Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede *slechte* morgen meiden ik weet niet wat ik nu doen moet ik ben nu zoooooooooooo bang. vanochtend later als normaal getemp. heb weer ff lekker uitgeslapen tot 9:30. Maar me temp was ineens kei laag 37.0 toen ik naar het wc ging heb ik enig sinds wat kracht moeten zetten voor me ontlasting *sorry* maar met het afvegen verloor ik ook wat donker slijm. Ik ben nu echt zoooooooooooooooooo bang dat het weer mis gaat

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @klussertje. Ged meid dat is niet leuk. Maar hou er rekening mee dat je door sex, persen met ontlasting etc, makkelijk een adertje laat springen, waardoor je zelfs wat rood bloed kan verliezen.
    Ik heb het 4x gehad en zolang je er geen krampen bij hebt en veel bloed (rood) verliest, gaat het goed!
    maar je schrikt wel!

3. Klussertje80

@poohbear ik heb er geen krampen bij en het was alleen een beetje donker. ik ga het nu wel in de gaten houden. Maar zeg wel dat ik heel erg bang ben. Mijn man zegt ook schat niet bang zijn. dan maak je het alleen maar erger. Mocht het nu afkomen dan gaan we weer gewoon verder klussen tot dat er een mooi klein kindje in onse armen komt.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    denk er ook aan dat je baarmoeder zich zelf nu schoonmaakt. Wta kan leiden tot oud bruin slijm.bloed wat je verliest.
    maar ik weet hoe angstig het je kan maken.
    sterkte!

5. Klussertje80

Hoe bedoel je mijn baarmoeder die zich zelf schoon maakt?

6. Klussertje80

Nu ik dit stukje gelesen heb op wikipedia voel ik me toch een stuk geruster!

7. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    klussertje ik denk echt als dt slijm is gekomen nadat je naar de wc bent geweest dat het daarvan is. Dan kwam het bloed waarschijnlijk door het harde drukken. Maar ik snap dat je je dan onzeker voelt, maar waarschijnlijk niets aan de hand. Probeer rustig te blijven, wat je misschien wel kunt doen is de vk bellen en vragen of je over 1,5 week een echo mag, dan ben je 6 weken en dan zou je in principe al iets van een zwangerschap moeten zien zitten. Succes meid, komt vast goed.

xxx Joyce

8. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Mosa wat balen dat je contunue negatest. Maar ik denk als je ei niet op dag 16 is geweest dat het dag 23 is maar dag 27 niet ik denk dat dat een innestelling is. Springmuis balen zo'n lange cyclus ook. Hanna gaat goed ziet goed uit, nu hopen dat die zo blijft.

xxx Joyce

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Heb eerst lekker uitgeslapen en nu nog even bijlezen.
    Ik "moet" zo koffie drinken bij mijn schoonouders.
    Mijn man en ik krijgen op dit moment een aandachtsboost omdat ik als ik zwanger was gebleven volgende week was uitgerekend :(
    Matige tijd dus even hier.
    Maar dan zit ik eigenlijk niet te wachten op die aandacht.
    Krijgen alleen maar aandacht van hen als er iets aan de hand is en daar hou ik niet zo van.

@Mosa:
    Heb je een leuk hotel gevonden?

@Springmuis:
    Wat goed zeg dat je die test hebt gehaald! Leuk om mee te doen met zoiets!

@Wendy:
    Fijn dat je temp weer omhoog is gegaan en dat je nu een kruis hebt gekregen van FF.

@Maar:
    Je temp is inderdaad wel hoger de bij je vorige cyclus, maar ik denk dat dat niks hoeft te betekenen.
    Het kan best zijn dat je ei eraan zit te komen. Nog een paar keer hoger tempen en je krijgt een kruis!
    ***blaasblaasblaas***

@Klussertje:
    Dat is wel even schrikken natuurlijk!
    Ga van het positieve uit joh!
    Volgens mij zit het hardstikke goed en klinkt het als oud bloed.

@all:
    Hier weer een hoge temp, niet zo hoog als gisteren, maar ja dat was misschien ook in combi met me niet helemaal fit voelen.
    Ik heb zó'n goede hoop joh! :)
    Gisteren heb ik laten pemdelen.... en er kwam precies hetzelfde uit als wat ik pendel de hele tijd.... jajajaja, beetje verslaafd, omdat het zo'n goede uitkomst is....
    Deze cyclus zwanger :) van een meisje.....
    Pfff, nog maar 6 nachtjes slapen tot de test!

Nou ik ga me opmaken voor dekoffieronde.
    Fijne dag allemaal en ik lees later nog wel jullie belevenissen.

Groetjes, Hanna

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @klusserje, google maar eens wat rond en lees op het forum.
    En, niet meer persen op de wc! Ik zit er soms ook effe gewoon te zitten en laat de zwaartekracht zn werk doen. Heb geen zin in aambeien en bloedingen!
    Je darmen worden wat lui tijdens je zwangerschap. Mocht je moeite hebben, drink veel, eet vezels en ik nam bijvoorbeel roosvicee laxo. Werkt goed en is mild!

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @klusje: Meisje toch! Je hebt al antwoord gekregen op je vraag, maar ik lees idd op dit forum vaak dat je een beetje bloed kan verliezen omdat alles zo doorbloed is. *knuff* (schrok wel van je msn berichtje :confused: )

@Afrola: Ja zou idd fijn zijn als ik nou eindelijk ongi word (weet dat ik toch niet zwanger ben)

@all: Temp is weer 0.2 omhoog :(

liefs

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Wendy, volgens mij staat je kruis daar wel goed hoor, en zal ff hem niet meer verplaatsen!

@ Afrola, vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt! Gelukkig heb je een regelmatige cyclus, dus ik denk dat je kruis evengoed wel op de goede plek staat. Beterschap, hopelijk zet het niet door!

@ Maar, volgens mij zit je bm juist hoog als je eisprong is, maar dat weet ik niet zeker. Toch is je temp meer op het niveau van na je eisprong. Maar misschien moet je eisprong nog komen? Dat je weer een langere cyclus hebt?

@ Klussertje, als ik jou was, zou ik in ieder geval stoppen met tempen, daar maak je jezelf alleen maar onzeker door! Het is niet zo dat tijdens je hele zwangerschap je temp 37.5 moet blijven hoor! Sterkte!

@ Joyce, met dag 23 zou ik ook nog heel tevreden zijn, als hij later is, hebben we niet geklust, dus dan maak ik geen kans. Met dag 23 zit ik nu op 15 dpo, maar ik wil in ieder geval wachten met testen tot volgend weekend.

@ Hanna, jeetje, wat een moeilijke tijd nu dan! En alleen maar aandacht krijgen op dit soort momenten is inderdaad niet leuk! Sterkte en een dikke knuffel! En wat spannend wordt het voor je! Je kaartje is wel heel anders dan de vorige keer, dus wie weet! En we slepen je wel de week door hoor ;) Het zou je wel ontzettend gegund zijn als het raak zou zijn!
    Ik heb een heel leuk hotel geboekt, met een aparte woon- en slaapkamer, zag er erg leuk uit. We gaan naar een grote Duitse plaats met een kerstmarkt, wilde ik altijd al een keer heen!

@ All, mijn temp is nog steeds erg hoog. Ik voel me nu al een stuk beter, meestal kun je een dag erna alles veel beter relativeren. En ik weet ook dat ik (nog) niets te klagen heb.

Allemaal een hele fijne dag!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou zeg, Springmuis, wat vreemd dat hij toch weer omhoog is gegaan!
    Balen hoor, dan maar een nieuwe ronde hè?! Ik weet dat er ook een mogelijkheid is om je menstruatie op te wekken door middel van een pilletje, als je zeker weten niet zwanger bent. Misschien zou dat wat zijn? Het blijft bij jou erg vreemd dat je nu ineens zo'n lange onduidelijke cyclus hebt! Volgens mij zou je dus in jouw geval (als je dat zelf wilt hoor!) de huisarts kunnen bellen voor advies.

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ klussertje, kiwi's op nuchtere maag en je hoeft helemaal niet meer te persen. Werkt echt! En een beetje bruin is niet erg. Afwachten en het beste ervan hopen!

@Hannah, veel sterkte dan in deze wat zware dagen.....Vervelend dat je dat zo merkt van die aandacht van je schoonouders. Waarschijnlijk bedoelen ze het alleen maar heel goed en hebben ze het beste met jullie voor!

Hier is temp nog steeds laag, gisteren een redelijk posi ovu test. Ik kan eigenlijk pas beoordelen welke het meest posi is als hij na een paar dagen weer nega is. Maar het SMEP is weer uit de kast en we gaan de komende dagen goed ons best doen!
    LAAT DAT EI MAAR KOMEN!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mosa: ja nu je het zegt, weet ik het toch niet 100% zeker :)
    stel nou dat ik wel zwanger ben brrrrr nee dat vind ik eng ;)
    dan wacht ik liever nog even af denk ik haha, maarja misschien word ik het op een gegeven moment wel zat dat het zo lang duurt en ga ik wel naar de HA..ben in dubio... *♫ Stond zelfs in dubio, maar ik nam geen enkel risico ♫ :) * :)

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, daarom schreef ik ook, je moet doen wat je zelf wilt. Maar ze kunnen dan met je bloed natuurlijk wel controleren of je zeker weten niet zwanger bent, ze geven je heus niet zomaar een pilletje. Maar je kunt het ook nog even afwachten, als je het echt zat wordt, kun je altijd nog aan de bel trekken natuurlijk!

17. Klussertje80

meiden dank je voor de steun
    JOYCE ik heb de 24ste nov al een afspraak in het ziekenhuis.
    POOKIE dankje voor de tip.
    ALL was toch loos alarm net weer naar de wc gegaan en nergens geen last meer van maar tjetje wat schrikken. ik ga voortaan maar liever een uur zitten dan snel klaar te zijn

18. Klussertje80

Oja en muisje het was niet de bedoeling je te laten schrikken sorry sorry sorry

xxxxxxxxxxxxxxxxx en iedereeen heel erg bedankt

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mosa: Ja dat is waar, even bespreken als mijn manneke weer terug is van zn werk ( duurt nog vet lang hij is net weg :) )

@klus: KNUFFELLLLLLLL

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    springmuis mischien moet je gewoon een s een testje wagen en dan volgend weekend weer ofzo. Ik zeg ook maar wat
    xxx Joyce

Deel Deze Pagina