Djaar in welk opzicht kunnen jullie me niet missen? ik zal denk ik morgen weer beginnen met tempen. vandaag ben ik toch wel een groot deel verloren dus hoop dat het schoon is. meiden ik zeg het niet snel maar ik hou van jullie dank jullie voor alle steun
Muisje looooove you 2 zoiezo houd ik van alle meiden hier jullie zijn zo lief en steunen mij enorm. maar wees niet getreurd supperklussertje komt er wel! ga me vakantie in disney extra goed beleven nu de feest dagen gooi ik me goed vol met van alles. en het nieuwe jaar zien we wel weer! mocht het eerder weer raak zijn dan is het mee genomen maar ik ga niet doel bewust klussen
Hanna wat voel ik me asociaal dat ik niet ff je gefeliciteerd heb meis wat onzetten leuk voor je. Ik hoop dat je met dat kleintje kan oefenen tot het bij jou zelf zover is!
Hoi, Ik weet al niet meer wie het allemaal vroeg. Maar ik voel me niet ziek op dit moment. Dus ik weet niet of het juist goed of slecht is. Denk ook wel dat hij morgen weer omlaag zal gaan, ik denk niet dat dit zo hoog blijft. Is deze temp. echt zo uit de richting van een gezond persoon? Ik weet het echt niet. Ik vul alleen in wat ik op m`n temp.meter te zien krijg. Hopen dat het iets omlaag gaat dan maar anders betekend het wel dat ik ziek wordt ofzo. Dat moeten we niet hebben. Hoe gaat het hier allemaal? Hier op zich wel goed. Ik denk dat ik soms misselijk ben, maar als ik het denk is het volgens mij alweer weg. Nou ja we zullen het zien. Ik wil deze keer echt wachten tot de 29e en m`n ff zegd zelfs dat ik pas 30e mag testen zeg maar. ja misschien hoef ik niet eens te wachten en wordt ik gewoon ongi. We zullen het zien. Groetjes
Als het niet raak is, gaat je temp. dan niet omhoog of hoe zit dat. Kun je aan je temp. ook zien of het raak is of niet. Ja ik blijf een dom blondje, zal wel een hele domme vraag stellen nu.
wendy schat je steld geen domme vraag. mocht je zwanger zijn dan blijft je temp hoog. zoals dus bij mij. alleen bij mij liep het minder goed af
@ Wendy, aan je temp kun je niet zien of het raak is. Pas als je temp nog hoog is na je nod, maak je een goede kans om zwanger te zijn. Hij kan voor, op of na je nod dalen als je niet zwanger bent. Kijk je weleens naar de kaartjes van iedereen hier? Daar kun je heel goed zien hoe verschillend alle kaartjes zijn en dat er vaak geen pijl op te trekken is of iemand zwanger is of ongi word.
That's the spirit meid! Lekker feesten en genieten van het leven, als jij je goed voelt komt de rest uiteindelijk ook wel!
@ Klussertje, meid wat vind ik dit erg voor je zeg.. Sterkte.. @ Pookie, mooie tempstijging! @ Mosa, ik hoop ook voor jou op meer duidelijkheid! Dit is echt niet leuk meer @ Hanna, gefeliciteerd met je nichtje. Lijkt me een heel dubbel gevoel voor je. Hoop dat je ook snel kunt genieten meis! @ djaar, ik had dat ook en ik bleek blaasontsteking te hebben.. @ Sammie, wat bedoel je met mislukt ei? Heb ik gemist.. Hoe gaat het met de rest hier? Mijn ovu testen zijn nog steeds dezelfde kleur . Niet donkerder en niet lichter, gewoon hetzelfde... Mijn bmm zit vandaag hoog. Ik ben benieuwd of er nog een eitje komt. Anders weet ik het ook niet meer!
Hallo! Ik ben woezeltje en we zitten in ronde 7 voor een wondertje. Ik hoop hier graag mee te kletsen
Ik ging net me bmm voelen en ik kan er bijna niet eens meer bij .. Ik weet niet zeker of ie nu open staat.. Maar als dit een goed teken zou zijn zou me ovu test nu toch positief moeten zijn! :x
Ik wordt wat onzeker hoor van jullie dat jullie m`n temp. zo mooi hoog vinden. Hij knalt morgen ineens in elkaar voor mijn gevoel.
Hoi! Ja ik temperatuur ook. Ik zit vandaag op de 11e dag van mijn cyclus. Mijn eisprong komt er nog niet aan omdat die altijd vrij laat komt.