Goedemorgen dames, Na een kleine dip van gister is mijn temp ook weer mooi 0.2 graad gestegen. Ovutest was gister nega, dus denk dat ik mn ei gister gehad heb...Ook nog geklust, hoop dat het genoeg is. Straks ff mijn FF bijwerken. Kan je trouwens je wachtwoord veranderen bij FF? Heb dat nog niet kunnen ontdekken.
Hallo allemaal. Mijn temp is super! Heb deze maand zeker een mooi ei gehad. Nu hopen dat ik het weekend niet ongie ga worden! Spannend hoor... Morgen moet ik naar het ziekenhuis ivm een te laag Vit B12 wat 2 jaar geleden is ontdekt. Heb toen ook injecties gehad. Hopelijk is ie nog mooi op peil. Ik moet naar de internist. Wellicht kan die ook zijn licht eens laten schijnen op onze vruchtbaarheidsproblemen? Ga 't em in ieder geval vragen...
Joehoe, mij bm is gezakt! Zou ik nu mijn ei hebben gehad of kan het nog komen.... Heb wel wat slijm gevonden, dus ben hoopvol... \/
Hoi, Hier hebben ze een mooie uitleg over de stand van je baarmoeder... zal ff kijken of ik een linkje kan vinden
Hoi Meiden! De huisarts is gebeld! alleen mijn eigen huisarts is WEER eens op vakantie, heb nog nooit die vrouw gehad, altijd als ik bij de dokter ben is zij op vakantie, heb nu een afspraak voor maandag bij een vervanger, vind ik niet zo fijn, wat het is niet zoals bij een snotneus dat je 1x bij de HA bent, en dan moet ik het steeds herhalen voor een andere HA, maarja heb toch maar maandag laten staan, anders moest ik nog 4 weken wachten. ik ben benieuwd! Liefs Springmuis
He, super Kweb! Gister kon ik er idd niet bij komen en nu is ie helemaal gezakt, dus ik denk dat mijn ei is geweest! We hebben goed geklust, dus hopelijk is het nu een x raak, maar voor de zekerheid klussen we nog ff vrolijk verder. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet!
ja super spannend zeg...Heb mezelf nog niet zo goed ingelezen in de stand van de baarmoeder. Ben al blij dat ik het tempen een beetje snap hahaha. Nou, hopen dat ie morgen omhoog schiet je temp...Je hebt er wel een mooie lijn voor....Ga voor je duimen
@melanie: dat is zeker een mooi kaartje! Maar goed, ik weet niet hoe je temperatuur normaal doet... 12 dagen na je ei kan er nog vanalles gebeuren. Bij sommige vrouwen daalt de temperatuur pas NA de menstruatie, bij sommige vrouwen op de dag van de menstruatie en bij anderen wel al een paar dagen ervoor. Maar je kaartje ziet er super uit! (lijkt best wel op mijn laatste temperatuurkaartje. Zie album) Ga voor je duimen
Hoi Volgens mij ben jij harstikke zwanger. Denk dat jij op dag 17 een innesteling hebt gehad... Wanneer is je NOD? Ik ga heel hard voor je duimen meid...hoop het voor je
hej meiden, Ja mooi is ie he, mijn NOD is officieel volgens de 28 dagen zaterdag, en als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen Ik denk zelf ook dat de 17 een innesteling is geweest want vanaf toen begonnen de kwaaltjes. Maar 'volgens het boekje' kan de innesteling pas vanaf dag 5!?!? Maar ja we zullen dat zondag zien
Hej, Ik weet het, maar ik hou even de 28 dagen aan, dan ben ik iig overtijd. Ik wil niet te vroeg testen
Aan het eind van de middag (vierde dag spotting) wat licht bruine druppels in ondergoed. Ben toch bang om weer ongi te worden. Balen!
Meiden ik wil ff melden dat ik de komende week hier niet echt actief zal zijn. Me onderschrift zegt wss al genoeg. Ben net terug van de centrale huisartsen post. En me bm stond open daarna nog een test gedaan en die was gewoon negatief *nou ja nog een heeeel vaag streepje positief* ik lees de reacties nog wel maar zal wss niet meer reageren. moet het gewoon allemaal ff verwerken.
Dankje afrola. ik baal er ook zo erg van maar ja ik denk dat me lichaam nog niet voldoende gerust is.
Dan vooral zorgen dat je lichaam weer helemaal op orde komt hoor. Jezelf even helemaal verwennen, maar ook je verdriet goed uiten. ((knuf))