@ Mosa, ik heb nu al in 2 cyclus gehad dat ik bijna niet meer bij me bmm kon.. En idd steeds zo'n 2 weken voor mijn ongie (wat je al ongie kunt noemen). Alleen vorige x een kruis in me temp kaartje en die keer daarvoor niet. Hm ik hoop dat me ovu test posi wordt aankomende dagen, want maakt me wel weer onzeker zo. Raar lichaam van mij. Ik hoop dat je snel ongie wordt, en dan ook een nieuwe normale cyclus!
@Afrola: Ja toch ben nu alleen wel al vet zenuwachtig voor maandag hoop dat de week een beetje snel gaat @Mosa: Ja joh ik snap er niets van zit alleen een rood stipje steeds op mijn tampon en wat oud bloed(sorry) en heb geen buikpijn niets maarja zal wel Liefs
@ MyPrecious, misschien dat je de vorige keren dan ook wel een eisprong hebt gehad, maar dat het bij jou niet uit je temp af te leiden is. Dat hoor je ook weleens. En volgens mij is het ook zo dat niet iedereen een positieve ovulatietest kan krijgen, bij sommigen is de LH-piek korter dan bij anderen. Want volgens mij is het feit dat je bmm heel hoog zit, ook een goed teken hoor! @ Springmuis, ik kan me voorstellen dat je al heel zenuwachtig bent voor maandag, maar volgens mij is het dan alleen maar een gesprek. Verder gebeurt er volgens mij nog niets. En je vriend (verloofde ) zal binnenkort wel zaad moeten inleveren lijkt me. Ik had trouwens net iets spotting, yeah! Laat het er nu maar doorkomen, dan kan ik weer met frisse moed (en ovulatietesten) de nieuwe ronde in!
@mosa: Ja maar toch, dat is de 1e keer dat we er openbaar met iemand over praten...brrr..was ook zo bang met bellen haha toen ik die assistent aan de tel had, maar ze was juist heel lief Ja Vriendje (verloofde ) is ook binnenkort aan de beurt 8) had hem voor de gein bang gemaakt had gezegd ja je moet je spulletje inleveren en dan gaan ze met een wattestaafje in je dingetje roeren hahaha je had die ogen moeten zien gelukkig had ie gelijk door dat het een geintje was en hij is ook altijd zo, we zien alles maar een beetje met humor
Wat gemeen van jou zeg Maar overal de humor inzien is alleen maar goed, helpt vaak te relativeren. En er in het openbaar over praten is inderdaad eng, en het is ook zoiets persoonlijks natuurlijk! Maar huisartsen hebben natuurlijk al zoveel gezien en gehoord, hij/zij zal er echt niet van opkijken hoor! Wel spannend hoor!
Goedemorgen meiden, Vooral een vroege morgen voor mij. Mijn man gaat altijd om 5 uur op 's morgens en ik mag dan nog een uurtje doorslapen. Maar helaas.... vandaag kon ik niet meer slapen..... dus eerst maar getempt, gelukkig nog hoog, 36,3 en toen maar mijn bed uit. Gelukkig is het woensdag en hoef ik maar een halve dag te werken! @Springmuis: Spannend hoor maandag! Hopelijk levert het was meer duidelijkheid op. @Mosa: Is de ongi nu echt door komen zetten? Ik hoop het wel voor je, zodat je met frisse moed aan de nieuwe ronde kan beginnen! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Goed morgen deze morgen dames, Hier ben ik weer, ik had gisterenavond mijn avondje spirituele-reading. Ik ga namelijk elke dinsdag naar een reading toe. Altijd erg speciaal en dat is een avondje van mij. Nou vanmorgen weer netjes getempt. Ik durf het haast niet te melden maar ja sorry hoor. Ik hoop echt niet dat dit betekend dat ik ziek wordt, want dat kan ik echt niet gebruiken. Bij de gedachte alleen al dat ik zo`n hoge temp. heb wordt ik al ziek, bij wijze van spreeke he dames. Hij is weer ietsje omhoog. Morgen zal hij wel gaan weer gaan zakken, kan nooit zo hoog blijven. Morgen en overmorgen moet ik er ook om 4 uur uit dus ik ben echt benieuwd wat de temp. dan aan gaat geven. Ik wens iedereen weer een fijne dag toe. Ik weet zo 1,2,3 niet meer wat iedereen heeft gezegd hoor. Ik zou zeggen tot snel weer. Groetjes
@Wendy: Wow, een nog hogere temp! Tja, als je je nu niet ziek voelt dan zal het wel niet hoor. Anders zou je nu wel koorts hebben denk ik. Hij zal heus wel weer iets gaan zakken denk ik, maar zolang het maar boven de lijn blijft is alles goed.
Goede morgen dames, Vanaf gisteravond heb ik al ongiekrampen. Borsten doen iets minder zeer en temp is aan het zakken!BMM is zacht en erg laag. Dus een verloren ronde. Zal vandaag of morgen wel ongie worden. Balen hoor. @zeehondje: ik denk echt dat je een testje kunt wagen. @wendy: je temp schiet het dak uit joh. Voel je je verder wel fit? Vreemd... @dames op het wachtbankje: spannend hoor. Heb wel wat mooie kaartjes voorbij zien komen!
Melisa@ jammer meid, maar er is nog geen bloed, dus nog niet opgeven hoor! Woezeltje@ welkom bij de club en wens je heel veel suc6 en plezier met zwanger raken! Hanna@ goed bezig en knap dat het je vol kan houden tot zaterdag! "Gewoon" ff je zinnen verzetten, andere dingen doen en dan is het zo zaterdag. Ik duim alvast heeeeel hard. [-o< Afrola@ dit wordt jouw ronde meis! Ben het wel eens met Mosa, dat het misschien juist wel een heel goed teken is dat je kaartje nu anders is.... De duimen draaien hier op volle toeren hoor! Mosa@ spotting! Hoe bizar is het dat we hiervoor een vreugde dansje staan te doen.... Zeehondje@ Huh? Ik zou zeggen, probeer eens een testje...?! Suc6! Kweb@ wat een grap van je kaartje! Vooral van dat kruis ook... haha. Super. =D> MP@ mijn bm is pas 2 dagen geleden gezakt en volgens FF had ik toen net mijn ei gehad. Zou me er dus geen zorgen over maken. Wendy@ WAUW! \/ Springmuis@ spannend hoor maandag. Misschien gebeurt er dan nog niet veel, maar je gaat er nu mee "naar buiten" en das best vreemd ja. Dat geloof ik best. Dat is ook wel een beetje wat mij tegenhoudt tot nu toe. Zou graag vriendlief z'n vriendjes eens laten testen, maar je wordt dan ineens een "patient", zeg maar. Vind het dus heeel knap dat jullie ervoor gaan! All@ mijn temp is weer iets gestegen. Hoop dat ie zo doorgaat tot eind volgende week! Zou leuk zijn! Ik heb gisteravond mijn poezekind opgehaald bij de dierenarts. Ze was geopereerd en hebben een gezwel weg gehaald in d'r poot. Arme schat. En ik ook, want was ff 320,- lichter... pfff. Maar alles voor mijn schatje. Fijne dag allemaal! Ik ga eens werken.... (zoooo geen zin in....!) XXXX
nou goede morgen meiden Ik ben met een nieuwe ronden tempen begonnen en ben vandaag begonnen met een temp van 36.4
Goedemorgen allemaal, @ Klussertje, de eerste sintinkopen, hihi, ik heb ze ook al, van het weekend ga ik aan de slag met surprise en gedicht @ Zeehondje, spannend hoor, durf je al te testen? @ Springmuis, nu al zenuwachtig pff dat wordt wat maandag, maar dat is toch nergens voor nodig? Succes alvast maandag. Misschien is het een goed idee om op te schrijven wat je allemaal wil zeggen en vragen. Dan kun je niets vergeten (door de zenuwen) als je bij de huisarts zit. @ Hanna, bij jou gaat het goed zeg, veelbelovend. Spannend hoor. Nog veel geduld toegewenst tot as zaterdag @ Wendy, nog hoger, toe maar... Spannend hoor! @ Melisa, balen dat je ongi er weer aan zit te komen. ((knuf)) @Maar, Dank voor het duimen, ik hoop het ook zo... Maar duim ook voor jou hoor, mooie tempstijging! Voor je gevoel is het toch prettiger als hij iets hoger boven de coverlijn ligt nietwaar? En succes met werken vandaag, eenmaal begonnen valt het vast weer mee @ all, Nou hier is temp weer iets gestegen, hij gaat wel hoog, misschien onder invloed van de verkoudheid... Ben echt blij dat ik thuis zit. Ik ga echt weinig doen vandaag *behalve veel te lang hier rondhangen* en 'geduldig' wachten tot het weekend...
Ik hoef gelukkig niets extra's te maken. maar ik heb nog een vraagje ik wil nu een ticker van ff neer zetten maar die doet het niet? hoe moet ik die plaatsen
Bij ff ga je naar Tickers (naast home page set up) En daar kun je je banner samenstellen. En dan de link kopieren naar je profiel. FF geeft alleen een webadres van je ticker en die moet je tussen [ img] http://www....... [ /img] zetten (maar dan zonder spaties voor img en /img