Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Wendy,

Dank je wel voor je berichtje :)
    Jouw temp is ook gedaald zeg.
    Hoge pieken erin hoor.
    Is dit de eerste ronde dat je tempt?
    Of kan je al wat vergelijken?

Groetjes, Hanna

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Wat een slecht weekend met al die temp dalingen en nega testen.

Hanna, balen meid maar in ieder geval duidelijkheid.
    Hopen dat de gyn wat voor jullie kan doen.

Ik heb een geweldig kaartje maar gisteren en vandaag wel spotting en de vorige ronde werd ik op dag 9 met 39.6 temp ongi, dus behalve de mooie temp. weet ik het nog niet.

3. Niet meer actief

Nee dit is de 1e keer dat ik temp.
    Het is m`n 7e ronde en wilde toch iets meer gaan doen om zwanger te worden.
    Heb ook al 2 ronde`s met ovu-testen gedaan en dan deze ronde ook al met temp.
    Het is niet verzekerd dat je dan zwanger raak, erg jammer eigenlijk.

4. Niet meer actief

Berbel ziet er inderdaad wel goed uit, allemaal zo onzeker he?
    Eigenlijk best vervelend.

Ik ben deze ronde wel rustiger dan andere ronde`s, misschien is het ook wel zo dat je nu een beetje aan je temp. kunt zien of het afgelopen is en dat je er dan toch een beetje op kunt voorbereiden dat het einde van de ronde in zicht is.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @hanna: wat rot voor je zeg... :( Had nog wel zo'n goede hoop voor je. Sterkte.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Berbel:
    Inderdaad een mooi kaartje voor jou.
    Hopelijk blijft de spotting en ongi nu weg voor je!
    Spannend!

@Wendy:
    Inderdaad jammer dat de combi ovutesten en tempen geen garantie is :)
    Maar ik vind wel dat het meer inzicht geeft in mijn cyclus.
    Heb jij dat ook?

Ook wel handig nu we eens gaan kijken in het ziekenhuis hoe dit toch allemaal kan dat we dit gelijk kunnen laten zien.
    Ze kunnen nu ons niet meer een paar maanden terugsturen met de opdracht: hou eerst maar eens je temp bij.
    Mijn man is heel strijdvaardig en zegt:
    We laten ons niet afschepen.
    Fijn dat ie mee gaat, want daar is ie wel heel standvastig mee altijd :)

Groetjes, Hanna

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je voor je berichtje.
    Ik baal ontzettend, maar dat zal iedereen hier wel heel goed begrijpen.
    Daarom vind ik dit ook zo'n leuk en gezellig topic :)

Kleiner groepje dan bij de NOD, daar kan ik het vaak toch niet echt bijhouden.
    En... hier toch meer in hetzelfde (temp) schuitje :)

Groetjes, Hanna

8. Niet meer actief

Ik kan nog niet echt zeggen dat ik meer inzicht krijg, maar het is wel heel leuk en spannend om het te doen en bij te houden.

Dat idee van als het straks niet lukt en we willen verder gaan met ziekenhuis enz.
    Die gedachten had ik dus ook, als ik het nu al goed bijhoud, kunnen ze ons niet weg sturen met ga maar eens ovu-testen proberen, of gaat u maar eens enkele ronde`s temp. bijhouden.
    Dat zijn we in ieder geval al voor als het echt niet gaat lukken.
    Ook omdat er endo bij ons in de familie zit, heeft de huisarts mij ook eerst onderzocht en weet dus wat er speelt.
    Zodoende ben ik dus ook alles gaan noteren vanaf de 1e cyclus al.
    de eerste gewoon op papier en dat doe ik nu nog atijd, maar nu ook nog de ovu-testen en de temp.kaartje.

9. Niet meer actief

Ik vind het ook elke ronde best zwaar als ik ongi wordt, maar toch is dat maar even en wil dan weer met volle moet voor de volgende ronde gaan.

Ik hoop echt dat het heel snel raak is maar goed dat hopen we eigenlijk allemaal.

We (mannetje en ik en mijn ouders) gaan Februari 2009 naar de huishoudbeurs en negenmaandenbeurs en ik hoop dat ik dan toch alwel zwanger ben.
    Zodat ik daar heerlijk kan genieten van al dat leuke van zwangerschappen en kleertjes en speeltjes en alle hebbendingetjes.

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna, jammer van de ongie.. Veel succes toegewenst bij de gyn en laat je idd niet afschepen!

@ all, Meiden, ik had vandaag me hoogste temp OOIT. Maar ik ben snotverkouden.. Weet niet of het daar mee te maken heeft, want dat vraag ik me dan toch wel weer af.. Heb er eigenlijk al een week last van maar niet zo erg als vandaag :( ..

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @MyPrecious:
    Dat is inderdaad wel een heel hoge temp!
    Ziet er wel goed uit zo he?
    Het zou wat met je verkoudheid te maken kunnen hebben natuurlijk, maar ik zie ook dat je egg-white hebt ingevuld... dus ... wie weet?

12. Niet meer actief

@My Precious....

Ik kan hier maar 1 ding op zeggen
    EI EI EI EI EI EI EI EI EI

:) :) :) :) :) :)

13. MyPrecious

Ik hoooooop het zo!
    Precies een week geleden begon die verkoudheid al te sukkelen en was ik schor en ben ik nu nog... Maar sinds vandaag snotter ik dus wel heel erg :(.. Ik hoop zò dat ik gewoon een ei heb gehad...

Ja gisteren had ik heel veel rekbaar slijm, voor vandaag moet ik nog voelen haha maar ik wou me kaartje gewoon ff plaatsen :p.

Toen ik vanmorgen me temp aflas, heb ik gelijk nog een x getempt :) kon het niet geloven. Heb daarna gelijk me vriend wakker gemaakt hahah niet normaal :p :).

14. MyPrecious

Hoe gaat het met jou Tinkerbell? Over 3 dagen heb je je 1e echo, spannend. Laat je ons weten hoe het gegaan is?
    Moet er nu vandoor maar lees het later wel ff trug :). Ik ben voorzichtig blij nu, hoop niet dat het niks is geweest.

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik denk ook dat dat een ei is hoor... Spannend! Ben erg benieuwd naar je temp van morgen ;)

16. MyPrecious

Ik ook! Hahah en ik denk niet dat het raak is hoor, maar alleen om een ei zou ik al hartstikke blij zijn!

Hoe gaat het met jou Marb? Mooi buikje heb je :D

17. Niet meer actief

ja heel spannend.
    Ik zal jullie zeker op de hoogte houden!

18. Niet meer actief

:) :) :) SNEEUW :) :) :)

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey mEIsjes!

MP, ik denk EI! Heb je geklust voor je leven? haha. Hartstikke fijn meis.

Hanna, balen joh. Ik had dit toch echt niet verwacht! Wel fijn dat je nu naar de gyno gaat. Ben benieuwd. Suc6!

Maar uh, waar ik ff voor kom spieken: WAAR IS MOSA?!

Heb ik wat gemist?

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, balen zeg, dat had ik ook niet verwacht bij jou :( In elk geval krijg je nu hulp van de gyn! En fijn dat je mannetje meegaat. Laat je zeker niet afschepen!

@ MP, ik denk en HOOP ook je EI, * doe een ei-dansje * Yeahoee!

@ Maar, Mosa is een weekendje weg...
    Hoe voel jij je eigenlijk? Weer een beetje opgeknapt?

@ Wendy, jij ook al zo'n lage temp, balen zeg. Maar het sneeuwt hier ook :D Alleen blijft het meeste niet liggen helaas.

@ all, nog niet ongi, voel ook niet direct dat het eraan komt maar ga er wel vanuit :(

Deel Deze Pagina