Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik hou gewoon goede moed...heb nog 3 dagen en als ik kijk bij de tempkaartjes van de zwangeren, zie ik ook hier en daar tempdalingen van 2 dagen....maar dan MOET ie morgen echt omhoog.....

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Wendy, je kunt nog steeds zwanger zijn maar ik ben bang dat je vandaag of morgen ongi gaat worden. Vooral omdat hij vandaag weer gezakt is.

@ Sannehai, ik zou inderdaad de eerste temp invoeren. En ik weet zo even uit mijn hoofd niet hoe je kaartje er nu uitziet, misschien kun je hem nog een keer plaatsen, of de link in je onderschrift zetten?

@ Maar, wat balen zeg! Dus toch! Misschien is het inderdaad goed om naar de huisarts te gaan! Heb je al gebeld? Sterkte!

@ Kweb, ik ben bang dat het ook voor jou einde verhaal is, jammer hoor! En bij de één daalt de temp als je ongi wordt en bij de ander blijft hij boven de lijn, daar is niets van te zeggen.

@ Sylvia, je temp blijft inderdaad aan de lage kant. Weet je zeker dat je ovulatietest positief was? Onduidelijk kaartje is het.

@ Hanna, dus toch jouw zus :D Ik zag al wel dat jullie allebei uit Zuid-Holland komen, maar aan een tweeling had ik niet gedacht. Leuk hoor!
    Heel veel succes in het ziekenhuis! Ik hoop dat het allemaal meeviel en dat het een goed gesprek was!

@ Dazwa, dat is een mooi dipje! Hopelijk stijgt hij nog iets door, want een hele duidelijke eisprong zie ik eerlijk gezegd niet.

@ Melisa, fijn dat de ongi weer over is. Altijd balen om na een vakantie weer aan het werk te moeten hè, succes in ieder geval!

@ Afrola, vervelend dat je je weer niet lekker voelt. Misschien pas toch te snel weer aan het werk gegaan? Ziek nu maar lekker uit!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, weet je zeker dat je lf 14 dagen is dan? Want hij kan natuurlijk ook korter zijn. En tuurlijk hoop ik voor je dat hij morgen ineens weer omhoog schiet, maar ik zou er rekening mee houden dat je ongi gaat worden.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sammie, mooi innestelingsdipje!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen! Jee, wat is er al weer een hoop geschreven. Kweb ik hoop dat je nog weer omhoog krabbelt. En Maarr, ik hoop dat je hebt gebeld hoor!

Maak ik nog een kansje dan met mijn kaartje? Ik heb getest vanochtend (oeps alweer), helemaal niks. eh nou ja, ik denk dat ik iets heel vaag zie doorschemeren, maar da's waarschijnlijk onzin. Zo onduidelijk dat ik m eerst weer moet zoeken waar dat vage streepie zou moeten staan.

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo mensen,

Daar ben ik weer. Nu vanaf mijn werk.
    Conclusie van huisarts en tandarts gisteren was waarschijnlijk is een fikse griep/verkoudheid op mijn kaakholten geslagen waardoor de toch al kritieke kiezen (ivm flinke vullingen)extra op mijn zenuwen drukken. Als dit lang gaat aanhouden dan zullen twee zenuwbehandelingen op termijn niet uitgesloten zijn :cry:

Qua temperatuur had ik vanochtend een stijging dus ik ben erg benieuwd naar de komende dagen. Als ie hoog blijft dan zal nu mijn ei toch echt wel een keer geweest zijn. Maar goed we klussen gewoon door.

Ga zo proberen bij te lezen maar hier ligt zo veel werk dat ik weinig tijd heb daarvoor vandaag vrees ik.

8. Loe

Loe Niet meer actief

nou, ik kan m al niet meer echt vinden, tis meer willen vinden geloof ik......

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ja, balen he? Ik heb wel een ovulatietest gehad die bijna even donker was als de controletest - als die al niet net zo donker was, maar heb pas 26 uur later weer getest (negatief), ik vermoed dus dat die knaltest ertussen zat.....

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Djaar,

Beterschap meis!

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Nee weet het niet zeker dat ie 14 dagen is, maar tis meer dat je iets hebt om je aan vast te houden.

Ik zie wel wat er gebeurt, heb het nu toch niet meer zelf in de hand... En beter ongi, dan tig dagen overtijd, denk ik dan maar

12. Sofia

Sofia Lid

17 okt 2008
    67
    0
    0
    Helemaal mee eens! Ik weet ook niet wanneer mijn NOD is en zit al op dag 17 na eisprong! Ik ben bang dat dit maar gaat duren en duren en duren, zonder ongi en zonder positieve test...

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    FF snel vanaf werk:

IK BEN MISSELIJK! maar zal het van de tandartsstress zijn? Hij heeft wel foto's gemaakt. Op de vraag of ik zwanger ben ik maar naar waarheid geantwoord:
    IK WEET HET NIET.
    Nog minstens 4 dagen wachten ( temp is nog wel hoog, misselijk, maar boobs zijn normaal, buikje is wel enorm opgezwollen en onrustig maar niet echt veel steekjes in mijn lies als vorige keer?)
    Sorry voor ego bericht, ik zal vanavond alles wel weer bijlezen!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, waarom heb jij ook alweer een blauw kruis? Er zijn de laatste tijd zoveel nieuwe bij gekomen, dus heb even moeite met alles te onthouden :) Maar je zit pas op 9 dagen na je eisprong, dus het akn nog alle kanten op hoor!

@ Djaar, jeetje zeg! Wat zul jij een pijn hebben! Wat vervelend, hopelijk zijn de zenuwbehandelingen niet nodig!
    En over je kaartje, het lijkt er toch wel op dat je eisprong geweest is, op je temp moet beinvloedt zijn door je klachten?

@ Sylvia, dan móet je eisprong inderdaad wel geweest zijn. Hopelijk stijgt je temp morgen dan weer verder!

@ Kweb, je hebt het inderdaad niet meer in de hand, en liever te vroeg ongi dan over tijd en dan alsnog ongi.

@ Sofia, bij jou vind ik het wel vreemd, je eisprong moet toen wel geweest zijn, dus dan zou je verwachten dat je positief zou testen. Wanneer ga je het weer proberen?

@ Pookie, spannend zeg! Hopelijk is het nu al weer raak!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi ik heb (net als nog iemand geloof ik) een eigen kruis gezet. FF had het bij mij verkeerd gedaan. Was namelijk bij gyn geweest en ei was al gesprongen. Dus heb zelf mijn kruis gezet :)

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Meiden, help.

Ik ging net naar de wc en verbaasde me erover dat ik eigenlijk alleen gisteravond iets bloed had en verder alleen bruin. Nu had ik me net ineens een hoop bloederig slijm! (sorry voor deze vieze details).

Echt, er ging een "draad" van zeker 30 cm en er kwam nog een lading achteraan!

Is dit iets normaals? Heb het nog nooit zo gehad!

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    klinkt een beetje als mijn start van een ongi. eerste beetje bruine druppels en daarna meteen volle bak veel slijm donkerrood en helder door elkaar. echt proppen. Ik begrijp dat dit niet de normale gang van zaken is voor je? Wellicht is je systeem nu echt opruiming aan het houden en komt alles los/schoon.

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Mss heb je wel een hele vmk....Bij Dina is dat precies hetzelfde, had vandaag ook rood slijm met veel slierten....Maar zij heeft wel een hele vage posi test gehad en daarna weer een nega....of het komt idd omdat je gestopt ben met de pil en je cyclus weer goed op gang moet komen

19. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Zijn er hier nog meiden die een coole kluskunstwerk willen?

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!

Even een ego berichtje, ben ongi geworden.. voelde het gisteren al aan mn bmm, en zag het vanochtend aan mn temp.. dus helaas.. volgende ronde maar weer :(

Deel Deze Pagina