Ik heb hem juist telkens verkleint in Paint, maar hij bleef aangeven dat het formaat te groot is. Pas na 6 keer verkleinen, kon ik hem toevoegen aan mijn profiel en werd hij zo.
Edit: ik zie dat jouw originele plaatje 15 KB is, die van mij was 11KB dus denk dat hij dan op 90% nog steeds te groot is idd..
die avarter die ik heb heb ik ook zelf gecreeerd het enige wat er aan gedaan gaat worden is dat het een gif bestand word dat de grote ster in roze en blauw knippert
Het is idd leuk om zo af en toe te knutselen. ik heb voor dit jaar ook zelf me kerst kaarten gemaakt. daarvan komt er ook 1 hier te staan voor al me schatten hier.
hallo dames ik zou graag met jullie hier mee komen kletsen ik ben niet altijd veel online, het wisselt een beetje ik ben 22 jaar en mn vriend is 24 jaar en ik ben sinds augustes gestopt met de pil. en nu zijn we druk bezig voor ons eerste kindje. heb deze ronde voor het eerst getempt en zit nu vol spanning af te wachten. hier mijn temp kaartje voor wie hem willen zien kben benieuwd.. kben wel wat snotterig en verkouden nu dus wie weet was die temp van vandaag daarom wel zo hoog... http://www.fertilityfriend.com/home/23095a groetjess sannehai
@ Klussertje, leuk dat je zelf kerstkaarten hebt gemaakt! @ Sannhai, welkom hier! Je hebt hier toch al eerder je kaartje geplaatst of niet? Je kaartje ziet er tot nu toe goed uit, maar het blijft afwachten tot je nod. Succes in ieder geval!
Oeh klussertje ik krijg gelijk vlinders in mn buik haha als je dat zegt dat mn kaartje er goed uit ziet en danku voor het welkom ik hoop heel erg dat mn kaartje veel goeds beloofd maarja het is allemaal afwachten wat mosa ook zegt. het klopt dat ik mn kaartje een keer eerder hier heb geplaatst maar dat was zomaar een keer ik d8 is misschien toch wel leuk om gezellig met jullie mee te klesten als jullie het geod vinden natuurlijk owja klussertje, ik hoorde wel van iemand dat ik w.s. nog een innestelingsdipje zou moeten hebben als het echt zo zou mogen zijn. owja ik hoop ook nog dat mn temp nog hoger gaat als de 37 natuurlijk, maar ook omdat ik dat ook gewoon had toen ik ongesteld was. moet wel zegge ndat ik nu ongi pijnen heb maarja, ik houd moed heel veel suc6 jullie ook dames!
Tuurlijk mag je hier meekletsen En je hoeft helemaal geen innestelingsdip te hebben om zwanger te zijn hoor! Het kan, maar het hoeft helemaal niet, dus daar zou ik me geen zorgen over maken!