Ik ga nu voor de 4de keer naar disney ik ben 2x in de winter geweest en 1x in de zomer. de wintertijd is het mooiste daar met iedere avond vuurwerk lichtparade echt helemaal geweldig meis ik hoop voor je dat het gewoon een gesprekje word en daarna een echo. dat je ook weet wat er is. suc6 meid
Wat een cylcus! R.E.S.P.E.C.T.! Maar, het wachten werd beloond met een mooi ei en nu nog de he. Maar je zou morgen (14 dpo) kunnen testen hoor. Spannend!
Sammie een heel mooi kaartje is het niet gezien het feit dat haar temp nu weer aan het dalen is. maar tummeltje ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. inprincipe kan je vanaf morgen testen op 14 dpo dus ben je donderdag vrijdag zeker niet te vroeg
Haaaai meiden, wat vinden jullie van mijn kaartje. Het is nog maar m´n eerste ronde en ik dacht eigenlijk dat het best goedging. Maar nu zit ik al op 16DPO en heb al 2 negatieve testen gehad en nog geen ongi in zicht.... Wat nu? Hoe lang mag die DPO fase duren? Ik las ergens 18 dagen, maar wat als ik nou over 2 dagen nog niet ongi ben en weer nega test? Moet ik dan naar de HA of kan deze fase best langer duren i.v.m ontpillen? Ik dacht namelijk dat dat vooral gelde voor de fase voor de eisprong. Help!
sofia ik denk dat jij nog geen duidelijke cyclus hebt omdat je nog aan het ontpillen bent. Maar ff is voor jou al aan het aftellen wanneer je zou kunnen testen en dat is nu over 3 dagen
Hoi allemaal, Hier is de sneeuw nu echt helemaal weg gelukkig @Klussertje: Fijn dat alles er goed bij je uit zag! Een hele opluchting lijkt me! @Maar: Kom op he, eerst nog maar even afwachten en anders.... Met goede moed de volgende ronde in! Ooit wordt het ook jouw ronde!
Ja zeker een hele opluchting. ben daar heel blij om. heb er gewoon de nacht niet van kunnen slapen zo gespannen was ik. bij jou de sneeuw weg hier komt het vrolijk omlaag gedwarreld en de zon schijnt kan het nog gekker?
Hoi meiden, Bedankt voor jullie reacties...Ze zijn een beetje variërend hihi.... Vrijdag is idd mijn NOD, dus we zullen zien wat ie morgen doen. Ik dacht mss heb ik wel een innesteldagje omdat dat nog kan op dag 10. I`ll keep you informed
We zitten in hetzelfde schuitje Kweb! Mijn temp is werkelijk naar beneden gestort, maar ff zien wat ie morgen doet. Ga wel een kort nachtje tegemoet, aangezien ik vanaaf naar Night of the Proms ga... :-k zal niet echt een betrouwbare temp aangeven! Nou ja, we gaan het zien. We hebben het toch niet meer in de hand!
Hoi, Ik wordt toch een beetje zenuwachtig voor m`n nod. Zal het dan misschien toch nog goed zitten, temp. is wel mooi omhoog gegaan. Soms voel ik me wat ziek zwak en misselijk. Maar daar durf ik niet veel waarde aan te hechten. Mijn borsten doen wel heel heel erg zeer en dat heb ik anders nooit. Ik heb namelijk een bortsverkleining gehad en sinds die tijd bijna geen gevoel in de borsten en tepels. Nu heb ik ook hele harde tepels en dat heb ik anders ook nooit. Nou spannend dus allemaal nu toch nog zo met die temp. Iedereen veel succes met de wachtbank.
Nee daar heb je helemaal gelijk in...Dat het niet meer in onze hand is... Ow das zou balen zijn als je temp niet meer omhoog gaat...Kan jij niet ook een innesteldip hebben? Ik ging namelijk net naar het toilet en wat vond ik daar in mijn broekje....bruine (ietswat slijmerige) afscheiding Volgens mij is dat een goed teken toch? Ben nu wel echt benieuwd wat mijn temp doet morgen.
Hoi Wendy, Ik heb ook een borstverkleining gehad en vroeg me laatst nog af of, mocht ik zwanger worden, ik last van mijn borsten zou krijgen. Normaal gesproken heb ik er nl inderdaad niet veel gevoel in. En als ik of mijn man aan mijn tepels zit is het sowieso een naar gevoel. Ik ga voor je duimen!
Haaj Sorry maar hier komt een Ego berichtje Nou ik ben geweest hoor en waar was ik nou zenuwachtig voor? ik heb geen idee! miste nog net de thee en koekjes nee maarrreee...het viel zo mee! het was zo waar een leuk gesprek! ook wel moeilijk natuurlijk, maar de vervangende arts stelde ons heel erg op ons gemak door haar manier van praten, niet in dokterstaal enzo. we zijn iig doorgestuurd naar Fertiliteitsarts, kan morgenochtend bellen voor een afspraak, ben benieuwd de eerste stap is gemaakt WOEHOE! enne ik hoefde geen onderzoeken, ze zegt ja die krijg je ook wel bij de FA en dan is het zo dubbel en het is allemaal al niet leuk. kregen een paar vraagjes, en verder alleen gesproken wat er nu gaat gebeuren. had mijn tempkaartjes mee en dat vond ze super! nou ben benieuwd wanneer ik bij de FA terecht kan liefs
Ik hoop heeeeeel hard dat het een innestelingsdip is, maar ben er bang voor! Klinkt goed, zo'n bruine sliert. haha. Ik ga ook ff naar de wc nu!
Nou! Hier geen bruine sliert te ontdekken! Note to self: morgen geen zwart ondergoed aan. Muis: wat goed dat je zo'n goed gevoel over je gesprek hebt gehad! En wat zei ze verder over je cyclussen?
Muis, Goed dat jullie een normaal gesprek hebben gehad. Voor de geintereseerde, ik had vorige week en deze week meerdere positieve ovulatietesten.. zie album.
Meiden, mag ik jullie nogmaals vragen eens naar mijn FF te kijken? Wat zou de dip van vandaag kunnen betekenen?
Ja ik heb dat dus ook. Mijntepels voelen een soort van doof gevoel aan en wordt ook niet meer opgewonden als m`n man aan m`n tepels zitten. Wat voor litteken heb jij. Ik heb zeg maar rond mijn tepels en dan naar beneden en dan helemaal van links naar rechts onder de borst een litteken. Ik vraag me dat ook altijd of hoe het dan aanvoelt en hoe het gaat groeien. Ik kan geen borstvoeding meer geven, en dat wist ik al meteen toen ik de operatie liet doen. Kan jij nog wel bortsvoeding gaan geven?