Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @maar29: over m'n cylcussen zei ze alleen maar dat de laatste wel erg raar was, maar de rest redelijk regelmatig zijn.

*zoekt MP*

*Aha gevonden :) *

@MP: dank je voor je lieve woordjes :D
    en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuw wat een stijging!

*Doet ei-dans voor MP :whistle: *

AAAAAAH *Gil* *Gil* MP heeft een eeeeeiiiiiiiii!

Wat fijn voor je meis :D :D :D gaat helemaal goed komen bij jou ;)

liefs

2. Loe

Loe Niet meer actief

Hee kweb, ja ff had mijn ei wel, maar te laat, op dag 20 pas en dat klopt dus niet, zie verhaal van gyn. ei was toen al gesprongen. dus moest dag 17 zijn......of helemaal niet. duh. Dat laatste hoop ik dus niet.

morgen krijg ik uitslagen.

Mutsig he......................goh en van de week lag de thermometer in de badkamer ivm griep in plaats van in mijn nachtkastje..........mutsig is absoluut aan mij besteed, terwijl ik er toch zo mee bezig ben. Gelukkig lag er een tweede in mijn nachtkastje hahaha.

3. Niet meer actief

Ik had ook al veel hoor, kijk maar op m`n babysite, maar nu toch weer wat dingen bijgekocht.
    Is een soort van verslaving zullen we maar denken.

Mijn babyuitzet bestaat nu uit:
    BABY UITZET:

50/56:
    - 4x 50/56 romper (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 1x 50/56 pyjama (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)

62/68:
    - 1x 62/68 boxpakje (Disney-baby roze, Wibra)
    - 1x 62 romper (Disney-baby roze, Wibra)
    - 1x 62/68 pyjama (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 2x 62/68 romper (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)

74/80:
    - 2x 74/80 romper (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 2x 80 romper (Disney-baby roze+blauw, Wibra)

Spuugdoekjes:
    - 12x monddoekjes 30x30 cm (wit, Da)
    - 6x spuugdoekjes 30x30 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)

Slabben:
    - 1x slabben papa (markt)
    - 6x slabben 40x28 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)

Flessen:
    - 4x zuigflessen 250 ml 3M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 1x sport sipper fles 300 ml 6M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 1x antilek beker 200 ml 6M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 1x antilek beker 250 ml 6M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 3x zuigflessen 125 ml 0M (Disney baby, Zeeman)

Overige:
    - 2x speelkleed 105x85 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 1x romper opa (markt)
    - 1x romper oma (markt)
    - 1x sokjes (wit, Baby-dump.nl)
    - 2x badcape (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 1x 14/17 slofjes (Winnie de Pooh, Kruidvat)
    - 1x zomerslaapzakje 70 à 90 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)
    - 2x rammelaars (Disney baby, Zeeman)
    - 1x bostel en kam (Disney baby, Zeeman)
    - 1x 3 meeneem poedermelk (Difrax groen)
    - 1x fleece deken (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat)

Spulletjes:
    - 1x Droomlichtjes Poeh knuffel Fisher Price Disney (Kruidvat)
    - 2x neon Winnie de Pooh stickers/plastic (Zeeman)
    - 1x Winnie de Pooh muziekwekker (Lidl)
    - 3x Winnie de Pooh schilderijtjes
    - 1x Winnie de Pooh triangel
    - 1x Winnie de Pooh babyboek (Kruidvat)
    - 1x Winnie de Pooh oppasboek (Kruidvat)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi allemaal,

@ Sylvia, het zou inderdaad een mooie innesteling kunnen zijn als je temp morgen weer omhoog gaat. Maar het is dat je een positieve ovulatietest hebt gehad, aan je temp kan ik niet duidelijk zien dat je eisprong geweest is. Maar ik neem aan dat de ovulatietest klopt! Hopelijk heb je morgen weer een mooie hoge temp!

@ Maar, ik kan me voorstellen dat je er soms moedeloos van wordt, je bent ook al best een tijdje bezig. Maar het wil natuurlijk nog niet zeggen dat je temp van vandaag een slecht teken is. Voor hetzelfde geld was hij de afgelopen dagen nog mooi hoog en is hij morgen ook weer hoog. Maar dat is nu moeilijk te zeggen. Als maar in ieder geval je temp morgen weer omhoog gaat!
    Veel plezier vanavond!

@ Klussertje, wat fijn dat alles schoon was en dat er alweer eitjes groeien! Heel veel succes deze ronde!

@ Dazwa, fijn dat je op 8 december naar de gyn kan! Wat aan de hand van je kaartje vind ik het niet duidelijk of er nu wel of geen eisprong geweest is.

@ Sammie, Yeah, zo zien we ze graag! Toch nog een hele duidelijke eisprong! Fijn voor je!

@ Tummetje, ziet er goed uit hoor! Alleen zou ik misschien denken dat je eisprong een dag later geweest is dan waar het kruis staat. Maar je zit in ieder geval al op 13 dpo (of dan 12 dpo) en dus ben je al een eind op weg. Nu maar hopen dat hij de komende dagen nog hoog blijft!

@ Sofia, wat een mooi kaartje zeg! Ziet er echt goed uit! Volgens mij staat je kruis daar in ieder geval goed. Ik word zelf vaak op de 17e dag na mijn eisprong ongi, dus als dat ook bij jou het geval is, dan was je misschien te vroeg met testen. Misschien morgen of overmorgen nog een keer proberen? Maar ik zag dat je pas wel een positieve ovulatietest had, wat spannend zeg! De één heeft last van ontpillen en de ander helemaal niet, dus dat hoeft niet per sé. Ik ga voor je duimen, maar voor mijn gevoel ziet het er goed uit voor je!

@ Kweb, het kan nog alle kanten op bij jou. Maar wat ik hier wel heel erg heb gemerkt, is dat veel vrouwen een kortere lf hebben dan 14 dagen. Deze kan namelijk varieren tussen de 10 en 18 dagen. Weet je zeker dat dat bij jou 14 dagen is?
    En een innestelingsdipje kan ook nog steeds hoor, maar dan moet hij morgen wel weer omhoog!
    En je bruine slijm kan ook zowel positief als negatief zijn. Kan een voorbode zijn van ongi, maar kan ook met innesteling te maken hebben.

@ Wendy, is toch ook logisch dat je nu een beetje zenuwachtig wordt! Het is nu in eerste instantie erg belangrijk dat je temp morgen nog hoog is!

@ Springmuis, wat fijn dat het gesprek meeviel en dat je er een goed gevoel bij hebt! Hopelijk kun je een beetje snel terecht bij de fertiliteitsarts! Ik ben blij voor je!

@ Loe, aan je temp is je eisprong niet echt te zien, maar de gyn zal het wel beter weten lijkt me :) Maar er valt op dit moment nog niet veel over te zeggen, je temp moet hoog blijven tot na je nod als je zwanger bent. Dus als hij tegen die tijd nog hoog is, maak je een goede kans. Succes met wachten!

@ MyPrecious, :thumup: :({|= :thumup: Dat willen we graag zien! Wat een mooi kaartje krijg je zo! Ik ga heel hard voor je duimen dat hij morgen net zo hoog is, maar dat komt vast goed! Als je nu wel een eisprong hebt gehad, dan ben ik wel bang dat je de vorige ronde er geen hebt gehad.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wendy, jeetje, heb je dat allemaal al gekocht? Of ook deels gekregen van iemand?
    Ik heb echt nog helemaal niets gekocht, voelt voor mij een beetje als de goden verzoeken ofzo.

6. Niet meer actief

Ja dat heb ik allemaal al gekocht. :oops:

Vind je me een beetje gek nu? :(

Probeer niets te kopen hoor en het lukt aardig, ik was in het begin toen we net begonnen voor beebje helemaal gek.
    Nu kan ik me goed inhouden, maar net als vandaag moet ik weer iets kopen bij Kruidvat, die hebben altijd zo`n leuke dingen.

Voel me soms ook een beetje gek om dingen te kopen voordat ik zwanger ben, maar het voelt ook wel weer lekker. :oops:

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wendy, ik vind het niet gek hoor, toen ik net met de pil was gestopt wilde ik dat ook doen, maar heb me ingehouden. Nu achteraf ben ik wel blij dat ik dat niet heb gedaan, want je ziet, het is niet vanzelfsprekend dat het dus allemaal gaat lukken. Houdt dat stiekem wel in je achterhoofd. Ik hoop natuurlijk van harte dat je (en jullie allemaal) gewoon heel snel en spontaan zwanger wordt, zie het niet verkeerd hoor. ;)
    Ik kom af en toe nog even neuzen hier hoe het met jullie allemaal gaat, kan het niet laten. Maar ik temp zelf niet meer hoor. Allemaal veel succes weer meiden!

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, Whooooohooo :D hahah. Ben zo blij he.. Komt misschien alles toch nog uit zichzelf goed..

@ Mosa, Ja heb er ook een hard hoofd in dat ik vorige x een ei gehad zou hebben... Ik twijfelde steeds al over de vorige ronde. Of misschien een mini ei ofzo.

@ Wies, Ik miste je hier al! Hoe gaat het met je?

------
    Ik heb zelf helemaal niets gekocht voor beebje.. Hoe graag ik het ook wil! Wat Wies hierboven typte heb ik sinds we bezig zijn al in me achterhoofd. Ik vind zwanger worden helemaal niet vanzelfsprekend, durf daarom ook niets te kopen. Je weet nooit....
    ------

9. woohoo myprecious heeft eindelijk een ei gehad! *doet dansje :whistle: *

10. Niet meer actief

Ik weet dat het niet van zelfsprekend is.
    Dat hoor je mij ook echt helemaal niet denken of zeggen.
    M`n 2 nichtjes kunnen niet zo op de normale manier zwanger worden en die hebben endo.
    Dus ik ben me er erg van bewust maar toch.
    Ik doe het misschien ook wel om het niet onder ogen te willen zien dat het niet van zelfsprekend is.
    Snappen jullie me?

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wendy, ik vind het helemaal niet gek hoor! Maar ik durf het zelf niet. Ben ergens toch bang dat het niet lukt en dan lijkt het me niet prettig om allerlei spulletjes te hebben. Maar als je je er prettig bij voelt, moet je het natuurlijk doen. Het is ook wel erg leuk hè?!

@ Wies, hoe gaat het met je?

@ Ingiemoppie, waar ben jij gebleven? Is alles goed met je?

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond allemaal,

Jeetje wat hebben jullie gekletst. Ik heb even snel gescand maar heb niet de tijd om op allemaal te reageren.
    Maar fijn voor Springmuis en ... die bij de huisarts waren geweest, wat goed was gegaan en nu met een mooi verwijzing weer thuis zijn gekomen.
    Verder voor iedereen veel succes met jacht op ei of in de spannende wachtweken.
    Vanmorgen was mijn temp verder gedaald en vanmiddag is de ongi doorgebroken :cry: . Dus helaas mogen wij weer door naar december...

Mijn nieuwe NOD is op 24 december dus maar hopen op een heel mooi kerstkadootje...

Knuf Afrola

13. MyPrecious

@ Wendy, jeetje dat is echt rot dat ze endo hebben :( . Maar ik bedoel het ook niet naar tegenover jou ofzo wat ik zei hoor, helemaal niet. Het is ook hartstikke leuk om dingetjes te kopen natuurlijk. Maar voor mezelf durf ik het niet te doen zeg maar hoe graag ik ook wil!

* danst met Desiree mee :) hehe.

@ Afrola, jeetje balen meis.. :(

Ik besef me ineens dat ik nu ook ineens op het wachtbankje zit haha hoe dom daar had ik niet eens bij stil gestaan! Dat krijg je als je maanden op een ei zit te wacht haha. Hoezo blond!

14. Niet meer actief

Ik snap jullie wel hoor.
    Ik voel me niet aangevallen hoor, maar ik weet heel goed wat jullie willen zeggen.

Ik ben gewoon een beetje prettig gestoord als het om baby-dingen gaat. :) :) :) :)

15. MyPrecious

Oké dan want ik dacht juis wel dat je dat dacht :p dat heb je met internet hé soms zo onduidelijk :oops:. Ik ben wel prettig gestoord als ik iets voor net bevallen stelletjes wil halen haha! Een truitje, een broekje, een knuffeltje, oh ook nog maar een jasje erbij en ga zo maar door. En dan wil je het stiekum allemaal houden :). Oh en sokjes, zo schattig die kleine dingetjes..

16. Niet meer actief

O ja dat ken ik echt heel goed.
    Ik koop ook dan bijna heel een uitzet om te geven.
    En het liefst wil ik het zelf uitpakken. :) :) :( :) :)

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Afrola, wat ontzettend balen voor je! Stomme cyclussen ook, soms krijg je zoveel hoop en dan is het uiteindelijk voor niets geweest! Rot hoor! Succes in de nieuwe ronde in ieder geval en hopelijk een mooi cadeautje rond de kerst!

@ MyPrecious, eindelijk mag je dan inderdaad op het wachtbankje plaatsnemen :) Weet je ook eens hoe dat voelt ;)

@ Wendy, natuurlijk snap ik wel dat jij het ook niet als vanzelfsprekend ziet om zwanger te raken! Maar gelukkig raken de meeste vrouwen wel vanzelf zwanger, en dan heb jij tenminste al spulletjes ;)
    En ondanks dat ik niets koop, wil dat niet zeggen dat ik nooit ga kijken hoor :)

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

En weetje waar die lag onder het bed van muisje naast muisjes haar termometer alleen muisje heeft nog niet gezocht dus weet niet dat haar termometer daar ligt :p

Is er iemand die een lieve avarter wilt van mij? verveel me en wil wat pspen.

Ohw wendy en dan denk ik dat ik gek ben met al de dingen die ik heb en ik was dan al wel zwanger 4 maanden moet alleen nog op jacht naar een boxkleed maar die is niet standart te koop helaas

19. Niet meer actief

Ik heb nu 2 boxkleden.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, voor mij mag je wel een leuke avatar maken hoor als ik je daarmee van de verveling afhelp ;)

Deel Deze Pagina