Mogge meisjes, zoiets heb ik vanochtend ook, meestal is de linker dikker en donkerder en de rechter bijna niet zichtbaar. Nu zijn ze gelijk, maar beiden wel heel licht. Geen idee hoe ik het moet interpreteren. Kaartje in album, laat die temp maar doorzakken. Verleiden, Mieke, ik loop wijdbeens
Goedemorgen mijn kaartje! Haha ik wilde mannetje vanmorgen verleiden... Zegt ie nee mag nu nog niet van mij, misschien veel te vroeg Mag pas vanavond
hahaha die van mij was aan het klagen dat hij twee dagen geen sex heeft gehad. (hij heeft gelijk hoor) maar hij heeft mij ookmal twee nachten wakker gehouden met zijn gedraai en weg trekken van het dekbed! zo irritant!
Bij mij was de persona nog niet positief. Rechter streepje lichter dan linker (puntje naar links). Maar ga nu braag plas ophouden voor een cassette test van matcare omdat ik die toch beter vertrouw aangezien de tests bij mij nooit mega positief zijn en daardoor verwacht ik ook niet echt een smiley op de CB test.
Dat de linkerlijn dunner wordt, betekent een stijging in het oestrogeen --> vruchtbare periode breekt nu aan! --> nu al klussen! Als het goed is, wordt de rechterlijn nog dikker/feller/blauwer, dan heb je de LH-piek te pakken en is-ie positief. --> nog een keer klussen.
Nou Molly door blijven klussen dus ! Bij mij vandaag weer het zelfde verhaal met persona testen. Dus mijn ei symbool zal deze week komen hoop ik. Blondsteenbokje: Je hoeft niet altijd een dip te krijgen hoor.
Dank je wel, klussen was niet zo ideaal maar we zijn niet gehaast. Ik wou vooral inzicht krijgen in mijn cyclus en ik was bang helemaal geen cyclus meer te hebben. Daarom dat ik zo blij ben met het kruis Wat betekent Dpo eigenlijk? (innestelingsdip?) Op de 19de februari staat nu een speciaal vakje. Is dit mijn NOD? Want dan zou mijn luttele fase 19 dagen duren? Kun je er eigenlijk absoluut zeker van zijn dat je onvruchtbaar bent na je ei? Stel dat ik dit na de bevalling als anticonceptie zou willen gebruiken (samen met condooms op vruchtbare dagen), dan moet dat toch voldoende veilig zijn?
Ik klus me suf sinds vrijdag. Wat opviel is dat er gisteravond geen "terugloop" was na het klussen. Dat in combinatie met onbeheersbare lustverlangens schept hoop op een hopelijk terugkerende cylus.
Tuurlijk is tempen niet veilig als anticondeptie. Want je weet pas achteraf dat je een ei hebt gehad. En DPO is Day past ovulation, de dagen na je Ei dus. En het is niet een luteale fase van 19 dagen wat FF aangeeft maar 18 dagen. De dag dat je ongi word is een nieuwe dag. FF houd alleen de 18 aan omdat het de eerste keer dat je tempt het beste is om dat aan te houden. Want je weet natuurlijk nog niet wat je luteale fase is.
Oké, bedankt voor je uitleg! Dat Tempen niet veilig is als anticonceptie weet ik, maar het moment dat je na je ei zit hoef je toch geen condoom meer te gebruiken?