hallo meiden, daar ben ik dan weer. Ben nog steeds thuis maar voel me stukken beter. De verhoging is gisteren snel genoeg verdwenen en vanmorgen heb ik een uurtje later dan normaal mijn temp gemeten. (was ook zo moe van het klussen van gisteren hihi) Mannetje weigerde om maandag te klussen omdat mijn temp inmiddels 38.9 had bereikt, gelukkig was het gisteravond weer gezakt en voelde ik me weer goed dus.... Maar alle temp ingevuld in FF maakt het weer wat moeilijk hoor. Het kruis is nu verzet naar dag 31 ?!?! Dat betekend een cyclus van 45 dagen! Wat zouden jullie aanhouden ? Mijn NOD zou dan zijn 30 november. Ik ga zo even bijlezen en wens jullie een fijne dag.
@ Melanie, net als Maar vroeg ik me ook af wanneer je gaat testen, je kaartje ziet er erg goed uit! @ Djaar, ik zou in elk geval je hoge temp 38,2 even discarden (niet mee laten tellen). Kijken wat ff dan doet...
@afrola; als ik die hele hoge niet mee laat telen en morgen op 37.1 zet dan verzet ie em eerst terug naar dag 18 en door morgen weer hoog te nemen toch weer op dag 31 dus ik vermoed toch dat het een lange cyclus is. hoe voel jij je vandaag, ik begreep geloof ik dat ook jij niet al te fit bent (volgens mij hebben er meerdere last van deze week)
Ik denk dat ik zondag ga testen, volgends mijn ei zou ik morgen mijn NOD hebben en volgens mijn cyclus (28 dagen) zaterdag, dus ik hou het bij zondag testen, dan ben ik iig overtijd (als ik niet alsnog ongi word).
@ Djaar, voel me al 4 dagen vrij beroerd door een hevige verkoudheid... Vandaag lekker thuis en al mijn plannen de deur uit gedaan. Behalve een boodschapje doe ik niks vandaag.... @ Melanie, spannend zeg zijn we al met zijn drieen die willen testen dit weekend als de ongi's uitblijven. Hoop zo dat we alledrie op roze mogen [-o< Ook jij succes met wachten!
@ Sammie, een dubbele positieve ovutest, mmm rare cyclus, ik hoop voor je dat dit betekend dat er nu wel een ei springt... Maar het blijft toch vreemd. Sta je nog steeds onder controle van de gyn, dan zou ik dit met hem bespreken. Of toch weer even contact opnemen met de HA. Succes meid!
Hi meiden, Kunnen jullie eens naar mijn temp kaartje kijken en jullie mening geven? Ik dacht 2 dagen geleden mijn ei te spotten, maar mijn temp gaat niet omhoog.... zucht
Hoi meiden, Jee, het lijkt erop dat ik een aardige stijging (voor mijn doen) heb! Nu maar hopen dat het aanhoudt. Hoewel het volgens mij niks is want mn ovutesten hebben nog geen positieve test aangewezen... Ik heb alle eerdere temperatuurmetingen verwijderd (dat sloeg nl. nergens op, niet op dezelfde tijden getempt) dus vandaar dat mijn temperatuurcurve vrij laat begint..
@ Sylvia, Het kan zijn dat je ei vandaag (nog) springt Als je temp morgen omhoog gaat klopt dat. Je ei springt namelijk 12 - 48 uur na je meest posi ovu test. Dus de kans is klein dat hij op dezelfde dag springt als je posi ovutest. Hopen dus dat je temp morgen omhoog gaat (en ondertussen lekker doorklussen ). Ik duim voor je! @ Dazwa, uit jouw kaartje kan ik nog niet met zekerheid een eisprong halen. Heel misschien als je temp verder door stijgt dat je gister of vandaag je eisprong hebt. Maar als je ovutesten ook nog niet posi zijn geweest komt hij hopelijk nog... Het is wel balen dat het zo lang duurt voor je. Duim voor je dat je je ei snel zult vinden!
Het zou trouwens mooi k*t zijn als vandaag mn eisprong zou komen. Terwijl mijn man morgen zijn zaad moet inleveren voor onderzoek (en we dus al 4 dagen niet hebben geklust). Zal je net zien hè
zoo heey.. haha heb alles gelezen... maar ben bijna alles vergeten @ springmuis; als ik tegen mijn vriend zeg dat ze met een wattenstaafje in zn dingetje aan roeren, dan krijg ik hem met geen 100 paarden meer mee @ all; ik duim voor jullie, temp allemaal omhoog! hier is mn temp overigens gedaald, toch een innestelingsdip of een vroege ongi.. voel me gewoon normaal.. geen aankomende-ongi-gevoel ofzo.. Ik had verwacht blij te zijn met een tempdaling.. maar dat ben ik niet.. stom he
Hej, Als ik jou kaartje zo bekijk, zou je op dag 40 dan je eisprong gehad hebben. Dus 4 dagen terug.......want toen was je temp het laagste.
Bij oplopende temp betekend het niet altijd dat de eisprong is geweest op de dag van de laagste temp... Bij sommige mensen is dat wel het geval bij anderen (bij mij bijvoorbeeld) altijd een of meer dagen na de laagste temp. Het hangt gewoon af van alle andere temps op je kaartje... Over het algemeen geldt dat je temp hoger of de volgende dag hoger moet zijn dan over het algemeen in de rest van de cyclus. Als je daar rekening mee houdt is het niet te verwachten dat Dazwa 4 dagen geleden haar eisprong heeft gehad. Heel misschien dag 41, 42 of 43, maar de temp is nu nog niet duidelijk hoger dan daarvoor en de ovutesten nega. Dus het blijft afwachten... @Dazwa, Het zou idd balen zijn als vandaag je ei zou komen... Hoop maar voor je dat hij nog altijd moet komen en dat je ovutesten dan posi worden. Duim voor je!
Oke, sorry dat kan natuurlijk ook, mijn vruchtbaarste dag is altijd op mijn laagste temperatuur, maar kan idd bij iedereen verschillen
http://www.fertilityfriend.com/home/236dd3 Wat vinden jullie bij mij? Als ik vandaag 36.6 had gehad dan geeft ff op dag 18 een ei aan. Maar ik heb 36.5, heb ik nu geen ei gehad? Als voor morgen 36.5 of hoger invul geeft ff ook nog geen ei aan.. Ik weet het even niet meer...