Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Maar als je zaterdag je ei hebt gehad en doe vrijdagochtend geklust....dan ben je toch op tijd? 1 dag voor je ei is toch het allerbeste? En volgens mij zou zondag ook nog wel kunnen, aangezien je ei 24 uur in leven KAN blijven....

Volgens mij heb je niet verkeerd geklust hoor

2. Niet meer actief

Hoi,

Goede avond allemaal.
    Hier ben ik weer.
    Lekker gegeten en m`n buikje zit lekker vol.
    Ja m`n temp. dat is me wat zeg.
    Ik schrok vanmorgen eerlijk gezegd ook hoor.
    Morgen gaat de temp. vast en zeker omlaag.
    Moet morgen en overmorgen ook ander tijdstip temp. doen dus dat kan ook invloed hebben.
    Ik temp. anders altijd om 6 uur en nu moet het 2 dagen om 4 uur.
    Nou we zullen het wel zien morgenvroeg.
    Hoe is het hier, ik zag een paar meiden die ook op het wachtbankje zijn beland.
    We doen deze keer een wachtbank van 8 maanden oke dames?

Groetjes

3. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    @Wendyvanliemde,

Wat heb jij een hoge temp zeg!
    Ben erg benieuwd naar jou kaartje de komende dagen.

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @Wendy,

Jij hebt ook zo`n daling 2 dagen na je ei....ik ook zie (zie mijn kaartje)
    Heb jij enig idee wat dat betekent ? of betekent het niets?

Of weet iemand anders het evt....

ow meiden...ongeduldigheid ligt echt in mijn aard, maar dit is echt nog tig keer zo erg....
    Wat gaat de tijd toch langzaam

5. Niet meer actief

Nee ik weet echt niet wat dat betekend die daling.
    Een innesteling lijkt me echt te vroeg, dus ik weet het eerlijk gezegd niet.
    Ik weet wel als ik mijn posi-ovu-test weg haal in ff, dat hij dan juist een stippel-kruis zet op die 2e piekdaling (13 nov).
    Hopen dat het wel iets goeds is.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Na een hele drukke werkdag heb ik nu eindelijk eens tijd om op iedereen te reageren.

@ Zeehondje, hoe is het vandaag met jou? Nog steeds alleen iets spotting?

@ Hanna, mooi zo dat je temp niet gedaald is vandaag! Spannend zeg! Maar ik blijf het wel een beetje vreemd vinden dat je een positieve ovulatietest had na je kruis, maar aan je kaartje te zien móet je eisprong wel op de dag van het kruis geweest zijn!

@ Wendy, gewoon even afwachten wat je temp de komende dagen doet. Je zit nog maar op 8 dagen na je eisprong, dus het kan nog alle kanten op.

@ Melisa, wat klote voor je zeg! Erg jammer! Sterkte!

@ Maar, je kaartje ziet er mooi uit, en een stuk stabieler dan de vorige keer! Sterkte met je kat, hopelijk knapt ze helemaal op!

@ Klussertje, heel veel succes in de nieuwe ronde!

@ Afrola, mooie hoge temp! En dat je vandaag veel te lang hier rondgehangen hebt is te merken ;) Maar hopelijk blijft je temp hoog!

@ Djaar, jammer van de lange cyclus, maar ik denk ook dat je eisprong op dag 30 geweest is.

@ Melanie, erg mooi kaartje!

@ Sammie, wat vervelend voor je zeg! Hij is nu wel redelijk hoog, dus ik hoop dat nu je eisprong wel geweest is! Sterkte!

@ Sylvia, misschien dat vandaag je eisprong is?

@ Dazwa, omdat je nog maar eventjes tempt, is zo niet duidelijk te zien of je eisprong al geweest is. Misschien dat hij geweest is als je temp nog wat meer stijgt de komende dagen?

@ Tummetje, misschien wel een innestelingsdip? Lijkt me eerder dan dat je ongi gaat worden hoor. Hopelijk een mooie hoge temp morgen!

@ Debozoe, als je temp morgen weer stijgt geeft ff alsnog wel een kruis op dag 18 denk ik.

@ Kweb, je hebt in ieder geval een duidelijk kaartje. Verder kun je er nog niets van zeggen, omdat je nog zo vroeg na je eisprong zit.

@ Merels, welkom terug! Het ziet er inderdaad naar uit dat je eisprong geweest is! Hopelijk deze keer met meer succes!

@ MyPrecious, ondanks dat je er onzeker van wordt, zou ik toch nog even doorgaan met ovulatietesten, als het kunt opbrengen tenminste. Voor hetzelfde geld heb je binnen een paar dagen ineens een knalpositieve ovulatietest. Mocht je het niet hebben en nog steeds zo'n rare temp, dan zou ik na deze ronde naar de huisarts gaan als ik jou was. Volgens mij word je dan wel serieus gekomen. Dat lange ongi is namelijk wel een beetje vreemd. Dan kunnen ze in ieder geval kijken hoe dat komt. Knuffel!

@ Britt, hoe bevalt het niet tempen ;)

@ All, toen ik naar bed ging gisterenavond werd ik ongi, dus nu eindelijk officieel in een nieuwe ronde. Ik heb het ook meteen geweten, ik ben vannacht heel veel wakker geweest omdat ik gigantische buikpijn had. Dat had ik écht nog nooit gehad, maar ik wist gewoon niet hoe ik moest liggen. Vreemd, dat je er ineens zoveel last van kan hebben en andere keren amper. Ook vandaag nog flinke buikpijn, dat ben ik (gelukkig) helemaal niet gewend! Hopelijk slaap ik vannacht wel goed. Ook ben ik trouwens veel meer ongi dan normaal, dan twijfel ik bijna of er niet iets gezeten heeft. Maar dan had ik natuurlijk wel een positieve test moeten hebben lijkt me.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Meiden, ik snap het heel goed, ben soms ook zo rond die tijd, maar het lastige is dat je bijna nooit aan een kaartje kan zien of iemand zwanger is of niet. Dus dalinkjes zeggen vaak niet zoveel, of het moet een overduidelijke zijn en dan nog hoef je niet zwanger te zijn. Er zijn vrouwen met perfecte kaartjes die niet zwanger zijn, en degene met mindere kaartjes kunnen ook zwanger zijn. Het blijft afwachten tot je nod.

8. Niet meer actief

Mosa,

Wat vervelend zeg ongi geworden.
    Maar weer nieuwe ronde nieuwe kansen.

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna, we duimen voor jou een posi test meis! ;)

@ Britt, zoals jou test met die streepje er op, zo zien al mijn testen er tot nu toe uit. Dat linker streepje bedoelde ik dus ook :). Ik dacht dat de hele lijn zo donker moest zijn, maar als dat streepje dus echt paars wordt is de test al positief!

@ Mosa, veel succes toegewenst deze nieuwe ronde! Wordt dit je 5e ronde? Wel raar van die buikpijn dan idd. Maar hopelijk is dat snel over.
    Ik wil wel graag naar de HA maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen ik vind het eerlijk gezegd echt eng.. Dan wordt het zo echt, en miss is er straks wel iets mis? :( Ik vind het gewoon eng.. :(

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    thx meiden...

Ik ga gewoon maar afwachten, meer kunnen we toch niet...

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, op dag 41 vond ik het niet zo erg om ongi te worden, nu heb ik liever weer een nieuwe ronde dan zolang onzekerheid.
    En een bijkomend voordeel is dat mijn vriend en ik dit weekend een weekendje weg gaan en dat ik lekker mijn thermometer thuis kan laten :D

@ MyPrecious, het wordt mijn 6e ronde maar moet het nog even veranderen in mijn profiel. Maar achteraf heb ik het idee dat ik in de eerste twee rondes geen eisprong heb gehad. Heb toen weleens getempt, maar was nooit duidelijk.
    En ik snap het je het heel eng vind (net als Springmuis) en dat je bang bent dat er was mis is, maar deze onzekerheid is natuurlijk ook niet leuk. En ik wil niet zeggen dat ik echt denk dat er wat mis is bij je, maar stel dat het iets kleins is, dan is het vaak makkelijk op te lossen. En ik denk dat je van dit soort cyclussen ook niet blij wordt.

12. Niet meer actief

Ow Mosa dat is inderdaad wel heerlijk dan ja.
    En zoals je zegt na 41 dagen mag het onderhand wel ja als je dan toch niet zwanger bent, dan maar ongi.
    Zo denk ik ook.
    Ik heb deze keer de langste cyclus tot nu toe.
    Waarschijnlijk is de cyclus deze keer 38.
    Nou alvast een heerlijk weekend samen met je mannetje.

Ik ben lekker onder de wol, morgen loopt om 4 uur de wekker af.
    Iedereen alvast een fijne nachtrust.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, balen hè, van die lange cyclussen?! En dan kan het nog een stuk erger ook natuurlijk!
    Weltrusten en succes morgen met opstaan! Wat een tijd, 4 uur :confused:

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Helaas, vanmorgen ongi doorgebroken! Ronde 18 is een feit!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai allen,

ik heb geen tijd en als ik eerlijk ben op dit moment ook nog niet het geduld om met iedereen 100% mee te leven. Excuses daarvoor. Ik probeer denk ik nog een beetje afstand te bewaren van het forum.

Zeehondje en Mosa Ongi..........alweer. Dat moet binnenkort toch wel eens 9 maanden over zijn!

Verder hier alles OK, super geklust rond ei. Stiekum voel ik ook van alles dus wie weet. Nog 10 dagen geduld hebben................

Liefs Pookie

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ pookie: goed zo meisje. Denk maar eens lekker aan jezelf ;) Enneh... vanalles voelen? Spannend. Vooral omdat jullie blijkbaar een mega-match zijn. Ik ga heel erg voor je duimen dat t raak is EN BLIJFT!

17. MyPrecious

@ Mosa, Ik heb me bij 2 weken bloed verlies neer gelegd maar ik hoor niemand die er ook last van heeft dus dat lijkt me geen goed teken.. Maar ja, dan denk je ach dan maar 2 weken bloed verlies.. Stel het het liefst zo lang mogelijk uit om naar de HA te gaan :( .. Wat moet je zeggen; hallo, we willen graag zwanger worden maar ik heb nog geen eisprong gehad en ik ben 2 weken licht ongesteld. :( Zit ik me daar rot te schamen, zou niet weten hoe ik het het beste kan zeggen. Al denk ik wel dat hij meer van zulke "domme" verhalen heeft gehoord. Het is ook wel normaal om te vragen of het wel goed is of dat hij wat kan doen natuurlijk.

Denk toch dat er misschien een taboe op zwanger worden ligt als je niet in ronde 1 zwanger wordt en naar de HA gaat enzo. Meesten vertellen het aan niemand.. Zoals ik. Ik voel me gewoon stom over dit alles. Ik hoop alleen maar dat het straks wel normaal wordt, maar ondertussen zit je wel hoopvol te wachten en te wachten en na 28 dagen heb je weer een cyclus zonder ei en een lichte ongie van 2 weken. Zucht.

18. MyPrecious

Zat nog op me ovu testen te spieken.. Maar die van vandaag is iets donkerder als de rest.. Ik zie verder nergens nega testen die steeds zo "donker" als de mijne zijn.. Meesten hebben 2 dagen een hele lichte streep en daarna steeds donkerder en dan echt posi. Maar ik heb alleen maar goed zichbare strepen van een afstandje af al :( .. Snap het niet meer.

19. Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

Ik zit inmiddels al op m`n werk.
    Vanmorgen is de temp. echt omlaag gegaan.
    Zo laag hoefde het nu ook weer niet. :(
    Maar goed, het is wel zo.
    Nu heb ik ook op ander tijdstip getempt. en dat is morgen ook dus we zullen zien of dat misschien ermee te maken heeft.
    Vanmorgen 36,8 dus dat is wel heel wat anders dan 37,6. :confused:
    Nu heb ik gisteren wel geklust, hoop niet dat het daar mee te maken heeft. :cry:
    Misschien innestelings-diep zoals ze dat hier wel eens noemen. [-o<
    Iedereen een fijne werkdag.

Groetjes

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo Wendy dat is inderdaad een heel grote daling, weet je wel zeker of je de dagen met de hoge temperaturen goed gemeten hebt?
    Misschien toen te lang geslapen of je lichaam misschien al te wakker....
    Of toch dat beginnende griepje........

Ik heb vandaag in ieder geval een kruis gekregen van FF.
    Het gaat goed, nu nog geduld hebben en hopelijk gaat dit keer de celdeling eens wel goed!

Deel Deze Pagina