Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Hallo allemaal! Mag ik vragen wat jullie van mijn kaartje tot op heden vinden? Zou ik een kansje maken? Oja, de eisprong is waarschijnlijkg geweest op de 17e, toen zag de gyn een gesprongen ei.....

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Maar29,

Maar wat het rare is, de babyboom testen deed ik ook, want testte 2 keer per dag, en die bleven licht....

Dus ik heb het vermoeden dat die van sensitest niet goed waren ofzo want ik had ook niet echt een aanhoudende stijging...

3. Loe

Loe Niet meer actief

Waarom krijg ik eigenlijk vanaf vandaag stippellijntjes bij FF? Mijn kalender daar ging niet verder dan de 23ste.........is dat niet gek?

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Je hebt een stippellijntje omdat er1 dag niet is ingevuld..
    De 25e staat niks ingevuld, de 26e weer wel..

5. Loe

Loe Niet meer actief

ok, dank je, ik heb het veranderd! Was in de war denk ik met de dag van vandaag. Wat vind je verder van mijn kaartje sylvia?

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ziet er goed uit en ook een mooie dip.

Lekker blijven klimmen, zou ik zeggen!
    *duim*duim*duim*

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    :-k , das idd vreemd!

Die dingen kunnen allemaal zo tegenstrijdig zijn. Gatverdamme. Weet je nog niets! Maar goed blijven tempen meid.

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Maar, haha nee niet geklust voor me leven :p. Ik heb gewoon zoiets van, wanneer het de tijd voor ons is dan komt het wel. Laatst was er ook iemand op het forum hier die 5 dagen voor ei sex had en zwanger was. Dus als het ons gegunt is dan komt het wel en anders later maar :p. Ik ben nu heel blij als ik gewoon al een eisprong heb gehad..

@ Mosa, hoe gaat het met jou? :) Hier ligt alleen wat sneeuw restjes in het gras.. Blijft niet echt liggen! Gisteren wel op de auto's die waren allemaal wit.

@ Wendy, Het kan van je ongie zijn, maar stel dat je zwanger bent kan het ook daar van zijn.... Dan is de bmm meer doorbloed.. Spannend hoor! Mooie hond heb je trouwens :)

@ Springmuis, super dat je bent gegaan meis. En dat het zo goed ging! Nu op naar de volgende stap :) hoop dat het snel goed komt voor jullie. Geduld wordt beloond hoor!

@ Kweb, 20 minuten later maakt weinig verschil.. Het kan wel je ei zijn. Ben benieuwd naar je temp voor morgen!

@ Klus, super meis! Daar moet een wondereitje tussen gaan zitten hoor. Duim voor je! Komt goed hoor.

@ Sammie, spannend kaartje.

@ Sofia, erg spannend voor jou! Je kaartje ziet er goed uit. En als je niet posi gaat testen zou ik ff naar de HA gaan voor een bloedtest :) .

@ Sylvia, hopelijk een innestellingsdip! Duim voor je dat je temp morgen goed hoog is!

.

@ ALL. Daar kom ik weer met mijn kaartje :) mag ik ook eens met trots een kaartje gaan plaatsen :). Ik had gisteren ineens met afvegen licht rood bloed, vreemd.. Oh en ik voel me alweer wat beter, heb nu alleen nog spierpijn in me buik van het niezen gisteren. Echt waar, heb de hele dag om het kwartier ofzo moeten niezen!!

9. Loe

Loe Niet meer actief

Welke dip bedoel je bij mij Maar? Ik had de 16-17 dag mijn eisprong, maar ik zie daarna geen dip, ja van 0.1 graad maar denk dat je die niet bedoelt?

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @mypreciuous

Hoi hoi...nee mn ei heb ik al gehad...heb aankomende vrijdag mijn NOD dus mijn dipje van vandaag is OF een innesteling (een late, maar toch) OF teken van ongi...ff afwachten nog, maar bedankt voor het meedenken :)

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @ maar

Haha ik heb ook wit ondergoed aan...maar geen inlegkruisjes bij, dus nu maar stukje toiletpapier gebruikt....

12. MyPrecious

Hahahah ik moet lachen om mezelf wat dom. Ik bedoelde een innestelling bij jou :oops: sorry. Ik zit zo in me hoofd met me ei :)

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik vind dat je over het algemeen een hoge temp hebt, logischer wijs zou je op dag 17 je ovulatie hebben gehad (het is alleen raar dat je temp voor ovulatie ook al hoog is). Waarom zou FF er geen kruis in hebben gezet?

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik hoop het! Was bang dat mijn cyclus van slag zou zijn, maar volgens mij als mijn temp morgen weer hoog is ziet het er goed uit, toch?

15. MyPrecious

@ Sylvia, als je temp morgen weer hoog is dan ziet het er wel goed uit hoor. Je kaartje hoeft ook niet perfect te zijn om zwanger te zijn hoor :p. Heb de laatste tijd ook mindere perfecte kaarten gezien maar wel zwangere dames! Dus ik hoop het voor je.

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha ja zoiets dacht ik al hahaha. Ben ook een beetje melig vandaag....

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Idd, morgen lekker omhoog meid!
    (en ik ook, hoop ik heeeeel hard...)

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, ik dacht de 15e of 16e je ei en daarna de dip, zeg maar.
    Ook gezien je slijm!

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeie instelling, MP. Dat werkt denk ik het beste.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi Maarrrrrr, FF heeft een kruis gezet maar op dag 20! En dat kan niet, aangezien de gyn op dag 17 al zag dat het ei gesprongen was, wat er die week ervoor nog 17 mm was...........
    tja, ik ben er erg onzeker over, ook omdat inderdaa de temp ervoor zo hoog is. Nou ben ik vorige week behoorlijk ziek geweest (nog niet echt fit), maar volgens mij had ik vorige maand ook niet echt heel veel lager, een enkele keer 36.......

ik krijg morgen de uitslagen van mijn progesteron......ik hoop dat ik een goede eisprong heb gehad, vorige maand was het twijfelachtig. Denken jullie wel dat ik een eisprong gehad heb en is de temp zoals hij nu is dan wel hoog genoeg?

Deel Deze Pagina