@ Wendy, Ik zie dat je je ticker link al hebt gevonden, als je wilt dat je 'm kunt zien moet je 'm tussen [ img] [ /img] (zonder spaties) doen @ Springmuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiis, daar was je . Hoe gaat het nu met jou meis?
en springmuis gaat weer verder want het is buiten veels te koud Zit inmiddels op 911 enne MP: Ik ben hieeeeeeeeerrrr @iedereen die mij zoekt: Hahahaaaaaaaa wat lief, er word aan me gedacht @klus: Nu ben ik een geplette springmuis @MP: Gaat goed alleen is mijn ongi nogal raar hoe gaat het nu met jou meis?
@ Springmuis, hoezo is je ongie raar meis? Met mij gaat het wel goed. Ben benieuwd naar me temp voor morgen. Of dat ie zo standaard als altijd door sukkelt . Ik had net met afvegen een stukje bruin slijm wat is dat nou weer.. Nu niks meer en al 2 dagen geen spotting trouwens -jeej \/
owjeej ik weet niet wat dat betekent mijn ongi is raar omdat ik op dag 1 & 2 light had, dag 3 spotting, dag 4 & 5 light en nu ineens medium normaal is het medium, heavy, light in die volgorde
Hey, lieve mEIsjes! Muis: welcome back! Marb: thx voor de positieve mojo. Je bent een lieverd. Afrola: jij gaat zooo posi testen! Ik voel het aan mn water! Laat je het zsm ff weten als je getest hebt? \/ Klus: skatje, ik kan volgend weekend pas testen... pfff. Duurt nog wel heul lang. All: ik ga naar bed. Had vanmorgen dat verjaardagspartijtje met 8 kids en heb overwegen mijn eileiders dicht te laten kitten. Wat een herrie! Haha. Ze waren door het dolle heen en dan duurt 2 1/2 uur wel errug lang... Slaap lekker allemaal! XXX
Hoi allemaal, Springmuis is boven water. Hier gaat het gewoon wel lekker hoor. Eigenlijk heb ik niets te klagen. Ben zo benieuwd naar de testers van vandaag. Spannend.
Goede morgen lieve meiden. JHEEY muis is boven water ben toch blij dat het niet ons muisje was wat in de val zat. ohw sorry schatie. ennuh waar is hanna? die heeft zeker getest en is meteen een feestje gaan bouwen of was afrola dat nou of alle 2 en hoe is het met melanie? Maar vertrouw deze ervare oppas moeder maar kinderen van een ander beleef je anders dan straks je eigen kinderen hoor. enne wil jij 8 kids? Vandaag heb ik een schiet clinic van me mans werk best wel havvy omdat ik maar een heeel klein opdondertje ben.
Hoi allemaal, Ik heb vanmorgen getest maar het was een negatieve test helaas Ben nu een beetje verdrietig en in de war. Zo misselijk en een hoge temp.... Nu is mijn temp 36,3 Dus wel wat lager, maar nog wel boven de lijn. Vandaag is officieel mijn NOD, dus maar hopen dat het inderdaad niet komt. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas laat positief, dus wie weet he? Of is dit hopen tegen beter weten in? Groetjes, Hanna
Hey meiden..ff snel want moet echt weg...maar wolde toch ff laten weten dat ik vanmorgen heeeel licht positief getest heb! Probeer nog niet over enthousiast te zijn want hij was echt licht...over een paar daagjes weer testen... Spannend he?
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen weer een hoge temp en geen ongi gevoel dus we hebben een testje gewaagd. Maar helaas negatief . @ Hanna, balen zeg jij ook al negatief Geen bloed geeft moed zeggen ze, maarre ik weet het ook effe niet...
@Afrola: jij ook al negatief.... dit is niet echt onze dag denk ik.... dan maar morgen toch? @Lily: Spannend voor jou zeg!
Hanna en afrola niet treuren gewoon over een paar dagen weer testen! houd moed meiden! ik ga nu me aan kleden en ben dan weg. iedereen een fijne sneeuw dag
@ Lily, voorzichtig gefeliciteerd, in elk geval iemand die op rose mag @Hanna, ja hoop snel dat het wel een mooie dag wordt, maar ik ga niet morgen direct weer testen. Wacht eerst een paar dagen af of de ongi toch niet komt... hoop echt voor je dat je snel op roze mag en dat we gewoon laat posi testen @ Klussertje, dankjewel!
Hanna, is jouw ei niet 2 dagen later geweest? ivm die positieve ovu test? Zou best kunnen. Ik hoop dat je niet ongi gaat worden hoor! Jazy ik zie niks, je kan niet naar FF linken dat werkt niet.. Lily spannend ik duim hier wel
Hee sammie, wat stom van die ovu testen , je hebt toch geen pco? Misschien wou je ei eerder niet springen, en is ie op dag 25 geweest.. ik hoop het!
Yes wiehieee i'm back Hanna & Afrola Balen dat testen negatief waren maar misschien testen jullie wel later posi! *Knuf* @lily: Spannennnnd! alvast een voorzichtige gefeliciteerd! @klus: Haha nee ben niet geplet liefs een ondergesneeuwde springmuis