Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    meiden ik ga even op bed tv kijken voel me niet zo lekker :( ben misselijk en moe :( stomme snot :)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MyPrecious:
    Mooie ovutest hoor.
    Volgens mij zit je ei eraan te komen!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, heb je al ongie tekenen? Of misschien ei tekenen? Miss springt je temp morgen in 1x wel weer omhoog en blijft ie nog hoger? Zo verwarrend nu voor je :( niks aan hoor. Beterschap meis.

Ik zal ff bezig in huis, want heb nog amper wat gedaan behalve stofzuigen en wasje draaien.. Verder is het nog een bende :). Maar ik mòèst en zou wachten tot half 3 en nu is het al half 4 :).

4. MyPrecious

Dankje :D oh ik hoop het ècht zo. Jou temp kaartje ziet er ook goed uit! Spannend nu.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja het wordt zeker een spannende week hier.
    Voel van alles, steekjes, misselijk, pfffffffff
    Hopelijk is het een beetje druk op hetw erk aankomende week, dan gaat de tijd lekker snel!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MyPrecious, wat fijn voor je zeg! Dan móet je wel een eisprong krijgen! Dat is goed nieuws!

7. MyPrecious

@ Hanna, die week vliegt vast wel voorbij hoor. Als ik achteruit kijk dan is de tijd voorbij gevlogen. Ik zit nu in ronde 5 al nu, en het voelt helemaal niet zo voor mij. Maar de laatste dagen tot NOD zijn het spannendst toch wel hé.

@ Mosa, ja nu moet ik wel een ei krijgen zou je zeggen hé.. Op dag 11 al een zichtbare (toch wel negatieve) streep, ik had het niet verwacht. Nou ik ben benieuwd hoe het verder met jou zal gaan hoor. Wachten we nu ookal weer een tijdje op: duidelijkheid.

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker weten dat de laatste dagen voor NOD het spannendst zijn, maar ook wachten op je ie vind ik altijd wel lang duren geloof ik.
    Nu met het tempen is het elke morgen spannend...
    We gaan het zien deze week....

Ik denk My Precious, zo kijkende naar je ovutest dat je binnen 2 dagen wel een positieve kan verwachten!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    haaai daar ben ik weer :)
    ik kan niet stil zitten/liggen dus ben maar bezig met de badkamer uitsoppen..moet alleen ff wachten tot de vloer droog is :)

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Springmuis:
    Zozo, nog druk bezig! lekker als alles weers choon is he!
    Mijn man is altijd van de boven verdieping dus de badkamer hoef ik nooit te soppen.
    Ik doe altijd de benedenverdieping. :)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    haha ja ik vind het heerlijk als alles weer lekker schoon is, doe de badkamer standaard 1x in de week helemaal, voegjes, tegeltjes, allemaal lekker met bleek, en gewoon iedere keer als je in bad heb gezeten of onder de douche hebt gestaan even alles droog maken..

bij ons is het trouwens andersom ;) ik doe boven en hij doet beneden haha

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Springmuis gaat weer aan het werk 8)

tot straks :D

13. MyPrecious

@ Hanna, ik begin een cyclus altijd met goede hoop. Allen rond de tijd dat mijn ei hoort te komen word ik wel een beetje onzeker. Ik ben zò blij met de ovu testen want nu maak ik me niet druk. Dit werkt voor mij wel beter zo.

@ Springmuis, Zo je hebt het er maar druk mee! Ik moet de tafel nog beetje opruimen enzo :) ik ben vandaag wat traag :) .

Ik heb er echt een hekel aan om de douche te doen. Kijk veel te precies op de dingen als ik aan het schoonmaken ben, en laatste keer heb ik dagen last gehad van me schouder. Was allemaal hard en spieren zaten verkeerd :oops: , doe ik meteen veel te veel. M'n ventje heeft geen verplichtingen trouwens, ik doe alles in huis. Maar hij is wel zo lief om in het weekens eens af te wassen. En héél soms eens te stofzuigen als ik het hem vraag.

14. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hey meiden

Hoe staat het met de eitjes?
    Mosa?En heb je nu al getest?Ben zo benieuwd...
    Gyn zei dat ik zondags mijn ei zou hebben...maar kon niet tempen omdat ik met een collega op de kamer sliep dus weet niet wanneer ie geweest is.
    Denk zelf helaas di pas want had maandag en dinsdag echt vruchtbaar slijm...
    Ze zeggen toch dat na je ei je baarmoeder meteen afsluit?
    Kan iemand me daar wat meer over vertellen?

En Marb dib en Tijgertje...hoe staat het met de zwangere..
    En Mypreciuos..en met jouw eitjes?

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Lily, welkom terug! Alles goed gegaan deze week? Ik heb vorige week zaterdag, maandag en vandaag getest, maar negatief. Ik baal wel flink van die onzekerheid. Laat me dan gewoon ongi worden, dan kan ik weer verder. Mijn temp is nog wel steeds hoog.
    Fijn dat je eisprong geweest is! Volgens mij sluit je baarmoeder zich inderdaad af na je eisprong, maar ik heb er niet veel verstand van.

16. MyPrecious

@ Lil, Je bmm sluit zich af na de eisprong, maar wanneer? Geen idee. Heb je mijn ovu test nog niet gezien? :D M'n lichaam is eindelijk eens aan het werk haha. Hoop dat ik binnenkort een posi ovu test krijg. Krijg zo weer goed vertrouwen in mijn lichaam!

17. MyPrecious

@ Wendy, doe jij de ovu testen met plakband vast plakken? Zo ja waar..? Ik zou eerst op de steepjes plakband doen, maar vervaagd het dan niet? Vroeg het me af :p.

18. Niet meer actief

Ik gebruik geen plakband, ik gebruik pritt.
    Ik plak ze er echt letterlijk op.
    Lekker plakken en knippen zullen we maar zeggen.
    Veel succes met plakken van je testen.

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    aaah ik ben klaaaaar :D nou 3 1/2 uur over gedaan, Record verbroken :) hahaha geintje
    moet alleen nog even wachten tot mn handdoeken was klaar is en die in de badkamer hangen pffff alles aan me doet pijn.

20. Niet meer actief

Ik ga lekker richting bedje toe, ben beetje lui.
    Morgenvroeg zal ik m`n temp. weer melden en dan ben ik voor heel de dag weg.
    We gaan naar Beverwijk de Zwarte markt.
    Is 1,5 uur rijden van hier dus zijn al om 8 uur weg.
    Ik wens iedereen nog een fijne avond en nacht en voor morgen weer gezond op en wie weet wel zwanger op.

Groetjes

Deel Deze Pagina