Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Springmuis, heb jij je temp.meter al gevonden?
    Morgen moet je wel kunnen tempen hoor.
    Laat je ons weten waar hij lag, ben reuze benieuwd.

2. Niet meer actief

Wat zijn jouw flanken, ik ken namelijk dat woordt niet.
    Ik heb rare pijn in de lies, en dan vooral bij mij rechts en soms links.
    Heb jij dat ook.
    Volgens mij hebben wij dezelfde wachtbank.

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, Hoe voel je je nu? Mooi dat je ergste buikpijn toch over is. Dankje voor je lieve woorden. Ik ben vandaag 2x langs de huisarts zijn praktijk gekomen, dacht beide keren 'zàl ik gewoon naar binnen gaan?' hehe.

@ Dazwa, Meestal komt er bij elk uur dat je extra slaapt 0.1 bij! Dus hopelijk heb je morgen zo'n mooie temp en krijg je een kruis op je kaartje ;)

@ Springmuis, Dankje voor je lieve woorden meis.. Ik zit nog steeds te twijfelen om te gaan. Vind het zo moeilijk. Ik ben blij dat jij in ieder geval wel die stap hebt gemaakt, echt waar.

Ik voelde aan mijn bmm, nog steeds (maar wel béétje) waterig slijm. Me bmm is hard.. En niet super hoog meer en ook minder open als gisteren, denk dat ie gister dan wel open was.. En... We hebben gisteren avond sex gehad en anders komt er vaak wel weer een beetje uit met plassen. Maar gisteren helemaal niets.. Nu ook geen bloed verlies meer vandaag.. En dit is nu me ovu test, bijna blanco..

AUB jullie mening?

4. Niet meer actief

Volgens mij is 19 november een posi-ovu-test.
    Zie het niet al te goed, maar als ik zo kijk zeg ik 19e is het posi.

Wat denken de andere dames?

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hai...

Val even binnen, zie een ovu-test van myprecious. Ik denk ook de 19e een positieve, mooi op tijd geklust dan. Nu wachten op een hoera over 2 weken!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, die witte afscheiding kán een goed teken zijn. Ook steken in je lies kunnen een goed teken zijn. Maar als ik eerlijk ben had ik allebei de kwaaltjes ook in deze ronde, plus pijn in mijn onderrug, spierpijn in mijn buik en nog wat andere dingetjes en ik was niet zwanger. Dat is met al dat soort klachtjes, het kan een goed teken zijn maar dit hoeft echter niet zo te zijn.

@ MyPecious, ik zou het niet echt weten. Ik zie eerlijk gezegd geen super positieve test, maar als je test vandaag maar één streepje heeft, zou je zeggen dat je LH-piek wel geweest is. Misschien gisteren? Dan zou je vandaag of morgen je eisprong hebben. Ik hoop het in ieder geval voor je!
    En 3 keer is scheepsrecht hè, dus als je nog een keer langs de huisarts komt moet je naar binnen ;) Maar ik zou nu in ieder geval nog even wachten hoe je temp de komende dagen is, misschien is je eisprong inderdaad wel vandaag of morgen!

7. Niet meer actief

Ja dat is het ergste van al die kleine dingen ja.
    Ik staar me er maar niet blind op, maar het viel (voelde) me ineesn op.
    Er zit voor iedereen maar 1 ding op; dat is netjes wachten.
    Dus dat doen we ook maar.

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Wendy, september08 & Mosa bedankt voor jullie antwoorden..

@ Mosa, ik had vandaag een heel licht streepje maar die is bijna niet te zien. Helemaal niet als je hem van je af houdt. Zie 'm trouwens wel een heel klein beetje op de foto...

Nog meer meiden met hun mening over mijn ovulatie testen?

Kan het zijn dat ik een piek gemist heb? Of heb ik nu weer geen eisprong? Alvast bedankt voor berichtjes :oops:

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Volgens mij is de onderste ovu-0test (de 20e) het donkerst. De 19e is hij al iets donkerder dan daarvoor. Dus ik denk dat je ei echt onderweg is. En bij mij is ook vaak een of enkele dagen voor mijn ws ei dat als we klussen er daarna weinig tot niets uitloopt... Terwijl als we na mijn ei klussen ik het idee heb dat er niets binnenblijft
    Kortom ik vind het heel positief klinken :D

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Wendy, als ik op de wachtbank zit heb ik vaak last van creamy afscheiding. Deze ronde heb ik zelfs heeeel veeeel creamy afscheiding. Ook al paar keer een vieze onderbroek :oops:

En inmiddels 9 dagen last van mijn liezen. Het is er niet continu maar elke dag wel een periode vooral 's avonds, het lijkt nu ietsjes minder te zijn... het is een paar dagen best heftig geweest. Ik heb veel info opgezocht en wat ik las klonk hoopvol. Maar niets is zeker totdat ongi uitblijft en er een positest is...

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    hopen nu dat je temp niet verder naar beneden daald, spannend...

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Mptje ik denk dat je 20 nov *vandaag* dus je eitje hebt.

Muisje is volgens mij nogsteeds ijverig aan het zoeken :p

13. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

vanavond een jank avond voor mij grease is op tv op net 5 dus ga lekker janken :p

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo meiden,

Ik heb al 3 keer boven de pot gehangen pfffffffffffffffffffffff schijnzwanger of?
    gek hoe je dingen vergeet van de vorige zwangerschap, nu komt het weer boven....
    Na het douchen was ik altijd heel misselijk, nu weer......
    Dit is niet iets wat je kan opwekken toch omdat je het zo graag wil?
    Vanmiddag in de klas ook..... misselijk...... zo dat ik dacht.... zal ik nu even naar de wc gaan?
    Heb daarnet nog even getempt... was heel hoog, dus hopelijk morgen ook nog!

@MP:
    Ik denk dat op de 19e je ovutest het meest donker is en dat je dat kunt zien als een positieve.
    Het is wel een beetje moeilijk te zien omdat de foto klein is afgebeeld.

@Afrola.
    jouw kaartje is erg mooi zeg! Die liespijn klinkt wel hoopvol!

Groetjes, Hanna

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, jeetje zeg, als je niks verkeerds hebt gegeten, dan lijkt me dit wel een héél goed teken! En het lijkt me niet dat je misselijkheid en overgeven kunt inbeelden. De meeste mensen gelukkig niet althans! Wel heel spannend zeg! Maar ik denk (en hoop!) dat het er heel goed voor je uitziet!
    Wel jammer dat ik er het hele weekend niet ben, dan weet ik ook de uitkomst van je test niet :(
    Kun je me niet sms-en ofzo ;)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha, je kan me een pb'tje sturen hoor :)
    Nee, ik heb denk ik niks verkeerd gegeten.
    Dat heb ik natuurlijk weleens gehad, maar dit is toch wel wat anders.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oei, dan is het echt spannend! Maar het lijkt me dat als je temp morgen nog hoog is, dat het wel goed zit! Omdat ik toch altijd erg nieuwsgierig ben, zal ik een pb-tje sturen met mijn nummer. Ik word graag op de hoogte gehouden bij nieuws :D

18. Niet meer actief

Goede morgen,

Ik zit lekker op m`n werk, nog even en ik heb weekend.
    Heerlijk genieten van 2 daagjes vrij.
    Mijn temp. is toch weer heel netjes omhoog gegaan.
    We wachten maar af of dit iets te betekenen heeft.
    Ik vind het allemaal erg spannend maar toch ben ik er ook heel rustig onder, raar gevoel eigenlijk.
    Iedereen een fijne dag ik werk vandaag tot 1 uur en dan weekend.

Groetjes

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@wendy:
    Vroege vogel zeg!
    Hoe laat begin jij altijd met werken?
    Wel lekker al om 1 uur vrij.
    Ik ben elke dag om 3 uur vrij, alhoewel ik na schooltijd soms nog wel wat te doen heb.
    Wow, weer een hele tempstijging zeg! Nou, maar lekker boven de lijn blijven, dan komt alles goed!

Ik ben nu ook al op school. Heb vannacht echt bereslecht geslapen en dat is niks voor mij.
    Om 2.15 ur was ik klaarwakker en kon ik alleen maar aan mijn temp denken. Pffffffffffffffffffffff.
    Nou rond half 4 weer in slaap gevallen tot 5 uur.
    Toen ben ik er met mijn man uitgegaan en hij heeft me bij school afgezet. Ik zou eigenlijk vandaag met de bus gaan maar nu hoefde dat niet.
    Wel vroeg op school, maar of ik hier nu internet of thuis.... dat maakt niet uit.

Mijn temp was nog hoog 36,5 joepiejajeeeeeeeeeeeeee!
    En ik heb al weer overgegeven net, dus dat ik ook een goed teken lijkt me.
    Oh, nu nog maar een dagje wachten....
    Fijn hoor dit forum, kan ik lekker mijn verhaal kwijt en meeleven met lotgenoten :)

Ik lees straks ongetwijfeld hier nog wel even!

Fijne dag voor iedereen!

Groetjes, Hanna

20. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve Marb, Afrola & Mosa, bedankt voor de lieve woorden! (Marb, echt genoten van je liedje... :) )

Ik hoop idd dat het nu echt een keer raak mag zijn. Mijn lichaam geeft wel signalen die ik anders nooit heb, maar wil me er niet aan vastklampen, anders valt het strax misschien weer zoooo tegen.

Lieve dames allemaal, veel suc6, plezier en vruchtbaarheid vandaag en tot laterrrr!

(ik heb een kinderpartijtje bij mn vriendin te verzorgen.... zoooo geen zin in!) ;)

Deel Deze Pagina