Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja idd! Uh wat wou je nou weten?
    FF geeft dag 23 een vermoedelijk ei aan, denk wel dat het klopt.

2. MyPrecious

Meiden snappen jullie mijn kaartje nog..
    Ik heb dan toch geen posi ovu test gehad?

3. weberke

weberke Lid

7 feb 2008
    79
    16
    8
    Vrouw
    ik heb mijn ei veel vroeger gevoeld den 12de ofer rond weet niet meer juist. awel bij sommige onder juliie staan onder die datums een m of een andere letter of kruisjes ofzo hoe komt dat?

4. MyPrecious

Bedoel je 12 november of dag 12? 12 november zie ik wel wat in als je toen je ei hebt gevoeld..

Als ik mijn kaartje (hier boven) ff als voorbeeld neem:
    L (op je kaart Menses/Spotting:) is light = lichte ongie,
    S (op je kaart Cervical Fluid:) Sticky = het slijm,

Op je kaartje staat Intercourse/Insemination: daar kun je invullen of je die dag sex hebt gehad. Je kunt gewoon ja in vullen of AM/PM. etc.

Ben niet zo goed in uitleggen maar hoop dat je er toch iets van begrijpt zo :oops:

5. MyPrecious

Eigenlijk is het dus gewoon om terug te kijken wanneer je sex hebt gehad, wat voor slijm je had, wat je baarmoeder stand was etc. Maar je hoeft het niet persee in te vullen

6. weberke

weberke Lid

7 feb 2008
    79
    16
    8
    Vrouw
    Ja hoor ik snap het een beetje. Ik denk niet dat ik een paar dagen geleden mijn eisprong had heb, maar misschien krijg ik dan een langere cyclus maar mijn cyclus is nog nooit langer geweest dan 32

7. MyPrecious

Maar als je je ei 12 novemver denkt te hebben dan word je rond dag 30 ongesteld. Soms zie je het niet zo goed aan je temp, maar 12 november zou goed kunnen.

8. MyPrecious

Ik ging net voelen aan me bmm :oops: heb ik ineens heel veel vruchtbaar, rekbaar slijm :| ..

9. Niet meer actief

Goede morgen dames,

Even een kort berichtje van mij.
    Gisteren erg druk geweest met iemand overhuizen en savonds nog eens feest.
    Nu veel spierpijn, dus het wordt echt een lui-dag.
    Mijn temp. gaat erg omlaag dus ik denk dat toch m`n ongi eraan staat te komen deze week.
    M`n temp. zit nog wel boven het kruis dus dat is nog wel netjes.
    Ik ga van woensdag of donderdag uit dat ik ongi ga worden.
    Woensdag als ik 14 dagen na eitje heb en donderdag als ik 15 dagen na eitje heb.
    Vorige keer had ik 15 dagen na eitje vandaar dus.
    Ik ben wel toe aan de volgende ronde deze ronde is zo lang, 1 van de langste tot nu toe.
    Jammer zeg van de nega-testen die ik heb gelezen.
    Nou wie weet krijgen jullie nog een posi-test over enkele dagen, geen bloed geeft moet zeggen ze toch altijd.
    Ik zelf ben een beetje verward door het kaartje van mezelf, en heb er niet echt nog veel hoop in.
    Ik laat het maar op me af komen en het was toch een oefen-ronde met de temp. dus het zal daarom ook wel een verward kaartje geworden zijn.
    Heb niet meteen de 1e dag getempt. van m`n ongi af.
    Dat kan ik nu wel gaan doen als ik ongi wordt.
    Iedereen een fijne zondag.

Groetjes

10. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    Hoi Iedereen, heb net even vluchtig alles doorgelezen. Was een paar dagen niet geweest :oops: , sorry als ik niet iedereen heb beantwoord.

@ mosa: Dat is ook zo, je kan er nu toch meer aan doen. Is je ongi al over?

@ afrola: Hoop ook dat me ei is geweest. Denk het wel, maar ik heb nog geen kruis, komt denk door het rondje. Wat heb jij een super mooi kaartje! Balen van je nega test, hoop voor je over een paar dagen een hele posi test! :D

Hier gaat opzich alles goed, me temp stijgt langzaam. Heb nog geen kruis van FF. Heb denk wel al mij ei gehad, maar heb een rondje staan, dus denk dat ik morgen misschien toch een kruis ga krijgen.
    Nu had ik gisterenavond, best wel een flinke veeg licht rode/roze spotting. Stel nou dat ik zeker dinsdag/woensdag me ei gehad heb, is dan een evt. innestelingsbloeding op zaterdagavond niet erg vroeg, of kan dat wel? (volgens mij kan dat nog niet, of heb ik het mis?) Hoop dat jullie iets kunnen zeggen!?
    Fijne Zondag iedereen! :D

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen dames,

Wat denken jullie van mijn kaartje? Heb ik mogelijk een innesteldip gehad op dag 8 na mijn ei of moet je temp daar een minimaal aantal graden voor dalen?

Liefs Kweb

12. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ kweb, dat verschild bij iedereen. Maar hij hoeft niet perse een graad te dalen. Minder mag ook.

Heb net fictief mijn temp voor morgen in gevuld, als ik morgen mijn temp min. 37.1 is, krijg ik een kruis op dag 13 :D

13. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen dames
    mijn kaartje word erg mooi hoor :) Ik heb vandaag geen tijd dus maar ff dit korte bericht. Ga nu me aan kleden en dan ontbeiten daarna een vriend van de bus halen en dan naar me broer.

oja voor die gene die vandaag nog testen heeeeeeeeeeeeel veel suc6
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Nou vandaag mijn temp flink omlaag :( nog niet onder kruis maar het zal toch wel betekenen dat het over is voor mij deze ronde. Ondanks dat mijn kaartje er zo mooi uitzag en mijn gewone ongi klachtjes uitbleven.

@ merels, hoop voor je dat het toch innesteling was/is, is wat aan de vroege kant maar alles kan volgens mij.

@ rest veel succes in jacht op ei en op de wachtbank. Hoop op nog een paar meiden die wel een mooie positest krijgen.

Sorry heb even geen puf om op iedereen persoonlijk te reageren. Voel me een beetje down, ik kon gister ook al niet tegen alle mooie babyspullen in de winkels (was op de woonboulevard). Ik wilde er gewoon even niet mee geconfronteerd worden...

15. merels

merels Bekend lid

26 feb 2008
    575
    0
    0
    Brabant
    @ afrola: Balen zeg dat je temp zo gezakt is! Hopelijk stijgt hij morgen weer. Na mij idee is het ook te vroeg voor een evt. innesteling. maar ja wie weet.

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Sjonge, vandaag had ik weer36,1... Maarja, dus wel frappant dat hij de laatste dagen zo hoog was...

17. Niet meer actief

Misschien een innesteling voor jouw

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Zo nog ff me kaartje wilde hem jullie toch nog ff laten zien

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Voor mij is het *game over* deze ronde :(
    Ben vanmorgen ongi geworden helaas.
    Ondanks dat ik het eigenlijk wel wist is het toch een enorme tegenvaller.
    Er is 1 voordeel: (want ieder nadeel heb z'n voordeel he):
    Nu kan ik dinsdag lekker uitslapen, want manlief en ik gaan dan om half 11 naar het ziekenhuis vor een eerste afspraak bij de gyn.

@Afrola:
    Een temp.daling bij jou.... dat wil ik niet zien!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

20. Niet meer actief

Hanna,

Jammer meis, maar zoals je al zegt er hangen toch ook weer voordelen aan vast.
    Veel succes bij de gyn en de volgende ronde.
    Ik denk dat ik ook deze ronde deze kan gaan afsluiten deze week.
    We zullen het zien.

Groetjes

Deel Deze Pagina