oh sorry dat wist ik niet jammer springmuis, want je zou haast zeggen dat je misschien dag 29 een ei hebt gehad. Fijn klussertej dat je dan al een afspraak hebt ik heb die dag ook een echo. xxx Joyce
@jent: Geeft niets joh ik dacht ook dat mijn ei op dag 29 was, maarja dan zou ik nu toch echt wel posi hebben moeten getest denk ik..
Zo volgens mij zit ik middenin mijn eisprong! Net echt eeen super mega POSI ovutest gehad. Zo posi had ik ze nog niet gezien. En het klopt met het schema dus nu vanavond fijn mijn mannetje verleiden tot superbabymaaksex en hopelijk hebben we dit keer geluk en gaat alles goed!
Dat zou je misschein zeggen springmuis maar ja je kaartje deze ronden is totoaal anders als de volgende en misschien ben jij wel iemand die pas laat positief test. Ik bedoel je laatste test was dan op 15 dpo ja dan ben je normaal ook nog maar net overtijd. ALs je over een week nog niet ongi bent zou ik gewoon weer een test doen. xxx joyce
@pookie: Veel klusplezier he vandaag @Jent: Ja dat is waar, hm...moeilijk...heb nog 3 testen in huis dus ik zal vd week nog wel ff gaan testen
@ Klussertje, fijn dat het loos alarm was! Maar zoiets blijft toch schrikken! Hopelijk kun je het nu weer een beetje van je afzetten! @ Pookie, wat fijn dat je zo'n positieve ovulatietest had! Veel plezier met klussen @ Springmuis, gewoon inderdaad over een paar dagen nog een keer testen! Zou je raar opkijken als hij ineens positief zou zijn
Ja kan het wel een beetje van me afzetten maar ik blijf extra allert nu. ben net in bad geweest. en de voor gaan de keren was het bij mij zo dat na het badderen de hel echt los brak maar nu helemaal nog niets. en daar ben ik wel blij om. ergens maakt me dat toch weer geruster.
Niet te heet badderen hoor Klussertje! En rustig blijven! Wat is het trouwens mooi weer! zit ik hier weer aan die scriptie Nu eerst maar even een lamsstoofpotje maken, ff de man blijmaken!
@klus: dat is niet te warm, als jouw temp nu 37 is mag je geloof ik tot 37 anders word je te warm @mosa: ja dan zal ik zeker heel raar opkijken
zo ik heb mijn temp kaartje ff aan gepast. wel een mooi gezicht zo'n groen lijntje tussen die blauwe bolletjes
@ Afrola, Ik denk dat je kruis wel klopt.. Maar als je echt de griep krijgt dan weet ik het niet. Ben benieuwd hoe het de komende dagen met je temp gaat en met jou natuurlijk . Oh zal ff me temp kaartje invullen en hier weer plakken voor je . @ Hanna, Ik hoop dat je pendel uit komt.. En sterkte, kan begrijpen dat het nu weer even moeilijk voor je is. Knuff! @ Pookie, veel klus plezier @ Klus, hoe gaat het nu met je? Beetje gerust gesteld? Ik snap wel dat je met het voorgaande in je maag zit hoor. Maar we gaan gewoon duimen dat alles goed gaat nu meis. Knuff! @ ALL, vandaag nog een ovu test gedaan, en die is precies hetzelfde als gisteren. Is dat erg? Of is dat normaal dat die niet meer verkleurt is als gisteren? Zit nu op dag 12, dus het is nog wel vroeg in me cyclus. Ik heb nu 2 dagen steekjes, hoop dat ik over een paar dagen een eisprong kan voelen . Hier me temp kaartje. (slijm moet ik nog invullen)
@Pookie: Fijn dat je een positieve ovulatietest hebt. Veel klusplezier En natuurlijk veel succes met je scriptie. Is het nog veel werk? @Mosa& MyPrecious: Bedankt voor jullie meeleven Even deze week door en dan gaat het wel weer beter, dat weet ik zeker. Focussen op leuke dingen en afleiding zoeken! @MyPrecious: Het kan goed zijn dat je ovutest nog een paar daagjes op dezelfde donkerte blijven hangen hoor. Het wordt vanzelf een goede dikke lijn. Nog even geduld...... Pffffff.... moeilijk he ! @all: Het bezoekje aan mijn schoonouders is ook weer achter de rug. Ze bedoelen het inderdaad goed hoor, dat werd hier ook al gepost, maar ik vind het steeds zo moeilijk als iemand er zo over begint.... Groetjes, hanna
@ Hanna, Oh ik dacht dat die met de dag een beetje donkerder werd . Maar ik heb tenminste nu wel vertrouwen terug gekregen in mijn lichaam. Ondanks de lange ongesteldheid.. Maar je mag ook wel een week verdrietig zijn hoor. Dat begrijpt je omgeving ook vast wel. Geen verdriet vast houden als je het er even uit wilt gooien. Ik hoop dat je deze maand ook nog goed nieuws mag krijgen. Daar duimen we voor hoor! [-o<
He meiden, klussertje; ik hoop voor jullie dat alles goed blijft gaan, sterkte en ook genieten he?! Zelf al drie dagen spotting. En dan elke dag ook maar één keer heel licht roze op wcpapiertje. En ook nog eens 4 á 5 dagen te vroeg. Hoop natuurlijk dat dit een goed teken is (innesteling oid) maar moet aan de andere kant niet te veel hopen want dan is het zo'n domper als ik echt ongi wordt. Afwachten is nu heel moeilijk, durf elke keer eigenlijk niet naar de wc omdat dan de droom weer afgelopen kan zijn. AAAAAHHHHHHHH......... Word soms wel eens gek van mezelf, herkennen jullie dit?
Meiden! ik ben eindelijk ongi geworden! nouja paar stipjes op mn wc papiertje (spotting) en toen even naar mn bms gekeken en die was bruinig dus ik ben ongi! ben er nog nooit zo blij mee geweest als ik morgen tijd heb bel ik even de HA! Whoeeeei! zo met frisse moed op weg naar mijn nieuwe kans Liefs
@Zeehondje: Nu al spotting is wel erg vroeg. Hopelijk is het de innesteling! Ik herken wel wat je schrijft..... eigenlijk niet naar de wc durven omdat je bang bent dat je ongi bent geworden en weer een nieuwe ronde in met gaan. Succes met wachten en ik duim voor je! @Springmuis: Dit is wel de omgekeerde wereld maar: Wat fijn dat je ongi bent geworden! Heel veel succes in deze ronde! Ik ben benieuwd wat de HA gaat zeggen.
@ springmuis: whioeieieieieiei Op naar de volgende ronde met meer duidelijkheid! En succes bij de huisarts! @MyPrecious, of mijn kruis klopt merk ik denk ik pas als ik ongi wordt, tenzij het raak is dan, maar dan maakt het me toch niet uit... Verder denk ik niet dat het een griepje is/word maar wel een hevige verkoudheid . Mijn vent heeft er ook last van. @Hanna, goed bedoelen is nog niet goed voelen. Nou ja nu weer lekker thuis en met je mannetje samen het gezellig maken en op je eigen manier omgaan met deze moeilijk en ook spannende week. Hopelijk heeft deze week een hele mooie afsluiting. @zeehondje, ik kan mezelf ook heel goed gek maken in de laatste week. Ben ondertussen ook alweer begonnen (6 dagen tot NOD)... Tsja, je kunt er niets aandoen behalve hopen, duimen en afwachten. Succes met wachten dus maar. @ pookie, veel plezier met klussen, en is/was je stoofpotje lekker? @ Klusser, fijn dat je ergste stress weg is. Gewoon lekker blijven relaxen en afleiding zoeken tot je eerste echo / vk / gyn bezoek. Want die kunnen je vast wel geruststellen! @ all, Ik ben gewoon niet helemaal zeker over mijn kruis / eisprongdag, misschien ook omdat ik inmiddels 6 dagen zeer gevoelige / pijnlijke liezen heb uitstralend naar mijn onderbuik en mijn bovenbenen. Het lijkt me zo raar als dat met de eisprong is begonnen en daarna niet stopt, als dat nou begint bij de innesteling kan ik nog wel een verklaring bedenken, maar dan is mijn cyclus wel heeel kort Ik kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo last van mijn liezen heb gehad. Maar ja verder ben ik idd nu ook flink verkouden. Anyway, komende week wordt toch spannend want met de langste cyclus van afgelopen 5 maanden zou ik (uiterlijk) zaterdag ongi worden....