Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Afrola!
    Succes met wachten en ik duim voor je!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

Ik ga mezelf lekker even verwennen op een heet bad (40° jummie nu mag het nog even :p ) en een lekker dik boek erbij!

Enneeeee.......ik blijf duimen voor jullie meiden! stel me niet teleur ;)

Tot straks!

Liefs!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, jeej eindelijk, kun je ook weer door met een normale nieuwe cyclus! Ik wens je alvast veel succes bij de HA wanneer je heen moet meis.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @afrola
    Ik zie op jouw 1e ff kaartje dat jij op cd 18 een ei hebt gehad. Op cd 19 een kleine tempstijging, cd 20 een daling en vanaf cd21 weer gestegen.

Nu heb ik zelf ook op cd 19 een stijging gehad van 0.3 graad en vandaag op cd 20 weer een daling van 0.3 graag. Mijn ff heeft nog geen ei gespot. Kan dat nog komen als mijn temp vanaf morgen weer omhoog gaat? Ik dacht namelijk dat je een stijging moest hebben van minimaal 0.2 graad die dan ook minimaal 3 dagen hoop blijft.....

Snap namelijk niets meer van mijn lichaam. Heb trouwens ook op dag 17 een posi ovutest.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Thnx MP :D

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Kweb, zoals ik al eerder aangaf weet ik niet zeker of mijn ei op dag 18 is geweest. Daar staat nu wel een stippelkruis, maar dat geeft ff als hij ook niet zeker weet of je eisprong daar is geweest. Mijn tempen tussen dag 13 en 19 zijn niet 100% betrouwbaar omdat ze op een ander tijdstip zijn getempd en ik in het buitenland zat. Gezien de tempen van de laatste 2 dagen weet ik heel zeker dat ik een eisprong heb gehad omdat normaal gesproken mijn temp voor mijn ei-sprong tussen 36,5 en 36,8 lagen, na de eisprong minimaal 36,9. Wat die 36,7 ertussendoet weet ik dus ook niet. Misschien normaliseren nadat ik weer terug was in NL. Kortom mijn kaartje van mijn huidige cyclus is niet heel betrouwbaar om daar jouw kaartje mee te vergelijken.

Nu terugkomend op jouw kaartje jij bent heel stabiel laag en ineens heb je een tempstijging en daling. Bij de stijging zou je kunnen denken dat je een eisprong hebt gehad maar de grote daling terug naar je oude niveau maakt dat niet waarschijnlijk. Ik denk dat het eerder een voorteken is dat je ei er binnenkort aankomt. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Succes deze ronde en hopelijk vind je snel je ei.

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ben zelf nog erg nieuw op het gebied van tempen en leer elke dag weer bij.

Hoop dat ik mijn ei snel spot :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, ik denk dat je je eisprong dan wel binnen een paar dagen kan verwachten. Spannend hoor voor je! En inmiddels alleen nog maar wat spotting zie ik!

@ Hanna, je moet deze week gewoon werken neem ik aan? Dat scheelt ook wel vind ik, dan vliegen de dagen meestal voorbij!

@ Zeehondje, spannend zeg! Ik heb zelf nooit spotting, dus daar kan ik niets over zeggen. Hopelijk is het inderdaad een goed teken, maar het blijft afwachten! Maar het wordt nu weleens tijd voor een positieve test voor jou!

@ Springmuis, gefeliciteerd! Fijn hoor, eindelijk die lange stomme cyclus achter de rug! Heel veel succes met het bellen van de huisarts!

@ Afrola, een spannende week voor jou! Hopelijk zijn de pijnlijke liezen een goed teken! Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tijd ook regelmatig steken in mijn lies (linkerlies) heb, maar wat het betekent weet ik ook niet.

Weltrusten alvast!

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

YHEEEEEEEEEEEEEEEEEE MUISJE IS ONGIEEEEE. hup muisje hup de volgende ronde raaaaaaaaaaaaaaaaaak

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Springmuis danst zelf even mee :whistle:

Hahaha hoe blij kunnen we allemaal zijn dat ik ongi ben :)

11. Niet meer actief

Goede morgen,

Hier ben ik weer even, ik moet zo weer naar m`n werk.
    Gisteren heel de dag weg geweest, het was een leuke gezellige drukke dag.
    Mijn temp. is vanmorgen echt heel mooi gestegen, nu maar hopen dat het zo mooi hoog blijft.
    Voor de rest heb ik niet veel te zeggen.
    Ben alleen beetje lui zoals ik het dan maar noem, gisteren alweer 8 uur naar bed gegaan.
    En ik was gisteren af en toe heel mini pietsie misselijk en had juist geen eetlust, en ik ben toch wel van het vele en en lekkere eten.
    Nu wil ik daar niet teveel waarde aan hechten maar toch blijft het iets door m`n hoofd spoken.
    Ik hoop het zo, maar volgens mij is het nog veel te vroeg om iets te kunnen merken eventueel.
    Hoe is het hier allemaal?
    Heb niets terug gelezen omdat ik gisteren vroeg naar bed ben gegaan en nu weer naar m`n werk moet.
    Heeft er al iemand weer moeten testen of gaan er deze week nog testen?
    Nou allemaal spannend hier in het clubje.

Groetjes Wendy

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

@Wendy,
    mooie stijging hoor! Houden zo!

@Mosa,
    ja ik met inderdaad gewoon werken deze week, dus dat komt wel mooi uit.
    veel afleiding hier op school in de Sintdrukte :)

@all:
    Ik heb een grote feestmuts van gemaakt van mijn tempkaartje.
    Als dat geen voorteken is :)
    Wel jammer dat mijn temp gezakt is nu, maar ja, de andere tempen waren wel erg hoog en misschien heeft dat te maken met het feit dat ik me in het weekend niet fit voelde.
    Nu wel weer misselijk.......

Fijne dag allemaal.
    ik kom straks nog wel even lezen hier!

Groetjes, Hanna

13. Klussertje80

Ik heb mijn temp nu ook weer terug naar de oude temp gekregen :D gistere ineens zo heeeeeeeeeeel laag en nu weer gewoon ineens terug naar de 37.5.

@ wendy geweldig zo'n mooie stijging ik duim voor je dat ie mooi hoog blijft :)

@ hanna heerlijk he dat je gewoon wat afleiding hebt. Ik heb vandaag ook een dagje weer te werken. ben alleen zo instaat om af te bellen omdat ik me echt niet goed voel :oops:

xxxxxxxxx en een fijne dag iedereen.
    ik kom ergens in de middag nog wel kijken

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

@ Mosa, hopelijk een gunstig voorteken bij jou en mij die liezen ;)

@ Wendy, werkze en succes op de wachtbank

@ Hanna, mooie muts ;) ik dacht aan de mijter van de Sint, hopelijk betekend jouw misselijkheid ook iets...

@Klus fijn dat je tempo weer normaal is

@ all, niet veel nieuws, temp hoog, kruis staat nu vast op dag 18, ik ben niet overtuigd, maar ik zie het wel deze week. En verder megaverkouden. Vrij beroerd geslapen, maar ja dat krijg je als je niet door je neus kan ademhalen. Nu ga ik er snel vandoor, hard aan het werk. Vanavond kan ik misschien nog even spieken...

15. Klussertje80

krijg net een smsje van de vader van me oppas kindjes dat ik pas om 9:15 hoef te beginnen dat scheelt weer een kwartier.

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen moms 2 be,

Lekker weekend gehad allemaal?
    Ik heb een superweekend gehad. Letterlijk en figuurlijk goed geklust en gisteravond heerlijk uit eten geweest met m'n lief. Ik was er zo hieperdepieper van, dat ik niet kon slapen en vannacht elk uur op mijn wekker heb gezien!

Lieve Klus, wat lees ik nu?
    Hoe gaat het nu met je?
    Ik denk zelf dat het zonder erge krampen niets is hoor. Maar tis natuurlijk wel schrikken!
    Ik heb af en toe hetzelfde, maar dan springt er "gewoon" een adertje bij "de grote boodschap".
    Ziet er wel ff dramatisch uit, maar het went... haha. ;)

Zijn er nog testers voor vandaag of van de week? \:D/

Fijne dag allemaal!

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo Allemaal,
    Na een druk weekend ben ik er weer. Heb net even snel vanalles doorgenomen en zie :

@klussertje: wat een spanning zeg, doe het maar rustig aan en blijf er vanuitgaan dat alles wel goed zit.

@hanna: hopelijk heb je je weekend goed doorgebracht en is alles naar wens verlopen.

@mosa: wat raar allemaal bij jou maar troost je je bent niet de enige

@all: ik moet nog veel meer bijlezen maar volgens mij is het hele weekend met ups en downs verlopen.

Ik zelf heb vanmorgen een temp gehad die van de kaart afknald :confused: Echter ik voel me ziek. Heb vaag hoofdpijn een raar hoestje en pijn in de rug. (meer griepsignalen dan wat anders vrees ik)

Gelukkig werk ik deze week alleen de ochtenden en kan ik dus om 12.00 weer naar huis en ga ik eens flink slapen denk ik.
    Wel heb ik FF maar eens getest en als mijn temp nu drie dagen boven 37 blijft is mijn ei dus gisteren geweest. Gelukkig klussen we om de dag en houd vriend zich er ook strikt aan (zelfs als hij zin heeft roept hij nu nee toch vandaag was de niet dag! Morgen gaan we pas vrienden dus nog even koest blijven hihi)
    Wij hebben maar besloten om om de dag aan te houden om telkens goed zaad klaar te hebben liggen voor mijn ei.

Dus dames een spannende week is voor de boeg.

:(: Echter voor alsnog staat FF met mijn ei op dag 17 en zou ik dus vandaag 14 dgn na ei zitten en wellicht kunnen testen.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Wendy, fijn dat je temp gestegen is!

@ Hanna, een feestmuts móet een teken zijn ;) Spannend hoor!

@ Klussertje, ik schreef het gisteren ook al, maar kun je niet beter stoppen met tempen? Het heeft nu toch geen nut meer.

@ Afrola, maar even afwachten hoe je temp verder gaat. Beterschap!

@ Maar, fijn dat je een superweekend gehad hebt!

@ Djaar, balen dat je je ook niet lekker voelt! Hopelijk voel je je snel beter!

@ All, mijn temp blijft hoog. Als mij eisprong op dag 23 geweest zou zijn, dan zou ik morgen ongi moeten worden, dus ik ben benieuwd!
    Allemaal een fijne dag!

19. Klussertje80

Mosa waarom heeft het geen nut meer?

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Omdat je al zwanger bent :p

Je wordt er alleen maar onzeker van als je temp een keertje lager is ofo.

Tempen is om zwanger te worden ;)

Deel Deze Pagina