Ik gebruik ook pritt om de ovulatietesten op te plakken. Netjes tegen elkaar aan, onder elkaar, want dan zie je het verloop het best! @Wendy: Veel plezier op de zwarte markt morgen! Ik ga nu naar de verjaardag van mijn broertje Hij wordt morgen 46 Fijne avond allemaal en oh ja..... dat gestommel op het dak...... dat is Sinterklaas he! Groetjes, Hanna
Hoi meiden, Ik ben helemaal zielig alleen thuis, terwijl ik me al een beetje down voel Maar morgen voel ik me vast beter Baal van die onzekerheid, laat me dan gewoon ongi worden, dan kan ik weer verder! @ Sammie, wat balen voor je zeg! Het leek zo mooi te zijn, die positieve ovulatietesten! Maar misschien is vandaag je eisprong en stijgt je temp morgen? Sterkte! @ Springmuis, bij jou ook lekker onduidelijk en onzeker, bah! Nog steeds niet ongi? Voel je je al wel wat beter? Trouwens, leuk verhaal over hoe je ten huwelijk bent gevraagd @ MyPrecious, nogmaals, wat goed van je ovulatietest! Het gaat nu eindelijk de goede kant op bij jou! Veel plezier met klussen! @ Hanna, spannend! Nog maar één weekje geduld hebben! Alvast gefeliciteerd met je 'broertje'! @ Wendy, veel plezier op de zwarte markt morgen! Fijne avond nog!
@Mosa: Leuk dat je zo meeleeft Matig dat je alleen thuis ebnt nu je je zo voelt. Hopelijk heb je snel zekerheid, dit is echt niet meer leuk!
@ Hanna, dit is inderdaad niet leuk! En ik weet dat ik in mijn ronde 5 nog niets te klagen hebt, maar ik was net blij met mijn kortere cyclussen en nu dit. Daarbij heb ik zoveel typische zwangerschapskwaaltjes dat ik het heel raar vind Maar ik ben nu wat leuks aan het doen. Volgend weekend gaan we gezellig met z'n tweetjes een weekendje weg, dus ik ben een hotel aan het zoeken. Zul je zien dat ik net ongi ben dan
@mosa: ja rot he die onzekerheid ik heb ook zoiets van nouja laat me maar ongi worden, maar nog steeds niets te zien en te voelen, verder gaat het wel, ben verkouden en zit steeds slijm in mn keel waardoor ik een beetje misselijk word, beetje drukkend gevoel in mn keel.. ik ben trouwens ook helemaal alleen thuis mannetje heeft avonddiensten en morgen is de laatste..komt hij pas om half 1 thuis @all: ik ben aan het meedoen met nationaal verkeersexamen ben benieuwd of ik geslaagd ben haha maarja moet nog even wachten op de uitslag
@ Springmuis, dus we zitten allebei zielig alleen thuis Mijn vriend heeft een uitje van zijn werk, dus ik denk niet dat ik nog wakker ben als hij terug komt. En, weet je al of je geslaagd bent? Heb je je rijbewijs al? Op naar duidelijkheid dan maar
@mosa: Ja zielig zijn we he ik heb nog geen rijbewijs nee ben er ook nog niet mee bezig, de uitslag word over een half uurtje uitgezonden dus moet nog even wachten doe wel ieder jaar mee, en ben ieder jaar gewoon geslaagd Yeaaah vaak met 3 of 4 fout, dus ben benieuwd wat er nu uit komt Liefs
Hihi, oeps! Maar misschien heb je verder 0 fout? Maar gelukkig is het voor jou niet voor het echie Ik ben nog altijd erg blij dat ik meteen mijn rijbewijs heb gehaald op mijn 18e, inmiddels al weer 7,5 jaar geleden!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ben geslaaaggggdddd \/ met in totaal 4 fout woehoeeee beetje jammer dat het niet voor t echie is Ja ik wil ook volgend jaar denk ik beginnen met mijn rijbewijs, na het trouwen, heb steeds andere dingen die er tussen komen die ik veel leuker vind
Joepie! Gefeliciteerd Als iemand dit morgen snel terugleest, zullen ze wel denken dat je een positieve test had ofzo Dat is meestal zo hè, dat er weer andere dingen tussendoor komen. Gelukkig hebben mijn ouders het toen betaald, anders was het er ook niet zo snel van gekomen.
haha was dat maar zo Ja mijn moeder had er de centjes niet voor, mijn vriend en zijn broer hebben hem wel gekregen van hun ouders onder het mom van jullie roken niet, nah dacht toch echt dat ze allebei hebben gerookt maar nu is mijn manneke gelukkig gestopt!
Komt dan vast vanzelf wel een keertje! Als je nu 21 bent, dan was je ook jong toen je met de pil stopte. Had ik nog niet eerder over nagedacht eigenlijk. Maar ronde 26 alweer, wat verschrikkelijk is dat! En dan nu ook nog zo'n stomme cyclus! Maar na deze ronde wilde je toch naar de ha, of vergis ik me nu?
jaja ik was 18 En ja ik wilde idd na deze ronde naar de HA toe, ben benieuwd wanneer dat nou is haha, zal je altijd zien he dat het nu zo lang duurt voor dat ik ongi word maarja we zien wel Manneke belde hij is bijna thuis dus ik ga afsluiten en nog even snel de honden uitlaten voor hij komt! Slaap lekker! Liefs Springmuis
Hoi dames, Even een kort berichtje nu nog vanuit Tilburg. Temp. is een ietsje mini omhoog gegaan, dus ik ben tevreden. Het was vanmorgen 36,8 en dat is 0,1 omhoog. Het kruis is nu zichtbaar. Kan het kruis ook nog verplaatsten als ik morgen weer omlaag ga met m`n temp.? Ik ben vandaag dan op dag 5 na m`n eitje, dus eitje zal binnenkort moeten gaan vastplakken (innestelen) anders wordt ik toch ongi. * duimendraaien* [-o< * duimendraaien* Nou ik ben er weg van en iedereen een fijne zondag vandaag. Groetjes ps. Heel erg bedankt voor je berichtje op mijn babysite Springmuis.
Goedemorgen allemaal, Even bijlezen, jullie hebben lekker gezellig gekletst gister... @sammie, wat vervelend al die problemen, mag je wel snel terug \komen met al dat bloedverlies? Klinkt toch niet heel erg goed veel sterkte! @Springmuis, een flinke tempdaling gister en vandaag? eigenlijk is het wel fijn als je ongi idd komt kun je naar de ha en weer door naar de volgende ronde met hopelijk wel een normale cyclus @MyPrecious, wat fijn dat je een halfposi ovutest hebt! Hoe staat het met je temps? Ben wel nieuwsgierig En lekker aan de klus! Veel plezier... @Lily fijn dat eisprong geweest is, en ik dacht ook dat bmm sloot na eisprong en pas wweer opengaat bij een menstruatie of na een paar maanden... @ Mosa voel je je al weer wat beter na een nachtje slapen? @ Wendy, fijn temp omhoog (bij mij ook dus temp heeft geluisterd ) En een kruis wat fijn. Mijn nieuwe kruis staat nu ook op dinsdag dus nu lopen we gelijk op, haha... @ all, temp vanochtend gestegen en kruis dus verplaatst, maar voel me niet helemaal lekker met dichte neus en keelpijn dus misschien ben ik wel op weg naar een flinke verkoudheid of griep tsja dan is temp misschien ook weer niet zo betrouwbaar... Lekker betrouwbaar kaartje heb ik deze maand
Goeiemorgen, moms 2 be, Is het nu de bedoeling dat je BM hoog zit of laag rond je eisprong. Ik dacht laag, maar aangezien mijn BM nog steeds hoog zit en er nog niet echt eggwhite te vinden is, zal ik nog wel geen ei krijgen... Vind m'n temp al wel aan de hoge kant! :-k Ben dus een beetje in het warretje... Is er iemand die hier iets van kan maken? Fijne zondag allemaal! XXX Maar