Ik wil morgen weer een test proberen. Maar ik zag bij jou op ff dat je vorige cyclus ook een hele lange luteale fase (28 dagen) had en een paar keer nega getest had. Dus dat heb ik misschien ook wel. Of was er bij jou een reden dat je na je eisprong zolamg op je ongi moest wachten?
Ik val weer even binnen vanuit m`n werkplek. Als je overdag wil testen, hoe lang moet je dan niet drinken en plassen. Ik denk dat ik vanavond toch een testje ga wagen al vind ik het doodeng en ben ik bang dat het nega is. weet iemand dat hoelang je dus niet mag drinken en mag plassen. Hlaf 2 was laatste plaspauze en ben om 4 uur afgewerkt en moet mteen even door dus denk dat ik dan tegen 5 of half6 kan testen, maar is het dan al lang genoeg om te testen op het hormoon. Ben af en toe misselijk met vlagen en ja wil mezelf niet nog gekker maken. En m`n borsten vallen me nu zo erg op dat ze zo`n pijn doen, hoop niet dat het een nieuwe nod-kwaal wordt. Wat zouden jullie doen en aangezien mijn temp. kaartje?
Hey Wendy... Zit in hetzelfde pakketje als jij....ik wil denk ik toch ook ff testen. Ik ga het vanavond uit mn werk halen en doe dan morgenochtend even een testje. Ik zit wat verder van mn NOD, dus kan beter ochtendurine pakken. Ik zou gewoon straks als ik jou was gaan testen en mocht ie nega zijn, over een paar dagen sochtends nog een keertje...
@Wendy: Jammer dat je temp nu niet omhoog is gegaan. Ik hoop dat dit morgen wel weer gebeurt, hoor. Wanneer wil je gaan testen? @Kweb: bij jou ook weer een daling..... omhoog met die temp! @sannehai: ik zou ook als ik jou was de eerst gemeten temp invoeren. @Mosa, Ja, het is zeker leuk om een tweelingzus te hebben. We wonen ook dichtbij elkaar en zien elkaar vaak en bellen elke dag wel een paar keer @Tummetje, balen zeg dat je ongi bent geworden Veel succes in de volgende ronde! @all: Ben vanmorgen bij de gyn geweest. 50 minuten zitten wachten maar uiteindelijk ben ik wel opgelucht. De gyn was een erg aardige man. hij zei: het is een keer gelukt, dus nu gaan we dit gewoon begeleiden. Volgende week woensdag, op dag 10 van mijn cyclus, krijg ik een echo om te kijken of de eitjes mooi groeien en of er misschien al eentje bijna springt. Wel rot om op school te vertellen dat ik er woensdag weer niet ben of eerder weg moet, maar de directeur vond het gelukkig helemaal niet erg! Dus op naar woensdag maar weer! Groetjes, Hanna
@Maar: Meis balen zeg Dikke knuffel! @Kweb: aaaaaah hoop dat je knie gauw weer over is! *knuf* @Melisa: Ja ik heb vanmorgen direct gebeld voor ik naar het werk ging, en ik kan volgende week al en bah, de 1e dag na vakantie is altijd zoooooo vervelend @Afrola: Beterschap meis! @Djaar: Auw! beterschap! @Tummetje: Balen meis! hoop dat het de volgende ronde raak is! @Hanna: Wat fijn dat je een aardige man hebt gehad! en dat de school het niet erg vond! heeeeeeel veel succes woensdag! @All: Ik kan volgende week dinsdag al bij de fert. arts terecht * Aaaah Gil Gil * zenuwen gieren door mijn lijf! liefs
dank jullie wel, lieve meiden Knie gaat alweer goed hoor....kan er alweer redelijk mee lopen, alleen traplopen is moeilijk...Ach, heb ik een goede smoes om de lift te pakken hihi... Een lage temp doet zeerder Maar Wendy en ik gaan ervoor, he Wen
@ Maar, ik niet weten of dat normaal is, heb ik in ieder geval nog nooit gehad. @ Tummetje, balen zeg! Hopelijk krijg je nu een normalere cyclus! @ Sofia, de vorige keer had ik inderdaad een lange lf, maar waarschijnlijk was mijn eisprong toch op dag 23 geweest en niet eerder. Omdat ik vaak niet hele duidelijke cyclussen hebt wat betreft mijn temp, ga ik nu in ieder geval ovulatietesten gebruiken om op die manier hopelijk precies te weten wanneer mijn eisprong is. Maar bij jou is het wel duidelijk dat je eisprong toen geweest is, dus volgens mij ziet het er echt goed uit! Maar ik wil je ook geen valse hoop geven, maar ik zal voor je duimen! Dus in mijn geval was het (helaas) anders. @ Wendy, ik wel me nergens mee bemoeien maar ik zou proberen nog even een dagje te wachten. Stel dat je temp morgen weer gestegen is, dan zou ik een test doen. Maar ik zou eerst morgen afwachten. @ Kweb, voor jou geldt hetzelfde. Even afwachten of je temp morgen weer stijgt. Succes! @ Hanna, wat fijn zeg! Nu heb je er vast wel weer meer vertrouwen in! Dan wordt het wel spannend hoor! En nu heb je dit in ieder geval al weer gehad! En fijn dat je zo leuk contact hebt met je zus, gezellig hoor! @ Springmuis, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Maar kijk maar naar Hanna, achteraf zulk je opgelucht zijn! En je hebt nog een weekje om je voor te bereiden
Mosa, dank je voor de ingesproken moed... Ik sms toevallig net hetzelfde naar een vriendin. Ga zo wel ff kruidvat testen halen en als de temp morgen toch hoger is, zal ik testen....anders zal je net zien, dat ie omhoog gaat en ik geen testen in huis heb hihi
Maar en dazwa voor mijn plaatjes kijk de avarter van hanna mosa muisje en nog een heel stel meer meiden. en die van mij maar die is niet speciaal
Klus, ik vind ze schattig! (dus als je nog eens inspiratie hebt... All@ er komt zoveel slijmerige zooi uit bij me. Lijkt wel of ik die ongi van de vorige ronde er ook bij heb! (had toen maar 1 ochtendje een beetje bloed) Heb echt totale leegloop!
Hoi, Heb een nega-test, dus ik ga ongi worden morgen of donderdag. Jammer maar helaas. Ik heb er geen hoop meer in voor deze ronde. We gaan gewoon met volle moed naar ronde 8. Hoe staat het hier? Groetjes
hee dames even een ego bericht hier van mij, ik lees na het eten ff terug vond vandaag wat oud bloed in mn slipje en toen ik afveegde na het plassen zag ik wat roze slijmerig bloed achtig....? ik word vast gewoon onig, maar dat is wel snel dan al toch aangezien ik mn ei op dag 37 heb gehad volens ff en ik nu op dag 9 zit? kan dat gewoon? tot straxxx!
Ik hoop het beste voor je sanne, maar ja ik durf niks meer te zeggen. Ik dacht ook echt zwanger te zijn, met mijn misselijkheid. Maar net getest en is nega. Ik ga nu m`n ongi maar afwachten.
@ Wendy, balen van die negatieve test, toch altijd weer een enorme teleurstelling @ Sannehai, oud bloed kan van innesteling zijn, maar nog vaker een voorbode van ongi. Ik zal nog wel voor je duimen dat het positief is @ Maar bij verschilt de hh die eruit komt vaak per ongi. Hopelijk houdt het snel weer op!r @ Hanna, fijn dat de gyn je zo serieus neemt en vol goede moed is @Springmuis fijn dat je snel terecht kon bij de FA @ All, fijne avond nog