@ Csillag, jakkes heb je ookal zo'n last van spotting? Heb ik ook zo erg last van gehad. Echt niet leuk he! Het is normaal als je temp schommelt hoor. Het kan ook zijn dat ie dagelijks meer 36.5 is, maar dat hij als je tempt net 36.44 tempt . Maakt dus niks uit dat schommelen hoor. nee gelukkig he ik geen spotting meer, dat was mijn vorige ronde 52 dagen! Nu slik ik tarwekim en ik heb een keurige ongi gehad. Nu mis ik nog mijn ei.. het is al dag 17.... war blijft ie ?
@ Csillag, Waar haal je tarwekim? En wat is het? Ik heb een ongie van 2 weken, heel licht. Wel rood bloed maar ik heb bijna geen tampons nodig. Ik denk dat jij een lange cyclus weer gaat krijgen, maar duim voor je dat je ei binnenkort gewoon komt! Oh ben je trouwens ook naar je HA gegaan omdat je zolang spotting had? Ik zit te twijfelen of het normaal is of dat er iets mis is zeg maar, maar ik ben niet zo'n type die snel naar de HA gaat.. Ik rek het liever uit
Ik denk omdat hij heel gevoelig is dat je eerder 'standaard' een streepje test. Ik vond het wel een bummer, want ik was gewend dat ik geen streepje kreeg. Was dus helemaal euforisch dat ik een licht teststreepje had! Totdat ik de dagen daarna dus ook dat streepje had haha. Ik heb hiervoor al getempt hoor maar heb alles gewist. Ik tempte de ene keer om 8 uur en de andere keer om half 11. Mijn temp schommelde toen ook heel erg, maar was over het algemeen veeeel hoger dan dat ik nu in eerste instantie temp als ik de wekker zet. Ik tempte toen nl sonds 36,9 en 36,8. Toen ik begon met het 'netjes' en op tijd temperaturen had ik inene 36,0, 36,1, en zelfs 35,9 ! Vandaar dat ik stiekem dus hoop dat het inderdaad mn ei is
Hihi ik vond het ook wel bijzonder inderdaad, ik zou echt graag mijn echo terug willen hebben hoor! Ik bewaar hem wel, stom he. Het was ook wel lichtelijk confronterend hoor. Elke keer kwam dat echootje weer het boek uit zeilen. (Je zou er haast bijgelovig van worden )
Ik heb het bij de natuurwinkel gehaald. was advies van de meiden van hier. Het is e vitamine en helpt je ongi en cyklus regelmatig maken. Werkt echt! je ziet mijn kaartjes? voor 52 dagen stopte ik met de pil, nu klopt alles norm ongi geen spottingen en mijn temp is ook te volgen. Nu nog de ei. Je kan tarwekim-kapsule ook bij kruidvat halen.. veel meiden zijn enthousast erover. ik ook.. kan geen kwaad, gaa maar ook halaen. liefs csillag
Waar is onze Springmuis? Meid hoe gaat het met jou? --------- Muisje is onder haar bed aan het zoeken naar haar termometer en haar ei *of ze zat net in onze muizenval?*
Muizenval? O ja daar had ik niet aan gedacht. Ik denk dat ze erin zit ja. O jee dieren-dokter bellen. We komen eraan springmuis (gevangenmuis). Wat een lol.
uitleg? Wij hebben thuis een binnen huis voilere*of hoe je het schrijft* en we wonen vlak aan een boere weiland met heeeeeeel veel muisjes. sommigen muisjes vinden ons huisje knus en gezellig maar mijn man en ik vinden de muisjes niet leuk en gezellig. dus dan zet je valletjes neer en dan hoor je klang pieeeeeeeeep en toen was muisje gevangen
Ja en de kans dat springmuis bij jouw huisje is aangekomen is niet groot. Maar je zult net zien, dat springmuis in de klem is beland. LOL. Ik weet eigenlijk niet waar springmuis is gebleven. Misschien heeft ze even rust nodig.
Goedenavond allemaal, Het is weekend ! en mijn verkoudheid is op zijn retour @ Melanie, spannend hoor! Als dag 25 de eerste dag van je ongi. Dat betekend dat vandaag je 28e cyclus dag is en je morgen ongesteld zou moeten worden wil je een cyclus van 28 aanhouden. Misschien dat de ene cyclus meter aangeeft hoe lang je cyclus tot vandaag is nl 27 dagen en de ander aangeeft dat je op de 28e cyclusdagen zit. Maar goed Het zou idd betekenen dat als je een cyclus van 28 aanhoudt je zondag officieel overtijd bent. Dan loop je precies gelijk met mij, alleen ik ben mezelf zo gek aan het maken dat ik nog niet weet of ik tot zondag wil wachten met testen. Tenzij ik voel dat me ongi ineens gaat doorbreken wat nu absoluut nog niet het geval is. @ Csillag, kleine variaties zoals bij jou zijn heel normaal hoor! sommigen hebben veel grotere variaties. @ Sammie, het lijkt erop dat je ei is geweest, ik blaas hem nog even mee omhoog PPPFfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, *hap lucht*, ppppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! @MP, hoop voor je dat ei is geweest, zag er toch wel posi uit met alle kleine dingen bij elkaar opgeteld (licht posi ovutest, bm stand, slijm) Duim voor je! @ Marloes, Fijn dat je je goed voelt, vang ondertussen ook wat HCG mee @ Dazwa, hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad, maar aangezien er nog veel data ontbreken denk ik dat je nog even wat langer moet afwachten om wat zekerder te worden. (DIt omdat zoals je horizontale lijn nu ligt maar 2 temps eronder zitten enkele erop en een aantal voor en na je eisprong erboven. Dus als je temp nog heel veel stijgt zal je eisprong ws verplaatst worden, als je temp te veel zakt zal hij weer verdwijnen...) Tsja, moeilijk zeg @ all, bedankt voor allen die het positief inzien bij mij. Ik ben mezelf zoooo zenuwachtig aan het maken zeg De ongi is in geen velden of wegen te bekennen maar vertrouw geen enkele gevoelens meer bij mezelf. Het enige wat ik echt niet kan ontkennen is de continue druk in mijn liezen (vooral links).
Ja en de kans dat springmuis bij jouw huisje is aangekomen is niet groot. Maar je zult net zien, dat springmuis in de klem is beland. LOL. ====== je weet maar nooit waar een muis haar holletje zoekt @afrola jij kan er gewoon niet onder uit jij ben ZWANGER!
@ Csillag, Ik weet niet of het ook in de etos pillen zit? Want die slik ik nu.. Zal er vanavond even naar kijke en als het er niet in zit dan koop ik die tarwekim-kapsules! @ Afrola, Vandaag is officieel je NOD zeker? Spannend hoor! Ik hoop dat ik straks iets aan me temp kan zien dan ben ik al een stuk gerust gesteld dat het een beetje normaal zit met mij nu.. Haha, Nee meiden ik hoop niet dat springmuis in de muizenval zit hoor!
Hoe laten jullie die ticker zien van ff? Ik heb hem onder m`n profiel gezet maar krijg een link te zien en niet de ticker.
Nou ik ga naar bedje toe. Zie morgen wel hoe ik de banner zichtbaar kan maken. Ben erg benieuwd naar de testers. Ik ben morgen heel de dag onder de pannen dus hoop dat ik toch af en toe kan zien of er al getest is. Morgenvroeg weer temp. opnemen en ben erg benieuwd wat hij doet. Nou fijne avond allemaal. Groetjes
Hello everyone! daar is ik weer @melisa:Ja ik ga idd ook voor een doorverwijzing nog paar nachtjes slapen brrr hahaha @Klus: wij zijn altijd melig toch hahaha @Hanna & Afrola & Wendy: ik heb nog niet gezocht heb niet thuis geslapen @MP: Dikke digi knuf! @all: ik heb nu tot pagina 908 gelezen, en de rest doe ik of straks of morgen, want nu ga ik in de sneeeeeeuw! liefs