Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    ! Advies nodig!

Ik heb 1 week geleden een zo goed als positieve ovulatietest in mijn handen gehad (zie + op 19 nov in FF), temp ging iets omhoog en ik dacht dus mijn ei gespot te hebben. Gisteren een klein dipje in mijn temp (hoopte op innestellingsdip), vandaag weer ietsje omhoog...

Heb ik vandaag een beetje roze/bruin slijm (draderig)... dus ik zojuist voor de zekerheid weer een ovulatietestje gedaan : BINGO...
    Hoe kan dit? Heb ik nu mijn ei of vorige week?

Ik ga hem nu laden in mijn album...

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik geloof ergens gelezen te hebben dat een innesteling tussen 5 en 10 dagen kan plaats vinden, dus er is nog hoop, alleen als je op dag 10 een innesteling had denk ik niet dat je morgen posi test..maar dat weet ik niet honderd procent zeker..

liefs

3. Woezeltje22

Woezeltje22 Actief lid

18 nov 2008
    110
    0
    0
    Oeps verkeerd

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    meiden, ben ik weer...sorry hoor, ik ben zo nerveus als de pest.....

Ik ben even aan het stunten geweest met mijn kaartje...ik had 4 posi ovutesten en had dat ingevuld (dit waren de testen van kruidvat...niet te vertrouwen dus) doordat ik de ovutesten in mijn kaartje had vermeld gaf FF een eisprong aan bij dag 18. Dit werd overigens pas zichtbaar toen ik mijn temp van dag 24 had ingevuld. Ik was vlak voordat ik mn temp van dag 24 in vulde ervan overtuigd dat ik mijn ei op dag 20 had gehad, gezien de oplopende/gelijkgebleven temp (bij een ei van dag 18 kelderde mijn temp op dag 19 weer, dus vond al gek dat FF mijn ei bij dag 18 aangaf)....

Nu heb ik even mijn ovutesten weggehaald uit mijn kaartje en voilla....FF geeft (naar aanleiding van alleen mijn temp) toch een ei aan bij dag 20, wat ik zelf al dacht....tis welliswaar een "mogelijk" ei, maar toch.....Ik heb hier zelf meer vertrouwen in...

Helaas kan ik nu pas over 6 dagen testen maarja....
    mss is het niet slim, maar dit geeft me wel een beter en logischer gevoel....

Wat is jullie gedachten bij bovenstaand?

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Het klinkt inderdaad als een eisprong of innesteling, maargoed als het innesteling is zou je denk ik geen posi ovu test hebben, en hij knalt ervan af (streep) maar ik heb helaas niet zoveel ervaring met ovutesten heb het maar 1 ronde gedaan..

liefs

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ Wendyvanliemde: geen bloed geeft moed! Over 2 dagen testen met ochtendurine. Ik duim voor je

@sannehaai ; kan innesteling zijn hoor!

@ Hanna en springmuis, fijn dat jullie in ieder geval terecht kunnen bij de gyn. Dat geeft misschien wat meer zekerheid.

@ Kweb; leuke avatars maak je. Ik ben erg gehecht aan de mijne. Na heeeeel veel zoeken eindelijk een leuke dalmatier avatart gevonden. En dalmaten zijn echt mijn "verzamel"hondjes. Leuk als object maar waarschijnlijk nooit een echte in huis, of er moet een Jackpot vallen bij ons:)

@sylviaM; raadsel, maar posi ovutest kan ook zwanger betekenen, al is het daarvoor nu wel erg vroeg.......

En de rest................. ik ben nog niet helemaal bijgelezen en het onthouden lukt al helemaal niet:(
    Nog maar 4 dagen wachten..............................................

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik heb weer wat hoor!

WIE OH WIE WIL ER EEN HEEEELE LIEVE WITTE KAT?!

Ik heb 'm gevonden op mn werk en is super lief en aanhankelijk. Ik uit het werk gelijk naar de dierenarts ermee om te kijken of ie een chip heeft en ja hoor. Ik op internet gespeurd met die code.... krijg ik een kerel uit Amsterdam en die zei dat ie 'm aan een collega had gegeven, maar dat die m waarschijnlijk overal langs de weg zet,want hij was ook al een keer in Eindhoven opgedoken!
    Maar hij zou wel ff langs die gast rijden om te vragen wat er aan de hand is en dan belt ie me terug.

Nou, ik zei dat als ie die kat idd overal uit de auto gooit, dat ie m dan een slag voor z'n harses mag geven en dan krijgt ie die kat sowieso niet meer te zien! (kan zooo slecht tegen die dingen...)

Maar nu mijn probleem. Ik kan geen kat hebben!

Wie kan (of kent iemand die) Moos (zo heb ik 'm genoemd) een goed huis geven?!

Moos en ik zijn je eeuwig dankbaar.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    owjeej.....GRRRRRRRRRRRRRR waarom doet zo iemand dat :evil: :evil:
    AAAAAARGH ik wil je zoooo graag helpen maar ik denk niet dat mijn manneke daar blij mee is, we hebben al 3 poezen en 2 honden, waarvan we 1 poes en 1 hond hebben gered...grrrr

:( :( nou ik wil je zo graag helpen maar weet niet hoe... :(

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Meld hem (de kat) anders even aan bij Amivedi, kijken of hij vermist is. Want straks is hij wel van iemand anders.. succes!

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @pookie....hihihi, denk dat je de verkeerde hebt...ik maak geen avatars ;)

11. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@pookie ja dat hoop ik ook nog steeds;) haha

oww egt niet leuk van die kat ik kan je dr helaas ook niet mee helpen, vriend lief is erg alergiesch voor katten!

@kweb ik hoop ook dat je op dag 8 9 of 10 nog een innesteling kan hebben;) dan zou het bij mij ook nog heeeeel misschien kunnen :)

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Springmuis:
    Wat fijn dat je dinsdag al terecht kan bij de arts.
    Hopelijk heb je net zo''n goed gevoel na afloop als ik nu heb :)

@Wendy,
    balen zeg van de negatest :(

@Sylvia;
    Zo op het eerste gezicht, kijkende naar je kaartje lijkt het me dat het kruis van FF wel goed staat.
    Maar aan de andere kant vind ik de ovutets er el positief uitzien.
    Ben benieuwd wat je temp gaat doen morgen.....

@Kweb:
    Dag 20 lijkt me gezien je kaartje wel logischer voor de eisprong.
    Ik zou hem zo laten staan als ik jou was.

@Maar;
    Jeetje zeg, wat een mensen zijn er toch he.
    Ik heb al 2 poezen, dus dat is wel genoeg.
    inderdaad, wat al gezegd is, even bellen met Amivedi, dat zou ik doen als ik jou was.

@Pookie,
    Bij jou gaat het spannend worden nu.
    Nog even volhouden met wachten!

Zo, weer helemaal bijgelezen en bijgeklets tot nu!

Groetjes, Hanna

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    chips dan moet het klus zijn die dat doet :oops: :oops:

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey mEIsjes,

Heb Amivedi ook gelijk gebeld ja, maar helaas.
    Ook omdat ie dus een chip heeft komt iedereen bij die loser uit!
    Hij heeft dus ook niet meer gebeld he. Zou voor 22.00 uur bellen als ie bij die "ex-collega" langs was geweest.

Echt, aan het gas met dat soort mensen!
    Sorry hoor, maar ben zo opgefokt hiervan!

15. Niet meer actief

Hoi,

Ben ik nog even, ben net thuis.

@sylviaM,
    Ik zag jou ovu-test, ik heb hem nog nooit zo zien knallen als bij jouw zeg.
    Ik zou bijna zeggen ben je niet zwanger, misschien een zwangerschapstestje tegenaan gooien als is het wel erg vroeg.

Ik ben een beetje over de 1e schrik heen dat het nega was.
    Ik had me er zo op gefocust en dan valt het gewoon even zwaar.
    Maar wie weet over enkele dagen en er is nog geen ongi, wil ik nog eens testen.
    Ik ben wel reuze benieuwd wat de temp. gaat doen de komende dagen want nod is morgen of overmorgen.
    Spannend allemaal zeg.
    Iedereen veel succes.

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mptje where are you?
    Are you on the klus? :)
    i hope t maar because i think you have a ei jump :p

Whahaa sorry hoor, verveel me :) :) :D

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Nog even snel voordat ik naar bed ga. Was vanavond na mijn werk met een vriendinnetje gaan eten, erg gezellig!

@ Wendy, balen meid! Ik wil geen spelbreker zijn, en geen bloed is inderdaad goed, maar ik heb het idee met je temp dat je snel ongi gaat worden. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb!

@ Sannehai, ik ben bang dat het een voorteken van je ongi is. Maar ook hier hoop ik dat ik ongelijk heb!

@ Kweb, volgens mij hetzelfde verhaal. Ben bang dat je temp genoeg zegt, maar hopelijk morgen toch weer een stijging!

@ Sylvia, ik vond je kaartje al niet erg duidelijk zonder die positieve ovulatietest van vorige week, dus ik het het idee dat je eisprong er nu aan zit te komen. In ieder geval klussen voor de zekerheid, over een paar dagen weet je het zeker.

@ Maar, met 3 katten en 2 konijnen is onze dierenbende ook wel compleet! Wel grappig dat je hem Moos hebt genoemd, mijn naam hier Mosa, is de samenvoeging van de namen van twee van onze dieren :D Hopelijk vind je snel een oplossing!

Zo, weer op de hoogte, je moet tegenwoordig echt meerdere keren per dag reageren om iedereen een reactie te kunnen geven :)
    Weltrusten allemaal!

18. Niet meer actief

Goede morgen dames,

Ik wordt niet echt vrolijk van dit spelletje wat m`n lichaam met me speelt.
    Hij duwt me de grond in dan weer helemaal naar de top.
    Ik wordt GEK.
    Nou ja wat moet ik zeggen, er is weer wat meer hoop, maar durf eigenlijk geen hoop te hebben.
    Heb ik dan toch gelijk dat ik vaker misselijk ben en dat m`n borsten pijn doen, of beeld ik het me toch in?
    O wat is dit erg zeg.
    Nou jullie snappen wel dat ik weer helemaal van slag ben.
    Gisteren nega-test en dan nu ineens een stijging van Tokio.
    Er zit voor mij echt helemaal niets anders op dan wachten.
    En in wachten ben ik toch niet zo heel goed geloof ik.
    Misschien (hopelijk) was ik gisteren te vroeg met testen.
    En heb ik zaterdag een posi-test als ik dan nog niet ingi ben geworden, FF is al aan het aftellen zien ik.
    Ik heb sinds gisteren ook hoofdpijn en ja dat is denk van het denken, denken en nog eens denken.
    Nu is de vraag ben ik gek of wordt ik gek?
    Iedereen toch een fijne dag vandaag.
    En voor de testers heel veel toy toy.

Groetjes

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Wendy: Blijft spannend bij jou! ik duim voor je!

20. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Goede morgen allemaal.

ik moet me avarter werk ff stilleggen. want mijn vriendin die de kb verkleinde haar pc is gecrascht :(
    Ik ga nu zo naar me werk dus wss zien jullie me de hele dag niet daarna voor de 12de keer naar the sound of music of was het al me 13de keer?

Deel Deze Pagina