Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Goedemiddag meiden,

Ik zie weer een paar hele spannende kaartjes en zelfs al een heel licht streepje?!? Spannend hoor!

Ik hoop dat er heeeel veeeel juli/augustus baby's bij komen ;)

De sneeuw blijft niet echt liggen hier, jammer...

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hè meid, balen :( , een dikke knuf.

3. jazy

jazy Actief lid

hoe kan ik me kaartje hier dan neerzetten?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bij je kaartje op FF staan links een kolom met sharing, daar staat als je die aanklikt home page setup tussen.
    Dan die link nemen die boven in het balkje staat en je hebt een link naar je kaartje.
    Maar wil je de kaartje helemaal hier zien, dan kan je dit doen via, www.tinypic.com,je kaartje van FF opslaan op je pc, dan die uploaden, maar dan wel de formaat aanpassen op website email en dan de link met [​IMG]

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat zou ook nog goed kunnen inderdaad. Bij mijn vorige cyclus had ik ook wel een late eisprong na mijn positieve ovulatietest.
    Gelukkig hebben we nog even goed doorgeklust en is er nu wel iets hoop hier.
    Ben maar even nieuwe zw.testen gaan kopen bij het Kruidvat. :)

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna, wat rot van je nega test.. Hmm als je toen ook laat posi testte kan het idd nog steeds. Ik hoop het echt voor je hoor!

@ Lily, zo erg spannend hoor! Op hoeveel dagen zit je na je ei?

@ Afrola, jammer van de nega test, maar je zit 11dpo dus het moet nog kunnen.. Ik hoop het!

.. Nou hier ineens heel veel waterig slijm (het loopt er soms gewoon uit :oops:) en bmm weer open? Me temp is nu 4 dagen 36.3. Op de dag dat FF me kruis vorige ronde zette had ik even diarree (terwijl ik de rest van de maand bijna niet heen kan en het hard is) en vandaag heb ik dat ineens weer gehad. Ben benieuwd of dat wat zegt.. Sorry voor het vieze verhaaltje hahahh

7. MyPrecious

Waar hangen jullie uit :eek:

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MyPrecious,

Waterig slijm is een goed teken toch?
    Ik zou zeggen: klussen maar :)
    Tja, ik heb echt een baaldag inderdaad nu.
    Ben nu ook nog eens mijn thermometer kwijt, zal je net zien....
    Heb nog wel een reserve, maar die is flink minder fijn.
    Nog niet ongi trouwens, dus maar weer afwachten verder.

Het is hier wel erg stil vandaag?
    Is iedereen weggehageld vandaag? :):)

Groetjes, Hanna

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal!

daar ben ik weer even. Het moet niet gekker worden hoor. Mijn temperatuur schommelt alle kanten op en hoesten doe ik nog steeds behoorlijk. Echter inmiddels heb ik of flink kiespijn of een verkoudheid die mij kaakholte in is getrokken. Slik dus elke drie ur een paracetamol.

Ik ben helaas niet in staat om ales terug te lezen dus jullie moeten het doen met mijn steun en bemoedigende woorden; ales komt goed (vroeg of laat).

doei

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he Hanna, spannende dagen voor je . hoe gaat het met je nu?

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Djaar, wat rot vor je!
    Hopelijk voel je je snel weer beter!

Met mij gaat het wel....... tussen hoop en vrees... en dat eigenlijk al de hele week.
    Duurt wel lang op deze manier.
    Nog wel steeds een beetje missleijk zo nu en dan, maar ja .... of dat nu bij zwanger zijn hoort of niet?
    Nog geen ongi in ieder geval.
    Het is al half 9 op mijn NOD! :)

Beterschap voor je!

Groetjes, Hanna

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    moet van mezelf zeggen dat ik nu erg bezig ben met de pendeluitslag. vraag me nu af of ik het in december ontdek of ook pas zwanger wordt in december hihi?

ik weet ook niet wat vervelender is hoor, geen ei vinden of de twee wken tot testen doorkomen. ik probeer elke dag toch even te kijken op het forum hier hoe het met iedereen is (reageren is niet altijd mijn ding maar dat maakt het meeleven e niet minder om.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    geen ei vinden lijkt me ook geen pretje, maar die twee weken wachten zeker niet, dat weet ik van mezelf.
    Maar ja....
    als het deze ronde niet gelukt is hebben we iig de afspraak bij de gyneacoloog staan aanstaande dinsdag.

Tja en dat pendenlen he.... dat blijft de grote vraag..... klopt het of niet?

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    kon voor mij nog wel eens zo zijn dat ik komende week (maandag) naar de huisarts ga ivm mijn klachten en dat ik dan meteen mijn verhaal maar eens even ga doen daar (mijn rare roebele plasjes van de laatste week, vage koortstklachten, pijn in kaak (of tandpijn).

Nu is mijn mannetje weg en komt laat thuis maar moet dan wel nog aan de klus (dus ik ga straks lekker dutten en wachten tot mijn prins me wakker kust)

volgens mij is de rest een avondje uit of zo, het is hier erg rustig

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Knuffel voor de templadies!

16. MyPrecious

Muisjeeeeeee dikke knuffel :D

17. MyPrecious

@ Hanna, heb geen zin om te klussen hahah. Voel me echt niet goed vandaag. Achja als ik volgende maand maar een eitje heb vind ik het best :p. Irri dat je je thermometer kwijt bent..

Waar bewaren jullie die dingen zeg :p allemaal spoorloze thermometers hier.

18. weberke

weberke Lid

7 feb 2008
    79
    16
    8
    Vrouw
    hoi ik heb een vraagje het is de eerst maand dat ik temperatuur maar snap niet van mijn tempkaart willen jullie eens kijken want ik verkeerd doe of wat ik nog moet toevoegen want bij mij is het juist een curve en geen kuisjes ofzo onder. http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... nterface=0

19. MyPrecious

Hey Weberke, welkom hier.
    Ik zie je kaartje niet, daarvoor moet je even naar Sharing gaan en dan Home Page Setup en de link kopieeren en hier plakken!

20. weberke

weberke Lid

7 feb 2008
    79
    16
    8
    Vrouw

Deel Deze Pagina