oww klussertje als je je nog eens verveelt mag je nog wel een leuke avator voor mij bedenken @springmuis su6 met bellen
Hahaha, en ik durfde je niet te vroeg te smssen omdat ik bang was dat je er dan wakker van zou worden Toch weer een nieuwe pendel gedaan voor mezelf: Zwanger in januari van een jongen Nu maar kijken of dit uit gaat komen!
Hihi, ik had wel mijn geluid uitgezet zodat ik niet wakker zou worden, maar dacht er meteen aan toen ik m'n ogen opendeed Maar ik had liever een ander berichtje gekregen! Januari is nog niet verkeerd, maar ik hoop voor je dat het gewoon in deze ronde al zover is!
Ik zuo erg blij zijn met januari hoor. Goed begin van het nieuwe jaar he. Ik heb nu al zolang gewacht... dat kan er ook nog wel bij. Dat heb ik wel geleerd, wachten..... Wachten op je ei, wachten op de dag dag je kan testen.... Pfffffffffffff Springmuis, bedankt voor je succeswensen. Ik laat morgen wel even weten hoe hte was Nu ga ik nog even naar beneden. Fijne avond allemaal! Groetjes, Hanna
Haha, dankzij Klussertje heb ik ook zo'n mooie nieuwe avator! Manlief zat een stomme film te kijken, dus toch nog maar even terug hier
Hé, ik zie net dat ik al over de 500 berichtjes heen ben! En dat alleen maar in dit topic! Jij nog twee en dan heb je er 3800, dat is echt veel! Waar klets je nog meer?
Dit is al 3801 hahahaha Ik kletste veel in de NOD topics, maar die zijn een beetje te druk vind ik nu. Teveel meiden die je dan niet kent, maar ook teveel terug lezen elke keer. Ik ben wel een spelletjesmens, dus speel wel mee in de lounge, waar ik ook veel lees en best wel eens post. Verder bij babynamen, altijd leuk. Al staan "onze' namen eigenlijk al wel vast Post jij alleen maar hier? 500 is ook al veel dan, lid sinds 19-7
Ik zal ook eens in de lounge kijken, kom ik eigenlijk nooit. Ik kletste eerst op het forum van jongegezinnen.nl en daardoor hebben we nu met 11 meiden een forum op msn geopend. Daar kan verder niemand anders komen, dus kun je gewoon foto's plaatsen en je eigen naam gebruiken enzo. Daar klets is heel veel. Hier alleen bij de temp kaartjes maar vind het erg gezellig hier!
Een meisjesnaam weet ik trouwens al jaren Een jongensnaam kan ik alleen echt niet verzinnen, maar dat komt vast nog weleens. Maar ik vind het wel leuk om er een beetje over na te denken!
Ja ik vind het hier ook erg gezellig. Iedereen leeft zo met elkaar mee. Leuk om te zien! Leuk zo'n msn groepje! Ik ga nu lekker slapen. Fijne avond verder! Groetjes, hanna
Ik kom hier even zeggen dat jullie prachtige avatars hebben gekregen meiden! Ik ben de zus van een van de meiden in dit topic (rara wie is dat ), vandaar dat ik wel eens lees hier!
Haha, je bent vast de zus van iemand van wie de naam begint met een K Of stiekem van iemand anders? Wat een prachtige kinderen heb je!