Goedemorgen meiden, @Mosa: Fijn dat de ongi nu toch is komen doorzetten voor je. Het was toch maar niks die onzekerheid. Rot voor je dat je zo'n buikpijn hebt! Hoe gaat het nu met je? Heb je lekker geslapen vannacht? Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde! @pookie: je hebt groot gelijk als je zelf voelt dat afstand houden nu wat beter is. Spannend hoor dat je van alles voelt. Succes met wachten! Mooi kaartje heb je trouwens compleet met kruis van FF! @Wendy, Je hebt nu een grote daling, maar je temp is nu wel weer op het gewone niveau zeg maar. Dat is denk ik wel beter hoor en zolang ie maar boven de lijn blijft he! @ All: vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog, 36,5 Fijne dag allemaal! Groetjes van Hanna
He wendy het zou een perfect innestellingdipje kunnen zijn, dan gaat je temp morgen weer omhoog. Dus afwachten maar. xxx joyce
@wendy, die hele hoge tempen hebben echt niets met zwanger worden te maken. Wat dat betreft zit je nu in de 'normale' tempen, rond de 37 is prima, nu duimen dat hij zo blijft of iétsje hoger. @hanna, je zit nu 1 dag voorbij je normale ongidag? Ik lees/vergelijk al een tijdje mee hier maar post niet zoveel.
Ik weet dat Wendy gewoon normaal geslapen heeft de afgelopen dagen en zich absoluut niet grieperig voelde. Naar mijn mening kan dit een hele mooie innestelingsdip zijn. En zo hoog was die stijging van haar niet hoor.. ze had gewoon een gigantische ei-dip die het kaartje wel heeel extreem maakt.
Haha sorry dames, lees net pas dat wendy korter geslapen heeft. Dat had ze mij nog niet verteld Dat zou zeker 2 uur verschil zijn, ipv 6 uur op nu 4 uur op. Dus dat verklaard een hoop hoor Wendy! Wil je dan dezelfde temp hebben dan moet je ook 2 uur eerder slapen. Probeer zoveel mogelijk hetzelfde aantal uren geslapen te hebben. Het liefst ook op het zelfde moment tempen maar dat kan natuurlijk niet altijd he. Hetzelfde aantal uren slapen werkt vaak het beste!
Mogge, moms 2 be! Hier even een kort berichtje van een gerustgestellende Maar. Bedankt meiden! Wordt gek van het gerommel en steekjes in m'n buik, maar hoop dat het een goed teken is en wachten rustig af tot eind november... Ik ga snel weer aan het werk en probeer later ff terug te komen. Fijne dag allemaal! XXX ps: Mosameis, lekker dat je ongi heeft doorgezet (maar dan weer jammer van die buikpijn ) Sterkte!
@ maar: dankje. Hoop ook dat he een 8 maanden wachtbankje wordt. Jij hebt ook een mooi kaartje! @ MyPrecious: Dankje. over ovulatie testen kan ik je niks zeggen. Gebruik ze (nog) niet. @ arfola: Dankje. Jou kaartje ziet er ook goed uit zeg! @ hanna: Dankje. Jij hebt ook een mooi kaartje zeg, spannend! @wendyvanliemde: Mooi kaartje hoor! @kweb: Weet niet wat zo'n daling betekend na je ei, want twee dagen is te kort voor een innesteling. @ mosa: Dankje ! Hoop deze ronde ook meer succes. Zie dat jij na 40 dagen toch ongi bent geworden. Balen zeg dat het zo lang duurde dat je ongi bent geworden! Was je niet even zwanger? @zeehondje: balen zeg dat je onigi bent geworden! Hopelijk heb je deze ronde meer geluk! @ pookie: Het kan best wel eens goed zijn, om even afstand te nemen. Hoop voor je dat het deze ronde toch raak ik voor jullie! Je hebt wel een mooi kaartje zeg! @ iedereen: Vanmorgen is me temp ietsie gedaald. Maar heb de laatste uurtje niet zo goed geslapen, en dus heb nu een rondje. Hoop dat me temp morgen weer verder omhoog gaat!
Goedemorgen allemaal, Te weinig tijd om op iedereen te reageren. Heb heerlijk lang geslapen... Verkoudheid is nog niet over maar ga toch even werken. Of ik nou hier achter de compu zit of daar maakt ook niet veel uit Behalve dat ik op mijn werk ook iets nuttigs kan doen. Maar maak wel even wat minder uurtjes... Temp weer 0,1 lager maar hij was ook wel erg hoog haha. Fijne dag allemaal en vanavond ben ik er weer om te reageren. Behalve Mosa fijn dat je duidelijkheid hebt, succes in de volgende ronde, en bij Hanna zie ik een wel heel veelbelovend kaartje, spannend! Rest veel succes op de wachtbank of met de jacht op ei! Knuf Afrola
Hallo meiden Ik ben ook weer op de bewoonde wereld. ik was om kwart voor 8 al wakker eerst getempt en daarna ff naar de wc helemaal geen bloed verlies meer alleen een beetje rood slijm. daarna ff terug in bed gekropen en nu 10 min geleden er uit gestapt. Maar ik hoop voor je dat die steekjes en dat gerommel een helehoop goeds betekend! verder weet ik niets op iedereen te reageren. alleen Wendy jij suc6 meis hoop dat de daling ook werkelijk iets betekent
Ohw ja ik vergeet Britt Meis dankje het gaat nu gelukkig een stuk beter. voel me soms wel wat down maar ik ben weer rustig aan het tempen om beeld te krijgen in me cyclus. komt er nou toevallig wel wat uitgerold is dat mooi maar ga nu niet echt doel gericht te werk.
Morge lieve meiden. Ik ben van slag. Mijn lijf is van het padje. Gisteren deden mijn borstn helemaal geen pijn meer maar in de loop van de dag kwam het gevoel weer terug. Gisteravond ook wat spotting gehad(bruine drap, sorry voor de omschrijving), maar vanmorgen weer helemaal niets. En mijn temp... stijgt de pan weer uit. Ik begrijp er helemaal niets meer van! Hopelijk zet mijn ongie nu door vandaag of stopt de spotting.
Hoi, Ik breek even stiekem via m`n werkplekje in op het forum. Dankl jullie voor jullie reactie`s. Ik weet al niet meer wie het zei, maar als ik boven het kruis blijf dan is er dus nog kans op een eventuele zwangerschap? Dit is de 1e ronde met ff dus elke keer leer ik bij. Ja wie weet heeft m`n temp. meter niet 100% gewerkt. Maar ja het stond er toch echt op de hoge temp. en heb niets anders dan anders gedaan de afgelopen dagen. En er was nog iemand over zoveel uren slapen. Nou ik was gisterenavond om 8 uur naar bed gegaan en was 4 uur wakker, dus dat is toch de gewone uurtjes die ik meestal wel slaap. Nou we zullen het wel zien, de komende dagen. Als m`n temp. maar boven het kruisje blijft, anders wordt ik waarschijnlijk ongi. Ik zit wel elke keer in m`n broek te kijken of ik toch al niet ongi ben geworden. Zo iets raars eigenlijk, ook al is nod pas volgende week. Iedereen een fijne dag. Ik breek snel weer uit, heb nu koffiepauze, maar drink geen koffie dus ik heb gewoon pauze. Groetjes
Goedemorgen meiden, @ Zeehondje, wat balen zeg! Dus niet meer alleen spotting neem ik aan? Sterkte! @ MyPrecious, ik weet zeker dat je huisarts je verhaal niet als een 'dom' verhaal zal zijn! En (waarschijnlijk) geen eisprong en twee weken ongi zou ik wel een goede reden vinden om te gaan hoor. Maar we blijven nu eerst positief, deze cyclus heb je misschien wel een eisprong! @ Wendy, je temp kan inderdaad te maken hebben met het vroege opstaan. En anders misschien een hele mooie dip! Voor morgen blazen we je temp gewoon weer omhoog *BLAAS* @ Pookie, mooi duidelijk kruis! Succes met wachten! @ Hanna, nou nou, dat ziet er erg goed uit! En je zit al voorbij je lf! Wat spannend zeg, maar volgens mij ziet het er erg goed uit! Toch weer die 7e ronde hè?! @ Berbel, mooi kaartje! @ Maar, jij hebt ook een mooi kaartje zeg! Hopelijk blijft hij zo mooi! @ Merels, je temp is vast iets gedaald doordat je niet zo goed geslapen hebt. Morgen gaat hij gewoon weer omhoog! En ik weet niet of ik niet even zwanger was, maar dan zou ik denk ik een positieve test gehad moeten hebben. Maar gisterennacht dacht ik het wel even, omdat ik nog nooit (ook vroeger niet voor de pil) zo'n buikpijn had gehad. Maar ja, of het nu wel of niet zo was, daar heb ik nu ook niets aan natuurlijk. @ Afrola, fijn dat je heerlijk lang geslapen hebt! Maar je hebt een mooi kaartje hoor! En nu maar hopen dat je temp de komende dagen ook hoog blijft! @ Klussertje, fijn dat je het ergste bloedverlies gehad hebt! @ Melisa, mmm...vreemd. Het zou kunnen dat je alsnog ongi wordt, ondanks je hoge temp vandaag. MAAR het zou ook kunnen dat je gisteren een dip had (met innestelingsbloeding) en dat je temp nu gewoon mooi hoog blijft! Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt, maar ik ga voor de tweede optie! @ All, mijn ergste buikpijn is gelukkig weg, en ik heb ook heerlijk geslapen alleen ik heb wel een beetje keelpijn. Dus ik hoop maar dat het niet doorzet! Allemaal een hele fijne dag, ik kom straks wel weer even kijken!
Mosa weet je zeker dat het voor tijgertje bedoelt is en niet voor iemand anders? want ik zie naamlijk in de verste verte geen bericht van tijgertje staan *of ik word kippig *
Oeps Laten we het maar houden op nog een beetje moe zijn! Ik bedoelde jou natuurlijk Klussertje! Dat komt vast door de 'tje' erachter!
@ Sammie, wat balen voor je meid! Ik denk ook dat je temp nog iets meer moet stijgen voor een eisprong. Sterkte, ik vind het heel sneu voor je hoe het allemaal gaat! Ik hoop echt dat je eisprong snel komt!
Pfff, nou, om volgens FF mijn ei te hebben gehad, moest ik vandaag 36,3 tempen. En natúúrlijk temp ik vandaag weer lager.. 36,2.. En het k*tte is ook nog dat ik nu om 7 uur moest tempen in plaats van kwart voor 8, omdat mijn man voor zaadonderzoek moest. Dat is gelukkig wel goed gegaan, het zaad inleveren. Ik had het ingepakt in alu folie en onder mn jas gestopt hihhi. Natuurlijk onderweg in de file, maar gelukkig waren we binnen 40 min. in het ziekenhuis.. Over 2 weken krijgen we de uitslag, echt spannend.
oke hihihihi ach ja kan gebeuren meis. is niet erg. maar ik dacht toch ff na vragen voor de zekerheid. maar dat van tje op het eind is een slap excuus want je hebt hier ook nog woezeltje en zeehondje dus bedoel je hun niet perongeluk
hoi dames willen jullie misschien even please kijken naar mijn berichtje hoge temp maar geen ei sprong kan dit? kben zo benieuwd want dan weet ik misschien of ik dan toch misschien misschien nog een kans heb deze maand... groetjess alvast bedankt!