als mijn wekker afgaat om 7 uur (niet altijd, soms eerder) dan temp ik meteen vaginaal en blijf even liggen.
hoi ff vraag ik heb vanmorgen heel veel bruin verlies gehad ben ook bj de gyn geweest maar volgewns mijn berekening vanmorgen ben ik nog maar 4 week en 5 dagen. maar er was geen tekenen van zwangerschap te zien zou dat mogelijk zijn? nu moet ik vrijdag terug komen heb ook bloed mogen prikken voor hcg ja moest afewachten hij zegt de testen zijn idd positief nu maar hopen dat er veranering in zit hij zegt kan kloppen dat met 4 week en 5 dagen nog niets te zien is maar dan ook echt helemaal niets. iemand van jullie dit ook gehad? zie me laatste kaartje in me album
Is sowieso een echo waar je eigenlijk nog weinig op kunt zien. het enigste wat je volgens mij zou kunnen zien is dat je slijmvlies dikker is als normaal en als je geluk hebt iets van een vlekje wat het vruchtzakje moet voorstellen. ik snap echt waarom je met 4 weken al een echo krijgt dat doen ze normaal nooit omdat het dus alleen maar onzekerheid opleverd. xxx Joyce
nou nee van slijm zij die nix van vruchtzakje zag die nog niet hij zegt kan maar zo omdat het dan wel onder de 5 week zwanger is zegt die zie me tempkaartje wat denken jullie dan
Aan je tempkaartje kun je niets afleiden. Nu je zwanger bent. Temp is gewoon goed hoog, maar dat wil niets zeggen. ik moet zeggen toen het bij mij fout ging en ik begon bloed te verliezen ging mijn temp na een paar dagen wel naar beneden en is het dus ook fout gegaan, maar ik weet niet of je mag zeggen dat dat per definitie zo is. ik zou gewoon afwachten tot de volgende echo wat meer kun je niet doen en er eventueel rekening mee houden dat het toch niet helemaal goed zit. xxx Joyce
nou je kan wel zien aan de tempkaartje wneer ik me eisprong gehad heb en dat klopt wel de 18de dag maar hij zegt met 4 week en 5dagen zie je gewoon niets het begint pas met 5 week bij sommige iets later nu moet ik de bloedonderzoek afwachten
dat klopt, maar in principe tel je vanaf je laatste menstruatie, maar het kan natuurlijk zijn dat je ei laat is ingenesteld, maar dat kun je volgens mij niet echt aan je tempkaartje zien xxx Joyce
nee oke maar als ik dag 18 me eisprong heb gehad ja dan is het zoiezo al later dan 14 dagen bedoel als je cyclus heb van 28 dagen kan je zeggen ben 5 en halve week zwanger maar mijn cylcus was gewooon 33 dagen dan kan je niet zeggen ben 5 en halve wek zwanger in theorie is dat dus 4 week en 5 cdagen
Maar er zit niet meer op dan af te wachten en te hopen dat gewoon alles goed is en wat je zegt klopt, bij dit termijn zie je vaak nog niets, daarom snap ik ook niet dat ze al een echo gedaan hebben, normaal laten ze je dan nog 2 weken wachten omdat er dan iets meer duidelijk is. xxx Joyce
De eerste wel, ja (die is idd veeeel lichter). Die van 's avonds niet... die was toch echt positief... EDIT: Zie dat ik in mijn album de 2e van 01/02 niet heb staan... vandaar je verwarring Dit is die van 's ochtends... Bengeltje, wat naar, zoveel onzekerheid
Jent ik moet je verbeteren. Je moet niet rekenen van de eerste dag van je laatste menstruatie. Je moet rekenen van af 2 weken voor je ei. Dus dan is zij nu pas 33 dagen zwanger en dus inderdaad 4 weken en 5 dagen. En Bengeltje, ik zie dat je CB Digitale testen hebt gedaan. Je hebt toch niet allee naar de streepjes gekeken toch?
@ Miepie, oow oke.. Dacht al hij is duidelijk maar niet posi. Dus dan ontstaat er inderdaad verwarring haha.
Oow gelukkig dan is het goed. Anders kon je die test niet meerekenen als je niet in dat houdertje deed vandaar. Wanneer krijg je uitslag van je bloed? Vrijdag?
ja vrijdag uitslag over de test deed in houdertje en toen pas in de urine zoals moet en er stond zwanger toen ik eruit haalde stonden er 2 streepjes
nou, hier ben ik eindelijk weer. sorry jent dat ik nu pas kom kijken, ik had het te druk met carnaval net afgesloten, is weer voorbij maar goed, ik ben nog niet ongi , maar heb vandaag ook negatief getest. ik ben al wel 3 dagen met vlagen misselijk, en dit is mijn kaartje vanmorgen heb ik alleen veel later getempt, dus er is niet veel uit op te maken. ik heb al wel sinds donderdag ongikrampen,dus ik dacht het eigenlijk al lang te zijn geworden,maar er is dus nog niks ik heb er geen goed gevoel over anders had ik toch al wel een positieve test moeten hebben. als ik het moet worden, hoop ik morgen, dan komt het de volgende ronde goed uit met de IUI. Ik word in ieder geval al tante! (symoen)