goedemorgen dames, hoestend en proestend schrijf ik dit berichtje. maar mijn temp was erg laag vanmorgen 36,5 dus wat dat nu weer inhoud. Heb gisteren wel wat slijm getraceerd dus ik ben het echt helemaal kwijt. Heb in elk geval geen vehoging meer van de griep dat is wel duidelijk. Heb vanacht eindelijk ook weer doorgeslapen. Ik wacht maar gewoon af. Wat me vandaag bezig gaat houden is de vraag of ei op dag 31 is geweest en ik nu dus op dag 35 een innestelingsdip zu kunnen hebben. @mosa; erg jammer van je ongi maar wel duidelijk. @afrola; hoop dat je je snel weer beter voelt @hanna: gaat goed meis @sammie; zijn we hem dus samen kwijt hihi @melisa; niet in paniek raken je gaat goed hoor , mooi duidelijk ei gespot @klussertje: je straalt rust uit, heel goed, houden zo Voor een ieder die ik vergeten ben (en alle anderen) fijne dag vandaag!
was ook niet van plan om dat te veranderen. All heb net trouwens op mijn vruchtbaarheidskalender ff bekeken en nu blijk ik dus de week voor ik op vakantie ga me vruchtbare periode te hebben. *denk toch dat ik stiekem me ventje verleiden ga * dan ff lekker feesten op vakantie en dan zo rond de kerst ff een testje wagen denk ik mocht ik niet ongi worden
die klus heeft snode plannen ! You go girl. Ik weet in elk geval dat er hier vanavond weer geklust gaat worden. Ik vind het moeilijk om nog wat positiefs te zien in mijn kaartje van deze ronde. Vorige was veel duidelijker en nu ben ik helemaal de weg kwijt dus maar om de dag klussen totdat het raak is.
Ik vind het moeilijk om nog wat positiefs te zien in mijn kaartje van deze ronde. Vorige was veel duidelijker en nu ben ik helemaal de weg kwijt dus maar om de dag klussen totdat het raak is. ===== Djaar ik zou je temp toch nog ff 2 dagen afwachten ik zal ff heeeeeeeeel hard gaan blazen dat ie weer mooi omhoog gaat *pppffffffffffffffffffffffffffffffff* *ppppffffffffffffffffffffffffffff* neemt nog een hap adem*ppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff* zo nu ben ik leeg maar je temp zal stijgen*hoop ik*
Ooohh, moeilijk meid. Ziet er idd wel uit dat je dag 31 je ei hebt gehad. Dan zou je nu wel een heeeele mooie dip hebben. Morgen dus ff spannend wat je temp gaat doen. Ik zit er zelf over te denken om ff tot na het weekend te stoppen met tempen. Even relaxed, beetje uitslapen, want ben zoooo moe! Normaal temp ik namelijk om 06.30 uur en dan zul je net zien dat je niet meer kan slapen! Zou dit kunnen of is het niet slim of niet te tempen...
hahahaha dat is een goede! Er gaat heel wat planing zitten in het creeren en gebruiken van de beste momenten om onze wensen in vervulling te laten gaan. Soms benauwd het me wel hoor. Ik ben er zo mee bezig dat het eigenlijk niet gezond meer is. Maar tegelijkertijd heb ik wel een bepaalde rust momenteel. Ik wil zo graag maar weet dat dat niet werkt. Het komt als het komt en tot die tijd gaan we gewoonweg lol hebben (en dat dat soms met voorbedachte rade is kan helemaal geen kwaad denk ik zo
JEEEEEEEEE, dag 14 na mijn eisprong en temp nog steeds 37.1! bmm dicht en geen krampjes of naderende ongi te bekennen! ! Na 2 vroege MKen ga ik pas zondag testen, als die posi is kan t aleen nog maar goed gaan!
http://www.fertilityfriend.com/home/236dd3 Dames: bedankt dat jullie even wilden kijken... Vandaag had ik 36,7 ik denk toch echt nog steeds dat ik mijn ei op dag 18 heb gehad. maar ff geeft geen kruis... Krijg gewoon de neiging om bij gister 36.6 in te vullen ipv 36.5, dan krijg ik wel een kruis voor dag 18... Melanie: ik duim voor je!
[quote=" Denken jullie ook dat mijn ei toch op dag 18 is geweest?[/quote] Ja ik denk ook dag 18, had je toen vruchtbaar slijm?
Dat durf ik niet echt te zeggen, tis voor mij de eerste keer dat ik temp en ik vind het heel lastig om mijn afscheiding te benoemen. Volgens mij had ik wel wat afscheiding, maar goed ook de dag zelf en ervoor aan het klussen geweest, dus dan twijfel ik ook of het daar niet van komt...
*duimendraaien* *duimendraaien* *duimendraaien* Ik houd het zondag extra in de gaten, jij mag op roze denk ik aanstaan de zondag. Spannend zeg.
Gatver... ongie is echt doorgebroken. Ik had weer een korte LF van 9 dagen. Dat is toch niet normaal. Dan weer een lange cyclus dan weer een korte LF etc. Heb voor maandag een afspraak met de huisarts gemaakt. Wil nu toch wel graag eens overleg met een gyn. We zijn een jaar bezig dus ik heb er recht op.