Symoen daar was geen 2de foto voor nodig hoor dat streepje was ook bij de eerste foto te zien gefeliciteerd had altijd wel ingedachten dat we samen zwanger zouden zijn
Mijn eisprong wordt door FF nu wel gegeven, maar ik twijfel nog steeds of ik er wel een gehad heb (of anders pas op dag 18?)
Nee ik denk het niet hoor. Had nog geen positieve test. En heb nooit vroeg mijn ei. 1x CD 14 1x CD 15 1x CD 16 1x CD 18 Dus ik gok zelf op dag 15 dit keer. Maar dat ie er aan zit te komen is zeker
Dit is mijn Persona test, de linker kant is als het goed die LH-streepje. Dus zou mijn eitje er aan komen? Wat denken jullie?
Hij is nog lichter dan de andere streep toch? Had ik ook nog vanmorgen bij mijn ovutest (persona staafje). Maar het zit er aan te komen, ook gezien mijn temp. Hoe is die van jou IkDus?
Hij was even donker, maar ik kreeg het steeds niet op de foto. Dus de lijn werd al steeds minder :S.. Maar die andere lijn, die was eerst aldoor echt goed blauw. En nu dus lichtblauw. Mijnes is weer iets gestegen 36.8
Even een vraagje: met wat voor thermometer tempen jullie? En hoe? Ik heb namelijk een thermometer (digitaal) en die doet er een minuut over, dit vind ik best lang! En ik doe hem onder mijn oksel, dat ik niet echt goed denk ik!
Ik doe het ook Digitaal. 1 van de kruidvat van 1 euro ofzo. En die piept als hij klaar is, en meestal is dat vrij snel. En ik doe het ook rectaal. Je moet deze cyclus wel verder afmaken met onder je oksel tempen.
He meiden, Heeft iemand een idee hoe het met wiesje is? Want die zou vandaag testen als ze nog niet ongi was. ik ben benieuwd. xxx Joyce