Goede morgen deze morgen, Mijn temp. is weer netjes omlaag gegaan, die was gisteren geloof ik even de weg kwijt. Nou ongi kom maar zo snel mogelijk kan ik weer een nieuwe ronde in want ik denk dat ik echt ongi ga worden (morgen of overmorgen wordt ik ongi, had vorige ronde 15 DPO) Toch een beetje verdrietig om m`n temp. er zit niet echt veel hoop meer in. Ben ook een beteje verdrietig en jaloers. Gisteren-nacht kwam mannetje thuis en hij had een nieuwtje. Collega van hem (ook van mij, werken bij elkaar) is in verwachting. Ik vind het leuk voor hun, maar vind het ook wel weer heel erg moeilijk. Mannetje begreep mij gelukkig meteen en zei; bij ons komt het ook goed. Ik hoop het ook, als ik de volgende ronde in ga, dan mag ik waarschijnlijk ronde het kerst of oud en nieuw testen, dat lijtk me wel heel speciaal als ik dan posi-test. Nu eerst nog even afwachten en wachten tot de volgende ronde in zal gaan. Hoop wel dat de volgende ronde een beetje meer rond de 30 dagen ligt hoor, nu is het wel erg lang die cyclus. Als het maar geen voorbode is dat ze steeds langer gaan worden, daar wordt ik niet vrolijk van. Iedereen een fijne dag. Groetjes
hallo hallo wij hebben ook alvast namen bedacht hoor, maarja die jongens namen Heel moeilijk meiden naam nietzo heel moeilijk! hahaha @wendy ik snap dat dat weer vervelend om te horen is, over je collega. maar meid komt echt goed zou natuurlijk ook heel leuk zijn als je met kerst een posi test zou hebben nou en jij vind jou cylcus al lang mijne ligt w.s. weer in de 50 maarja bij mij kan het nog ontpillen zijn mijn temp was trouwens vandag weer wat lager... 36,8 maar toen ik een sec erna weer tempte was ie 36,9 wat moet ik nu invoeren? khep maar het eerste gedaan of maakt dat niet echt uit? en is het niet zo positief dat ie nu naar beneden is gegaan of? kan ie gewoon weer omhoog gaan en dan is het nog goed? nou meiden werkse vandaag ik ga ook weer aan de slag! groetjesss
Heei goede morgen allemaal. Meiske is idd niet mijn zus Had ik maar een zus maar ik moet het alleen doen met een stom rot broertje Meiske in iedergeval bedankt voor het compliment. Ik denk dat meiske de zus is van hanna of stiekem van muisje. mijn temp doet overigens aan ski pistes maken hoog laag hoog laag. vandaag ben ik werken van kwart voor 10 tot 18:00 dus weet niet of ik vanavond nog echt online kom. ik kom tussen door op me werk wel ff spieken
@ wendy meisje je temp zakt nog steets niet onder de coverline dus het zou nog steeds kunnen gezien die nu *buiten de uitschieter van gistere* wel standard op 36.? ben het ff vergete @ meiske nu weet ik het zeker je bent het zusje van hanna
Ik ben ook zo down vanochtend...Mijn temp is weer met 0.1 graad gezakt...Denk dat al mijn kwaaltjes niets te betekenen hebben gehad en dat mijn visite er toch aan gaat komen....en wilde morgenochtend nog wel gaan testen, maar k ga eerst maar kijken wat mijn temp gaat doen. Of moet mijn temp echt tot onder de horizontale lijn zakken als mijn ongi eraan komt? (waarschijnlijk zal dat ook gebeuren) blehhh en dan ben ik ook nog gevallen vanmorgen
Balen Kweb. Wat een teleurstelling he?! Ik begrijp er bij mij ook nog niks van. Tis pas 8 of 9 dagen na ei en nu al ongi. Pfff... zie het ff helemaal niet meer zitten. Wat moet ik nou doen? Toch maar eens naar de dokter?
Maar & Kweb wat naar voor jullie hoe de ochtenden begonnen zijn. Maar wel erg rap idd na je ei miss een goed idee om de ha te raadplegen. Kweb je hebt je door de val toch niet echt bezeerd he. en kweb bij jou kan het nog alle kanten op al vermoed ik wel dat je ongi gaat worden. *waarom doet nou iedereen me na om nou niet zwanger te zijn*
Ik ga nu sluiten ff wat eten en dan richting me werk. weer ff wat centjes in huis brengen* wat morgen al weer op is*
Heb mn knie bezeerd...ik gleed in huis uit over zo`n vleeswaren plasticje. Heb ik gister dus naast de prullebak gegooit ipv erin ....maakte echt een glijer...maar gaat wel weer over...loop een beetje mank. Hoop dat ook het nog alle kanten op gaat, maar ik zal het morgen wel zien aan mn temp... Maar, vind het zo raar bij jou....Dat je fase van ongi tot ei varieerd snap ik, maar van je ei tot ongi is doorgaans stabiel toch? (kan niet onthouden hoe die fases heten haha) Je zou eens advies of uitleg kunnen vragen aan je ha ja...je kan er alleen maar beter van worden toch?
Goedemorgen mEIden, Mijn temp is 0.1 gestegen..... ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet... Heb net gekeken wat er met FF gebeurd als ik mijn positieve ovulatietest weg haal (omdat ik een net niet positieve test had, scheelde bijna niks.... maar ik teste pas 26 uur later weer en toen was ie negatief) en toen ging mijn mooie rode kruis weg.... Pffffffffff
Goedemorgen meiden, @Kweb, jeetje meis, gevallen, pffff, hopelijk is het maklopen snel weer over! @alle nieuwsgierigen: Meiske is mijn zussie, tweelingzus nog wel! En ja ze heeft hele mooie en lieve kindjes @Maar, Balen zeg dat je ongi bent geworden. Het zat er al wel een beetje in zo kijkende naar je templijst, maar toch blijft het altijd een domper he! Veel succes in de volgende ronde, hoor! @all, Ik heb heeeeerlijk uitgeslapen vanmorgen, gewoon op een doordeweekse werkdag, samen met mijn man. Heb alle info, dus ovutetsen, tempkaartjes, lf info etc, bijeengeschraapt en we gaan zo op weg naar het ziekenhuis. Ik begin nu wel echt kriebels te krijgen van de zenuwen. Nou ja, over 1,5 uur is het over! Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
Spannend Hanna! Suc6 en laat ff weten hoe het gegaan is he! Ik ga de HA misschien wel ff bellen ja. Ben ff de weg kwijt nu.
Aww Kweb, wat jammer van de daling Wat kan je lichaam je soms ook voor de gek houden he.. Hier inene weer 36,4! Heb echt een duidelijke dip gehad eergisteren..
Hoi, Denken jullie dat ik nog een kansje maak? Ik wordt wel steeds meer misselijk. Is dat misschien van de spanning of misschien toch beebje? En m`n borsten staat op springen lijkt wel, het steekt echt heel erg. Ik hoop het zo, ik wil zo graag beebje. Ik ga snel door met werken, ben weer niet goed bezig om op het werk te komen kijken. Maar ik voel me zo anders dan andere keren. Pffff ik kan niet wachten tot ik mag testen of tot ik ongi wordt. Groetjes
Goede morgen allen. @Hanna: succes in het ziekenhuis! @springmuis: heb je al een afspraak gemaakt? @maar: balen zeg. Dikke knuffel van mij... @wendy: volgens mij kun je nu testen hoor. Ondanks tempdaling, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hier is de ongie weer voorbij. Morgen na ruim 2 weken vakantie weer aan het werk bah!
Hahahahaha ik wist het dat meiske het zusje was van Hanna jheeeeeeeey. Ik kan nu ff lekker pcen. de jongste zit op dinsdag op de peuterspeel zaal en moet ik om 10:50 ophalen dus ff lekker relax achter de laptop.
Goedemorgen allemaal, Jeetje wat hebben jullie veel gekletst gisteravond . Bedankt in elk geval voor jullie lieve woorden. Het is toch wel fijn om je hier even te kunnen uiten. Mijn mannetje was gister even van slag, voor het eerst sinds we proberen een beebje te maken had hij echt gedacht dat het raak was... Het is fijn te merken dat het bij hem meer indruk maakt dan hij meestal laat merken. Voel me verder opnieuw heel rot. Dacht dat ik het verkoudheidsvirus had overwonnen maar zit nu met een zeer pijnlijke en dikke keel;, kan ook nauwelijks praten. Heb me maar ziek gemeld en ga nu maar ff zorgen dat ik weer helemaal fit word... Hopelijk voor ei op springen staat (al heb ik daar nog 2 weken voor ) moet natuurlijk wel een mooi nestje klaar hebben liggen @ Hanna, ik denk aan je hopelijk is alles goed gegaan bij de gyn als je dit weer terug leest! @ Maar, wat ontzettend balen dat je ongi nu al is doorgebroken. Volgens mij mag je best eens met de HA gaan praten om te zeggen dat je je zorgen maakt om je korte lf! Sterkte meis! @ Klus, mooie avators heb je gemaakt zeg! @ Melisa, fijn dat de ongi over is, kan je weer met frisse moed aan de klusweek(en) beginnen @ Kweb, die tempdalingen zien er idd niet zo positief uit, balen zeg @ rest, tis te veel om op jullie allemaal persoonlijk te reageren. Ik duim in elk geval voor allen op toch nog een mooie afsluiting van dit jaar, Allemaal in blijde verwachting het nieuwe jaar in! Kruip nu weer onder mijn dekentje op de bank met een kopje thee met honing. Knuffel Afrola