Goedemorgen, Ik zal niet te veel uitwijden, maar na 1,5 uur op het station vergeefs op een trein gewacht te hebben, ben ik nu weer thuis. Klote NS! @ Zeehondje, ik las net pas je berichtje van gisteren, maar wat ontzettend balen zeg! Hopelijk zet het niet door! @ Wendy, wat een hoge temp zeg! Je voelt je niet ziek ofzo? @ Pookie, fijn dat je eisprong nu echt geweest is! Succes met wachten! @ Hanna, ziet er goed uit! De vorige keer stortte hij vandaag naar beneden, dus dit is hopelijk een goed teken! Nu morgen en overmorgen weer zulke mooie temps, spannend! @ Afrola, mooi kaartje hoor! Ik hoop dat de kwaaltjes een heel goed teken zijn! Maar ik had dezelfde kwaaltjes en denk dat het voor mij nu toch echt ophoudt! @ Maar, mooi kruis hoor! Ik denk dat ff een stippelkruis geeft omdat je nogal vaak vruchtbaar slijm hebt ingevuld en dat hij daardoor niet precies kan bepalen wanneer je eisprong was. Maar volgens mij staat je kruis daar goed hoor! @ All, mijn voorgevoel klopt, mijn temp was 36.8 en dat is hij toch al een tijdje niet geweest. Morgen zal hij wel verder dalen en dan zal ik wel ongi worden. Wel grappig, precies twee weken geleden had ik dit ook en toen ging hij ineens weer omhoog, maar ik vind het goed zo. Liever weer een nieuwe ronde, en dan mét ovulatietesten. Ik hoop dat ik dan er achter kom wanneer precies mijn eisprong is, zodat ik niet weer twee weken in spanning hoef te zitten!
@ Melisa, je hebt toch nog een heel mooi duidelijk kaartje gekregen! Ik hoop dat het klussen op je eisprongdag genoeg is! Aan de ene kant baal ik wel van de daling, maar eigenlijk had ik geen hoop meer zwanger te zijn. Nu kan ik tenminste (als het goed is) weer verder. Ronde 6 wordt gewoon mijn ronde
Meiden ik heb gistere avond het nog met me ventje er overgehad en die zegt ook natuurlijk vind ik het erg maar aan de andere kand je bent nog zo pril zwanger dus het kon alle kanten op. Ja daar geef ik hem wel gelijk in dat is ook zo maar dat neemt niet weg dat ik verdriet heb. Maakt ie een opmerking van maar ja nou kan je wel de space mountain in als we op vakantie zijn Ja ook dat is waar en is een hele kleine pleister op een hele grote wond! Maar goed na het bad gistere avond voel ik me een stuk beter vanacht is echt alles afgekomen *alles ik hoop alles* wendy en melissa wat een mooie stijging hoop voor jullie dat ie mooi hoog blijft en dat jullie binnen kort kunnen vertellen dat je zwanger bent MEIDEN IK HOOP ZO DAT JULLIE HEEEEEEEEEEL RAP ZWANGER ZIJN. ik volg heus wel een keer! zoals gewoonlijk loop ik achter de feiten aan meiden dank jullie voor de steun en ik zal hier blijven komen en net zo goed een feestje bouwen als er weer iemand zwanger is! xxxxxxxx Klussertje
@ Maar: volgens mij krijg je een stippelkruis omdat je niet vanaf het begint je temperatuur hebt ingevuld. Dan kan ie niet zeker zijn van je ei. Maar volgens mij klopt ie. @ Melisa, Hanna, Wendy: mooie kaartjes meiden @ Klussertje: Heel veel sterkte meid. En bedenk maar dat je kerel z'n best doet om je op te vrolijken, al zijn t de meest onhandige woorden van troost die ik ooit gehoord heb...
Hey meiden, ik heb zojuist ff creamy ingevuld op FF en nu is het kruis wel goed. Thx voor de tip! (zal wel incontinent zijn dan... haha) Klus@ mannen kunnen soms zulke rare dingen zeggen als ze zich ff geen houding weten te geven...! Neem het 'm maar niet kwalijk. Hij vindt het waarschijnlijk net jammer, het komt alleen een beetje lullig z'n giegel uit... Mosa@ that's the spirit! Hopelijk komt nu je ongi op gang en kun je je klaarmaken voor een zwangerschap, want ronde 6 wordt een succes! Marb@ jij gaat ook goed, of niet?! Leuk hoor!
@Mosa, Inderdaad een daling bij jou nu. Wel goed dat je ovutesten erbij gata gebruiken denk ik, want dan heb je dit zoals nu niet meer, dat het kaartje van FF niet zo duidelijk is. Hopelijk snel ongi en dan een mooie nieuwe ronde @all: Ik ben net weer tante geworden. Mijn schoonzusje was indezelfde tijd uitgerekend als ik officieel. En gelukkig is bij haar alles goed gegaan. Het is een meisje en alles is goed gegaan!
@ Hanna, gefeliciteerd met je nichtje! Fijn dat alles goed is gegaan, maar het lijkt me voor jou ook wel erg dubbel.
@klussertje: ik vind het zo erg voor je! Ik geef je dan ook een stevige knuffel en ben blij te lezen dat je ons niet gaat verlaten hier. We hebben je hard nodig @Mosa; wat is dit spannend zeg, maar ik hop met je mee dat er nu snel duidelijkheid komt @Hanna; denk eraan niet testen jij, gewoon aan je woord houden en dan zwanger testen! @all; helaas heb ik niet de energie om alles van iedereen bij te houden. Kijk maar eens in mijn kaartje. Gisteren ben ik maar eerder naar huis gegaan en bed in gekropen. Heb gisteravond gekookt en ben weer bed in gegaan. Tegen de avond nog wat gedronken en ja hoor daar moest ik de wc even knuffelen. Mijn temperatuur liep op tot 39.0 maar gek genoeg heb ik het alleen maar warm, heel vage hoofdpijn en pijn in m'n onderrug. Heb gisteren stiekum getest (nega natuurlijk) MAAR.... test met kruidvat dus moest plasje opvangen en deze bevatte heel erg veel vlokken en sliertjes ? Moest ook al twee dagen veel plassen en vaak heel troebel maar heb geen pijn of branderig gevoel. Ben nu maar thuisgebleven en heb nog steeds een hoge temperatuur maar voel me eigenlijk prima. Iemand een goed idee? of denken we allemaal aan een griep?
@djaar: ik denk dat je je urine even op een blaasontsteking moet laten controleren. Het lijkt er verdacht veel op. En de griep... Je bent dus gewoon ziek. Beterschap!
@ Djaar, als ik zo je berichtje lees en je kaartje bekijk, dan denk ik dat je de griep hebt. Een temp van boven de 38 voordat je opstaat, lijkt me wel érg hoog voor normaal. En misschien toch een blaasontsteking, volgens mij hoef je niet altijd pijn te hebben dan... Beterschap dan maar (denk ik)!
Heey meiden.. heb toch een vraagje aan jullie.. volgens ff heb ik mijn ei op dag 42 gehad.. en sindsdien is mn temp echt hoog, en er lijkt geen einde aan te komen Is dat iets positiefs of niet? En wanneer vind er een innesteling plaats als het eitje bevrucht is? ik dacht tussen de 5 en 7 dagen toch?
Alleen sinds gisteren wat last van mn keel.. maar dat zal toch niet zo'n erge invloed hebben.. Heb je trouwens altijd een dip in je temp als je een innesteling hebt? Arg.. zo zit je te zoeken naar je ei.. en zo zit je nog te wachten..
@ Tummetje, fijn dat je eindelijk een eisprong hebt gehad! Je kaartje ziet er nu heel mooi uit, maar er is valt nog niet veel over te zeggen. Als je zwanger bent blijft je temp hoog, ook na je nod. Als je niet zwanger bent, daalt hij rond je nod. Dus als hij over een week nog hoog is, ziet het er goed uit!
Keelpijn kán van invloed zijn op je temp, maar volgens mij is dat bij jou nu niet zo. Hij is niet overdreven hoog en ook niet heel anders dan de dagen ervoor. En een innestelingsdip is in veel gevallen een goed teken, maar ook zonder innestelingsdip kun je zwanger zijn.