@ Woezeltje, vul je je temp ook in op FF? @ Wendy, niet zo negatief denken he meis Ik had net een foto van mijn ovu testen gemaakt. En op de pc ziet mijn test van vandaag er donkerder uit.. Ik zie met "het blote oog" weinig verschil hoor. Zet ze wel ff in me fotoalbum..
@MP: het lijkt erop dat de onderste ovu test het donkerst is, was dat ook de laatste? Maar omdat de ovutesten op de foto niet gelijk belicht zijn, kan het daardoor ook donkerder lijken... @ Wendy, hoge temp komt wel vaker voor in mijn eerste cyclus had ik ook ineens een hoge temp van 37,5 en de dag daarna weer omlaag. Soms heb je uitschieters naar beneden of naar boven die je niet altijd kunt verklaren. Misschien toch slecht geslapen, vermoeid, verkouden, juist veel geslapen... of nog wat anders. Gewoon even afwachten wat hij morgen doet. @ Klussertje: fijn dat je je al weer iets beter voelt, had je nog wat leuks gekocht? @ all dat was even een hele snelle reactie op een paar posts. Zal vanavond nog op de rest reageren. Hiernogsteeds zooooo ongeduldig
Je bent toch altijd aanwezig en hebt voor iedereen een bemoedigend woordje en leeft met ons allemaal mee. Dus iemand waar ik in elk geval steun in kan vinden en hoop een steuntje voor te kunen zijn.
@MyPrecious, Ja ik vul mijn temperatuur ook in op fertilityfriend. Erg handig moet ik zeggen. Ik ben al in ronde 2 begonnen met deze methode. En ik ben er blij om, want we hebben waarschijnlijk in ronde 1 te vroeg geklust.
Hoi meiden, Weer even bijgelezen hier. @Woezeltje: Wekom hier en veel kletsplezier. Succes met zwanger worden. Ik ben erg benieuwd naar je kaartje! @Wendy: Wow wel eenheel hoge temp. Het lijkt wel of je koorts hebt ofzo? Nou, laat hem maar lekker zo hoog blijven dan zit het wel goed! @all: weer een wachtdag voorbij We zijn bijna bij de zaterdag Afrola! Dat was toch ook jouw testdag?
@ Afrola, ja het is anders belicht idd op de foto al helemaal. Maar had er ook een goeie tussen zitten, en daar is de onderste ook wat donkerder. Ik zit nu op dag 14 en sinds vandaag waterig slijm. Vorige ronde op dag 12 al waterig slijm. Hopelijk springt er binnenkort toch een eitje. Ik zat nog op de testen te kijken, maar zie nu wel een béétje verschil zo op het papier.. Hoop zo dat ik nog een posi ovu test krijg!
@ melissa, je hebt een mooie hoge temp, hoe voel je je verder? @ Mosa, jammer meis van je lagere temp. Ik weet dat mijn kwaaltjes niet alles zeggen maar het is zo anders dan de vorige rondes dus dan ga je toch denken Ik probeer mezelf in te houden, maar wordt zoooo ongeduldig in de laatste week... @ Hanna, bedoelde vanochtend succes met wachten (ipv testen) Het is idd fijn dat er weer een wachtdag voorbij is, ben je ook al zo ongeduldig? Oh en nog gefeliciteerd met je 'nieuwe' nichtje! @ Maar fijn dat je je ei hebt gevonde, en hoe bevalt de wachtbank? @ Djaar, beterschap meis! @ Tummetje, mooi kaartje, nog even vol houden met hoge temps hoor... @ Sammie, balen zeg dat je temp en ovutesten niet overeen komen. Of ben jij zo iemand waarbij de temps laag blijven ondanks eisprong? Sta je nog onder controle van de gyn zodat je het daar kan vragen? @ Springmuis: alles goed, jezelf lekker aan het verwennen in de rode periode? @ MP, nog even volhouden met testen, we zijn aan het duimen voor een positieve [-o< Slijm ziet er goed uit, dus ondertussen gewoon lekker klussen hoor @ Woezeltje, welkom hier @ all, nou voel me nog steeds beroerd. Ben blij dat ik morgen vrij ben, echt uitslapen en rustig aan doen.... OOk ben ik ongeduldig, wachten is niet mijn sterkste kant... Maar van mijn vent mag ik alleen testen als hij er bij is. Waardoor ik niet zomaar even kan testen... Wat misschien maar goed is
@Afrola: Ik ben zeker heel ongeduldig, maar wcht echt tot zaterdag. Vind ik erg dapper van mezelf Mijn man hieft niet per se bij de test te zijn. Dus die doe ik eigenlijk altijd alleen..... Wel zo rustig hahahahahah Balen zeg dat je je niet lekker voelt. Morgen lekker rustig aan zal je goed doen! Beterschap!
@ Springmuis, dat ik een korte ongi bij jou! Lekker hoor, bij mij is het ook minder en korter sinds ik de pil niet meer slik, alleen iets langer spotting. @ MyPrecious, als je bmm zo hoog zit, dan komt volgens mij juist je eisprong eraan! En vruchtbaar slijm zie ik op je kaartje, je hebt best kans dat hij één dezer dagen komt hoor! @ Woezeltje, welkom! Leuk dat je mee komt praten! Misschien kun je je ff-linkje in je onderschrift zetten, dan kunnen we meelezen! @ Afrola, mooi kaartje hoor! Hij ziet er ook anders uit dan de vorige, dus misschien juist goed! En misschien is het zo dat je je niet lekker voelt vanwege een bepaalde reden? @ Hanna, je hebt het zwaar hè?! Het is alweer bijna woensdag! Ik ben van vrijdag tot zondag weg, ik vind het wel jammer dat dan niet weet hoe het afloopt. Nu eerst morgen maar een mooie hoge temp! @ All, ik ben nog niet ongi. Ik had er wel op gehoopt, dan was vandaag al weer dag 1. Wel heb ik de hele tijd al ongi-krampen, dus het zal morgen wel komen (hoop ik dan maar!)
O ja, Kweb, je hebt je kaartje bij de zwangere tempkaartjes geplaatst Ik dacht al, heb ik iets gemist?!
Ik vond het wel grappig Vooral om je het er bij schrijft dat je morgen waarschijnlijk een kruis krijgt
Heey meiden me buikje is weer lekker rond en wat zie ik hier mooie kaartjes voorbij komen. MPtje een mooie stijgende lijn meis. Woezeltje welkom en veel suc6. Djaar ondanks me eigen verdriet hoop ik gewoon ieder tot steun te kunnen zijn. In de korte periode hier heb ik met jullie een band opgebouwd die ik never verbreken wil! Afrola nee voor me zelf niet maar wel voor me moeder. *ik heb met lootjes trekken me moeder getrokken* en heb voor haar een badkamer set gekocht bestaanden uit een afvalemmer bad mat wc mat en wc borstel. en dan nog 3 voorraad bussen. uuuuuuuuuhm verder ben ik het vergeten xxxxxxxxxx klussertje
aaaaaaahhhhhhh....... Dit is echt raar. Vijfde dag alleen maar soms heel licht bruin verlies. Gister twee druppels, nu ongeveer 4 zeg maar (in ondergoed). Normaal 1 dag spotting en dan ongi! Wat is dit? Zou het dan toch... @Klussertje; jeetje even schrikken hoor. Ik gun het iedereen zo! @woezeltje; welkom!
Zeehondje ik zie dat je al in ronde 17 zit en nog niets terwijl alle onder zoeken goed zijn. Daar heb ik ook last van ik ben nu ongeveer 2 jaar bezig alle onderzoeken waren goed mijn man zijn zwemmers zijn goed bij mij is alles oke. behalve me overgewicht. ik geraak steeds wel zwanger maar het wil niet goed blijven zitten. 1x 4 maanden geweest en toen door een val het kleintje kwijt geraakt. dus ik weet zelf hoe frustrerend het is om zooooooo veel onzekerheid te hebben
@ Zeehondje, wat vreemd dan! Vooral omdat het al de 5e dag is! Misschien morgen of overmorgen toch maar een testje wagen? Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het bij die paar druppeltjes blijft en dat je binnenkort een positieve test hebt!