Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

mijn verdriet goed uiten wil ik wel alleen me man kan er niet goed mee omgaan. ik moest net huilen en dan krijg ik een reactie van meis je doe niet zo gek huilen is nergens voor nodig. maar hij voelt niet hoe ik me nu voel.

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Oh meis, dat is ontzettend naar :( . Terwijl het voor jou zo belangrijk is. Mannen :rolleyes: soms wil je ze achter het behang plakken.
    Is er nog iemand een goede vriendin of je ouders waar je even lekker uit kunt huilen?
    Hier kun je natuurlijk je verhaal ook kwijt ((((Mega-Knuf))) Maar een echte arm om je heen is op dit moment belangrijker/fijner voor je.
    In elk geval nog een extra dikke ((((electronische knuffel))))

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Klussertje, wat erg voor je :cry: Jeetje zeg, waarom moet het nu telkens zo gaan?! Heel veel sterkte toegewenst! Hopelijk kun je toch wat steun van je man krijgen!
    Liefs Mosa

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

meiden de electronische steun van jullie doet me al deugd! ga nu ff lekker in bad en ga daar een stevig potje janken en dan ben ik er weer helemaal klaar voor. *nou ja klaar voor ik krijg nu weer de stress of het helemaal zelf afkomt of dat ik schoon gemaakt moet worden*

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Verwen je zelf maar lekker de komende tijd! Nogmaals veel sterkte!

6. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    oh wat erg klussertje, ik kan me voorstellen hoe je je voelt. En hoe is het met jou Mosa. Begint het nog niet te kriebelen?

xxx Joyce

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Melanie:
    Wat een mooi kaartje zeg! :)
    Hopelijk blijft je temp zo mooi hoog!

@Zeehondje:
    Balen zeg van die spotting. Dat is al wel erg vroeg voor NOD. Is dat vaker zo bij je?

@Klussertje:
    Wat erg voor je zeg! Wat een rotuitslag in het ziekenhuis.
    Ik gun je het zo erg!
    Succes met de verwerking!

@all:
    Ik begin erg nerveus te worden.
    Wachten tot zaterdag duurt wel erg lang.
    Ik kan eigenlijk nergens anders over praten.
    Gelukkig heb ik een zus die heeeeeeeeeeel erg meeleeft en natuutlijk dit forum :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, ik kan me het heel erg voorstellen, maar ik zou toch nog je uiterste best doen om nog een paar dagen te wachten met testen! Morgen is het alweer dinsdag en voordat je het weet is het al het einde van de week. Succes!

@ Joyce, ik had vanmiddag de hele tijd echt van die ongi-buikpijn, dus ik verwacht eigenlijk dat mijn temp morgen omlaag gaat en dat ik dan ongi word. Ik zou het wel jammer vinden, maar morgen zit ik op dag 40 en daar word ik ook niet zo blij van. Nu zit ik al zolang in onzekerheid dus dan is het aan de ene kant ook wel lekker om gewoon weer met frisse moed een nieuwe ronde in te gaan. Maar eerst maar eens afwachten of mijn voorgevoel klopt :)
    Nog steeds alles goed met jou?

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Ik ga zeker wachten met testen.
    Ik test echt pas op zaterdag, niet eerder.
    Wel stoer van mij he :)
    Ik heb gependeld dat ik zwanger ben ik deze cyclus.
    Normaal geloof ik daar niet zo in, maar hij deed het echt heel duidelijk eniemand anders heeft eergisteren hier op het forum precies hetzelfde gependeld :)
    Toen heb ik ook even gevraagd wanneer ik positief test en dara kwam zaterdag uit, niet eerder.
    Dus ik ga de geesten niet verzoeken :)
    Maar... het blijft nog lang.
    Gelukkig is het leuk druk op school met de sint.
    ben een geweldige knutsel aan het maken met de kinderen... een stokpop.
    Morgen weer ermee verder!

Waarom denk je dat morgen je temp wel omlaag zal gaan? Vanwegen de ongi krampen?
    Ik ben erg benieuwd naar je temp morgen.
    Een erg lange cyclus zo voor jou hoor.
    Hopelijk heb je snel zekerheid!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke Hanna, dan spreken we af dat als je vóór zaterdag gaat testen, dat ik dan noooooooit meer op je berichtjes reageer ;) Is dat een goede stok achter de deur of niet 8)
    Ik geloof ook niet zo in pendels, maar je weet maar nooit! Het kan natuurlijk uitkomen voor je! Zou wel heel gaaf zijn als je zwanger zou zijn hè?!
    Leuk dat je zoveel afleiding hebt van je 'schoolkindjes'!

Ik denk inderdaad dat mijn temp zal dalen vanwege mijn krampen vanmiddag. Dus ik ben wel benieuwd! als mijn eisprong op dag 23 geweest zou zijn, dan zou ik morgen inderdaad ook ongi moeten worden. En als het dan toch komt, dan liever morgen dan aanstaand weekend tijdens ons romatisch weekendje weg ;)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    En laat ik het echt niet merken dat je eerder test Hanna ;)

Ik heb morgen de hele dag een congres van mijn werk, dus ik kan ook niet stiekem tijdens mijn werk even hier checken. Dus een fijne dag allemaal alvast!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Klus! :cry: Dikke knuffel meis!

13. Niet meer actief

@klussertje een hele dikke *knuffel* sterkte meis, en neem de tijd.

Over mezelf.
    Temp. is weer omhoog gegaan vanmorgen, dus ik ben zeer tevreden hoor.
    Mij hoor je niet klagen.
    Mannetje zegt nu al binnen enkele dagen weten we het.
    Ik zeg how how dat duurt nog even hoor.
    Ik wil pas zaterdag 29e testen.
    Eigenlijk zegt ff 30e testen dus ik vind dat ik het netjes doe op de 29e dan.
    M`n nod ligt op 25 of 26 november.
    Hoe gaat het hier allemaal?
    Allemaal spannende tijden.
    Ik ben zo weer weg.
    Ben gisterenavond niet meer hier geweest, helemaal geen zin om te gaan babbelen, ja erg he?
    Ik heb mezelf ook weer een beetje in het gezonde eten gestort, zodat ik nog wat kilo`s kan afvallen op een gezonde manier natuurlijk.
    Wie weet is dat mooi meegenomen als het straks echt zo ver is.
    Allemaal weer veel succes en tot snel maar weer.

Groetjes

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ klussertje sterkte!

@ Hanah; WACHTEN tot zaterdag!

@ Mosa: Jeetje wat een lange cyclus, kan het zijn dat je je ei rond dag 27 hebt gehad?

@ Weny.....Wij lopen gelijk op!

Vanmorgen tempstijging dus gisteren is mijn ei gesprongen. Ik had ook de hele ochtend een beurs gevoel in mijn onderbuik! Voor curettage is
    mij dat nooit opgevallen........
    We hebben zondag en gisteravnd geklust dus dat ei moet te grazen genomen zijn! NU nog 12 dagen geduld hebben...........
    Testdag wordt dan 30 november!

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    wow wendy wat een hoge tem.xxx joyce

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klussetje een dikke knuffel. Ik had zo gehoopt dat het niet zo was...sterkte ermee

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@Pookie:
    Wow wat een tempstijging zeg! Da's wel een heel duidelijk ei! :)

@Mosa:
    hahahaha, ja dat is zeker een stok achter de deur.
    En..... ik ga echt niet eerder testen hoor.
    Ben helemaal gefocust op zaterdag.

@all:
    Hier is mijn temp weer iets omhoog.
    Morgen en overmorgen zullen de spannende tempdagen worden denk ik bij mij!

Fijne dag allemaal

Groetjes, hanna

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

@ Hanna, ik begrijp je onrust, ik wil ook PAS zaterdag testen, maar wil het nu weten ;) . Nou heel veel succes met testen. Je tempkaartje ziet er in elk geval nog goed uit. En we duimen allemaal dat je temp lekker hoog blijft morgen en overmorgen!

@Mosa: ach nee meis, das niet fijn zo'n voorgevoel. Ik begrijp dat zo'n lange cyclus niet fijn is. Maar je temp blijft mooi hoog. Ik duim toch voor je dat je nog een mooie positest krijgt. Misschien test jij gewoon laat posi?

@ Wendy, jeetje wat een stijging zeg. Hopelijk betekend dat iets positiefs, en jij wil nog lang wachten zeg. Pfff.

@Pookie, jij ook een mooie tempstijging. En goed geklust, dus welkom op de wachtbank!

@Klussertje, hoe gaat het bij jou vandaag. Een klein beetje bekomen van de ergste schrik? Sterkte nog meis.

@ all, hier nog flink beroerd vanwege verkoudheid. Ik ga het nog even proberen op mijn werk, heb namelijk een externe afspraak die ik niet wil missen. Maar vraag me wel af hoe lang ik het volhoud pffff.
    Verder tsja, mijn liezen blijven gevoelig en sinds gister ook in de rest van mijn onderbuik. En ongelofelijk veel creamy afscheiding. :rolleyes: Mijn temp is nog mooi hoog. Ik wil eigenljik testen, maar denk ook dat het nog te vroeg is. Zaterdag is mijn NOD dus het zou het beste zijn om zondag pas te testen als ik echt overtijd ben, maar of ik tot dan kan wachten...?

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge, moms 2 be!

Klus@ lieverd, wat een ontzettend kl*te nieuws en wat jammer dat je man je niet helemaal kan steunen. Mannen proberen altijd een emotionele buffer in te bouwen he. Niet te veel over praten, dan voel je ook niks. Nou, das natuurlijk helemaal niet waar, maar ja. Iedereen gaat er anders mee om. Ik wens je heel veel sterkte! Dikke cyberhug

Wendy@ wat een stijging he! Misschien een vervelende vraag van mij en zo bedoel ik het helemaal niet hoor, maar... zou je niet ziek kunnen zijn? Ik heb namelijk nog nooit zo'n knoepert gezien?!

Hanna@ looking good, baby! Suc6 met wachten TOT ZATERDAG! Je kan het!

Afrola@ sterkte vandaag en luister goed naar je lijf he. Je kaartje ziet er goed uit hoor! Jij ook veel sterkte met wachten!

Bij mij geeft FF eindelijk een kruis aan. Begrijp alleen niet zo goed waarom ie gestippeld is....
    Ook mijn afscheiding vind ik moeilijk. Het lijkt wel of ik vanaf door elkaar heb?! Kent iemand dit?

20. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Goede morgen dames.

Kijk eens hoe mooi mijn kaartje is. Cool ei gehad he haha. Nu maar hopen dat mijn temp over 3 dagen niet zakt.

@Mosa: balen van de daling of niet?

@klussertje: sterkte meid!

Deel Deze Pagina