@Kweb, ik denk dat de dip alleen vandaag is, het is nog te vroeg voor je NOD (altans, ik ga uit van een LF van 14 dagen). Morgen zal je tempwel weer hoger zijn.. Wat vinden jullie van mijn tempkaartje? Vandaag ook een behoorlijke dip... zou dat innesteling kunnen zijn?
Fijn joh, dat je zo makkelijk wordt doorgestuurd. Spannend. En volgende week gewoon al! Ben benieuwd, suc6!
Mopsie, hij zou eerder hoger moeten zijn als je later tempt... Ik hoop dat ie morgen weer een end omhoog schiet, maar verwacht er niet te veel van meis... ***knuf***
Mosa en Hanna, ik ben bang dat jullie gelijk hebben. Het voelt gewoon niet goed. Zal dus morgen wel weer een lage temp hebben. Wordt er wel een beetje moedeloos van iedere keer...
Hallo allemaal. Ik ben net terug van het ziekenhuis en ben heeeeeel blij Ik ben helemaal schoon ze heeft ook ff me eileiders bekeken en aan weerszeide staat er een eitje klaar de ene wat groter als de andere en achter de grootste lagen nog 2 hele kleine eitjes die groeien moeten. of wel kwa eitjes is er niets mis met mij. Ben Nu wel heel blij. Ze verwacht dat het grootste eitje binnen een weekje springen gaat. nou ben benieuwd
@ Maar ik hoop voor jou snel duidelijkheid. want die onzekerheid is ook niets. @ Melissa wat fijn dat je huisarts mee werkt en dat je volgende week al terecht kan bij de gyno hoop dat het je snel gegund is
dib dat was ik wel vanplan. voor jou morge een spannende dag je 2de echo hoop dat je een mooi kindje in je buik heb hoor!
Wat fijn klussertje! Spannend he, dat soort onderzoeken. Ik mag 8 december naar de gyn. maar heb geen idee wat ze gaan doen. Ik heb gewoon gebeld (ik zat al bij een gyn. dus dat scheelt). Zullen ze op zo'n dag meteen een echo kunnen doen of moet je daar weer apart een afspraak voor maken?
@ Maar Hahahaha idd ik hoop maar dat ik me ventje zo ver ga krijgen normaal is hij een weekend klusser @ Dazwa Ik weet niet met welke rede je naar de gyno gaat? van wege je cyclussen of wat? in principe als je gaat vanwege dat je cyclussen niet regelmatig zijn dan krijg je gewoon een echo om te zien of je wel eitjes hebt klaarstaan. ga je ergens anders voor dan weet ik het niet. Maar wens je veel suc6 op 8 dec. Ik ga pas na 12 dec de uitslag zien omdat ik een weekje naar disneyland ga van de 8ste tot de 12de
Ik heb idd gebeld en verteld dat ik nog geen cyclus heb gehad. Ik mocht toen een afspraak maken maar de assistente vertelde niet dat het om een echo ging. Ik hoop het wel.. Hoop dat het goed gaat daarbinnen. Wat leukkk Disneyland, het is er echt super! (ben in september geweest)
Heey meiden! Zag dat er weer een zwangere was! Gefeliciteerd! @ springmuis; succes de ha! @ iedereen; succes met klussen of wachten Wat denken jullie trouwens van mn kaartje? Weet niet echt wat ik ervan moet vinden Als mn temp boven die streep blijft is dat toch positief?
mooi kaartje haha hoezo onzeker denk donderdag/vrijdag pas.. een week na mn dip denk ik.. of is dat nog te vroeg?