Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Het is bij mij precies hetzelfde verhaal als jij! Ik word ook niet meer opgewonden, althans niet van mn tepels :p, vindt het eerder een naar gevoel en mijn man mag er niet echt aankomen hihi. Ik heb ook zon rondje om mijn tepel (is jouw tepel ook verplaatst?) en een litteken naar beneden en dan inderdaad van links naar rechts onder je borst. Het is wel heel netjes gedaan ik ben er wel blij mee. En ach ik heb toch al veel littekens op mn lichaam (heb stalen pennen in mijn benen) dus ze vallen me niet eens meer op.

Ik kan waarschijnlijk ook geen borstvoeding meer geven. Dat vind ik wel jammer.

2. Loe

Loe Niet meer actief

@ sylvia, ik hoop voor jou op een innesteling hoor!

@ kweb, joh ik zie nog steeds een overeenkomst tussen onze kaartje, ben geen expert, dus vraag me niet precies waarom, maar met name als je kijk na de eisprong.......die van mij is vandaag niet helemaal zeker de temp: ik sprong uit bed, had me aangekleed en dacht woooooooooeeeeeeeeehhhhhhhh ik ben vergeten te tempen! Dus wel binnen 5 minuten na opstaan, maar ja.....
    Ik duim voor je!

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hebben jullie dat nou ook, dat je gewoon van gekkigheid niet meer weet wat je geloven/denken moet?

Ik heb géén posi ovutesten gehad (sensitest) maar mijn FF geeft wel een ei aan. (behalve als ik de temperatuur mee laat rekenen die ik te vroeg gedaan had, en hopelijk daardoor 1/10e lager was).

En omdat mijn cyclus al zo lang is weet ik ook wel dat de kans op een ei eigenlijk niet meer aanwezig is.

En net, ik was trompet aan het spelen, krijg ik me toch 2 steken net boven mijn navel :|

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Jeetje meid, wat moeilijk voor je!

Ik hoop dat je een goeie uitslag hebt morgen en hou je in de gaten!

Dikke cyberhug voor jou!

5. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik hoop het heb nu al een paar minuten steekjes rechts aan de zijkant van me buik. zal toch nog geen eisprong zijn zal wel erg vroeg zijn gezien ik pas op dag 7 zit

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja dat heb ik heel erg. Vorige ronde gaf FF een ei aan, maar ik geloofde er niet in. En toen ik daarna weer heel licht ongie werd was het voor mij wel duidelijk geen ei. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

Nu is me temp hoog en dan denk ik weer dat het van andere dingen komt, omdat ik van te voren nooit een hogere temp heb gehad en zit nu in ronde 5. Dus dan ga je weer twijfelen. Maar ik blijf wel gewoon hoop houden :)

7. Klussertje80

En net, ik was trompet aan het spelen, krijg ik me toch 2 steken net boven mijn navel
    =====
    kan van een beginnende ongi zijn

8. MyPrecious

@ Klus, ja je weet het niet meis alles kan he. Gewoon door klussen hoor hihi. Ik vind het wel heel goed van je dat je gewoon door gaat. Lijkt me wel erg moeilijk na je geschiedenis. Maar ik weet wel, het gaat straks wel een keer goed en dan kun je eindelijk eens gaan genieten. Is je ook zo gegunt.

9. Klussertje80

Door klussen? ik moet nog beginnen :p :oops: :p :oops:

10. MyPrecious

Haha :D nou begin dan vandaag alvast maar :p :p

11. MyPrecious

Ik ben zo blijjj met mijn eiii whiiiiiiiiiiii *doet de EI dans :whistle: \:D/ :whistle:

12. Klussertje80

uuuuuuhm mptje gaat alles wel goed daar?

13. MyPrecious

Wahahah ben gewoon happy :p mag ook wel als je in ronde 5 pas een temp verhoging, dus eitje krijgt toch :oops:

14. Klussertje80

Ja dat is waar :) Ik had je trouwens laatst nog een pb gezonden maar er kwam geen reactie :(

15. MyPrecious

Oh idd ja :oops: was vergeten wat terug te sturen :oops:

16. Niet meer actief

Mijn mannetje komt er ook niet echt aan en als hij eraan komt, voel ik het eigenlijk niet dus ja het heeft niet echt veel zin om er mee te spelen.
    Het si inderdaad een heel raar en niet fijn gevoel.
    Mijn tepels zijn ook helemaal verplaatst.
    Ik ben ook heel heel blij met de borstjes die ik nu heb, op dat nare gevoel na dan natuurlijk.

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *Delete*

uhm..ben even vergeten wat ik wilde zeggen, ben zo terug :)

Kusjesss

18. Niet meer actief

Ik kom net van Kruidvat af en heb weer baby winnie de pooh spulletjes ingeslagen.
    Ik kan dat maar niet laten hoor.
    Weer enkele rompertje en leuk pyjama-tje en leuke deken en een boxkleed.
    Meteen voor mijn vriendinnetje wat leuke roze dingen gekocht, die staat op het punt te bevallen van een klein prinssesje.
    Dus ik heb weer geld uit gegeven.

19. Loe

Loe Niet meer actief

hee wendy, goh ook de kruidvat krant gelezen hihiihi! Ik heb ook gekocht! Ik had al een boxkleed, enzovoort enzovoort. ik heb de slabbetjes gekocht die je over het koppie kan aandoen. Hihihi. Je bent niet de enige hoor!

Ps leuke dingetjes he!

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik vind het zo gek dat FF jouw ei nog niet gespot heeft...

hahaha wat een muts....ik zie het ook echt voor me hoe je dan uit bed sprong en er daarna weer in hahaha

Deel Deze Pagina