ben nu ook verkouden zoveel slijm in mn keel steeds idee dat ik moet spugen bah hahahaha
Ah jakkes daar is niks aan meis! Nou ik hoop dat je je ongie krijgt en dan een nieuwe normale cyclus! Of natuurlijk ander goed nieuws, dat mag ook . Ik heb nu al een lichte streep op de ovu test .. Hij wordt steeds donkerder hahah. nog 1 min
Zal ik een foto maken...? Hij is nog wel negatief maar als ik geen eisprong zou krijgen dan krijg je toch juist géén streep?