Ik ga lekker onder de wol en lees morgen wel of jullie een antwoord hebben om m`n vraagje over FF. Iedereen een fijne nachtrust en fijne werkdag morgen. Groetjes
Haaj dames! even kort berichtje, morgen naar de HA, en ben stervens nerveus heb dit weekend dus ook niet lang op ZP gezeten, maar lekker van de sneeuw, mijn mannetje en mijn hondjes genoten, heerlijk het hele weekend lekker gewandeld @Hanna: HE? Meis balen zeg! dikke knuffel en veel succes bij de gyn! @all: ik ga even mijn tempkaartjes natekenen want de printer heeft het begeven liefs springmuis
over twee keer temp invoeren heb ik niets kunnen vinden. Alleen of je het sochtends of savonds hebt gedaan. Net als gemeenschap trouwens... Succes nog een paar dagen en dan testen?!
Dat van die gemeenschap heb ik nooit echt gesnapt trouwens. Wij vrijen meestal 's avonds (saai he ) en ik vul dan die ochtend daarna (dus de ochtend van het tempen) een x-je in als we die avond daarvoor hebben geklust.
Goede morgen deze morgen, Dan zal ik het wel verkeerd hebben gelezen, zoals jullie weten is m`n Engels heel slecht. Ik vul altijd YES in als we hebben geklust ook al hebben we 2x geklust op 1 dag. Wij doen het ook vaak savond`s of zelfs snachts omdat mannetje vroege en late diensten heeft. M`n temp. is vanmorgen toch netjes omhoog gegaan. Nu ben ik ook een beetje misselijk, maar weet nu niet of dat het is van het eventuele of omdat ik ben geschrokken dat temp. omhoog is gegaan, ik had het niet meer verwacht. Dus nu vind ik het toch wel erg spannend nog. @springmuis, Veel succes bij HA en schrijf anders je vragen op een briefje en stel ze dan, dan vergeet je het ook niet. Meestal klap je dicht bij de HA en vraag je nog niet alles wat je wilde weten. Succes. Zijn er vandaag al testers? Nou voor de meiden die gaan testen, veel toy toy. Iedereen een fijne dag. Groetjes
Wendy wat een schatje die Eros........... Ik ben zelf niet zo'n collie fan maar op dit moment is ieder hondje leuk. Sinds vorig jaar mijn meisje dood is gegaan heb ik af en toe een reu van mijn ouders maar die kan helaas niet de hele dag alleen zijn. Tja en we werken toch echt beiden fulltime. Hoe doen jullie dat? Nog geen zwangeren hier Ik zag dat het NOD topic van november overloopt van de zwangeren. Vreemd is dat zeg....de ene maand weinig en nu bijna 50/50 op rose? Mijn tempkaartje post ik niet want hij is gewoon te saai. Ik zit nu nog steeds op 36.8 en DPO 7, nog 5 dagen geduld hebben dus!
Goedemorgen meiden, Weer met frisse moed de nieuwe werkweek in Gelukkig is de sneeuw verdwenen. Ik hou echt niet van sneeuw, zeker niet als ik moet autorijden. Ben een paar jaar geleden met auto en al van de dijk gegleden (woon in de polder), dus ben niet zo happig op gladheid sindsdien. @Mosa, Fijn dat je ongi weer over is. Op naar een mooi ei! Tja, raar he, langere lf deze keer voor mij. Nou morgen maar eens vragen hoe dat kan. @Wendy: Ik heb ook nergens kunnen vinden dat je 2x een temp in kan vullen hoor. Het gaat toch om je temp 's morgens als je nog niet bent opgestaan? Mooi stijging weer in jouw kaartje! @Sammie: Lief van je dat je blijft duimen Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger hier! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Mogge mEIden, Mijn temp is vanmorgen gezakt tot 36,8 en dus onder de streep. Ben dus bang dat het weer niet gelukt is.
Maar ik zie dat je een aantal dagen niet getempt hebt? 1 enkele temperatuur zegt helemaal niet veel. Wel als ie al dagen langzaam aan het zakken is... Weet je toevallig wat je temperatuur was de afgelopen dagen?
He meiden en hebben jullie al iets van lilly geoord? Die had toch een vage posi test ofzoiets? Allemaal succes. xxx joyce
Nee, ik had bewust ff niet getempt van het weekend. Was zoooo moe, had echt ff de slaap nodig! Maar m'n boobies doen ook geen zeer meer, dus ik vrees met grote vrezen... En hij is ook onder de lijn, dus dan is toch einde oefening?
Nou maar29 het kan ook goed een innesteling zijn, want je zit nog maar 9 dagen na je ei. Gemiddeld duurt de fase na een ei 14 dagen en bij de 1 is het wat langer of wat korter. xxx Joyce dus we blijven duimen dat die morgen weer omhoog schiet.
Goede morgen dames, @Hanna: balen zeg van je ongie. Maar heel veel succes in het ziekenhuis. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en ook wij mogen naar het ziekenhuis. Volgende week kunnen we al terecht. Ze deed niets moeilijk! @springmuis: hoe ging het met jou bij de HA?
@ mosa: Je had gelijk Had vanmorgen een goeie hoge temp! En heb nu een kruis! Ben helelmaal blij! @ iedereen: Wat vinden jullie van mijn dag 4dpo? Volgens mij is dat veel te vroeg voor een evt. innesteling? of niet? (Die spotting was best wel een flinke veeg, dus niet een paar druppels)
Hey meiden, Vanmorgen heb ik 20 min later getempt dan normaal (had me verslapen hihi ). Mijn temp was 0.2 graden lager dan gister. Kan dat te maken hebben met dat ik later heb getempt, de innestelingsdip (volgens mij mogelijk tussen 5 en 10 dagen na ei) of denken jullie dat ik ongi moet worden. Nod is vrijdag. Weet dat het alle kanten op kan...maar wat is jullie idee hierbij? Liefs Kweb
@maar, ziet er niet goed uit, maar ja, je hebt een paar dagen niet getempt, dus ik ben benieuwd wat je temp gaat doen de komende dagen @Melisa, Fijn dat je zo snel terecht kan in het ziekenhuis!
Hoi meiden, Vaag, vandaag weer 36,3! Ik zag inene dat mn hele kaartje para is geworden. Ben ik 'geselecteerd' voor 5 dagen VIP ofzo. Nou, ik snap net met veel pijn en moeite de normale versie
hallo mensen, hier net zo weinig nieuws als bij jullie geloof ik. Gisteren heb ik weer flink aan de paracetamol gezeten vanwege de pijn in de kaken. Vanmorgen heb ik daarom maar een afspraak gemaakt bij de huisarts en de tandarts (beiden kan ik pas vanmiddag terecht) Uiteraard doet het nu geen pijn meer en twijfel ik of ik niet gewoon had moeten gaan werken en geen afspraak had moeten maken. Wellicht kan ik bij de huisarts ook nog een vraag sellen over mijn vreemde cyclus (vermoedelijk niet want je hebt maar 10 minuten) Mijn temp is nog steeds vreemd. Nu had ik vanmorgen wel weer wat zichtbaar slijm (echt een sliert uit mijn vag na het toiletbezoek) Ik snap er dus wederom helemaal niets van. Gisterochtend wel nog geklust (we houden vol als het lukt om de dag) en morgenavond uiteraard weer een poging (mannetje is vanmorgen vertrokken en morgenavond pas weer thuis) Het zal toch een keertje gaan lukken
Goedemorgen, Ligt er bij jullie ook zo veel sneeuw? Hier wel 15 centimeter en het sneeuwt nog steeds! @ Wendy, mooi dat je temp weer omhoog is! @ Pookie, spannend, maar nog een paar daagjes geduld hebben! Ik duim voor je! En wij gaan gewoon met z'n allen in december op roze! @ Hanna, dan kan ik me zeker voorstellen dat je niet zo blij bent met sneeuw! Gelukkig is het bij jullie allemaal weg! @ Maar, mmm...ziet er niet zo goed uit inderdaad. Maar misschien net innesteling, maar je weet natuurlijk niet hoe je temp de afgelopen dagen was. Ik ben benieuwd naar je temp morgen! @ Joyce, Lily is hier sindsdien niet meer geweest, maar volgens mij wilde ze een paar dagen wachten met opnieuw testen. Ik hoop voor haar dat ze zwanger is! @ Melisa, fijn dat de huisarts niet moeilijk deed! En volgende week al naar het ziekenhuis, dat is mooi snel! @ Merels, 4 dpo is inderdaad aan de vroege kant, maar ik geloof dat Melanie (schreef de afgelopen dagen een paar keer mee) ook zo'n vroege dip had en die is nu zwanger, dus het kan wel! Maar nu eerst maar eens een hoge temp houden! @ Kweb, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ben bang dat het een slecht teken is. Aangezien je nu al op 10 dpo zit. Hij is namelijk al een paar dagen niet meer 'zo' laag geweest. Maar hopelijk is het eenmalig en stijgt je temp morgen weer! @ Dazwa, misschien een innestelingsdipje gisteren? @ Djaar, goed dat je toch naar de tandarts en huisarts gaat hoor! Waarschijnlijk onderdruk je nu de pijn met paracetamols maar daardoor gaat de ontsteking natuurlijk niet weg. En anders neem je je tempkaartje mee naar de huisarts, mocht er wel tijd zijn, dan kun je die laten zien. Kijken wat hij/zij ervan zegt. Succes in ieder geval!
@ mosa: Ja ik, zag het. Het kan in ieder geval wel, maar het blijft afwachten of het bij mij ook zo is. Dacht ook dat het te vroeg zou zijn, en het niet kan, maar het kan wel dus. Het sneeuwt nu ook weer hier, maar de meeste sneeuw van gisteren is al weg hier.