mEIden, Dank jullie wel voor alle feedback, heb gisteren ook nog even gemaild met FF (met een VIP abonnement heb je binnen 30 min antwoord - super) en het lijkt erop alsof mijn ei vorige week niet gesprongen is en mijn lichaam nu weer een poging doet... Temp is weer ietsje omhoog... spannend
hey meiden. ik wil graag vanaf volgende maand ook mijn temp gaan bijhouden..... ben nu al 9 maanden bezig en wil toch wel weer gaan tempen. Ik zit nu ongeveer op de helft van de cyclus en ga wel alvast beginnnen maar ik weet dat ik daar niet direct iets aan heb. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook gedaan en vond het uiteindelijk wel prettig een beetje inzicht te krijgen in hoe en wat met mijn lichaam. Ik wil dus lekker mee kletsen met jullie.
aan de zwangeren onder ons : GEFELICITEERD ! Hoe maak je iemand jaloers hahahahaha. Geniet er maar goed van. Wij volgen hopelijk snel.
welkom, ik hoop dat alles dan nu ook voorspoedig zal gaan voor je. Je bent blijkbaar al 9 maanden bezig, dus al heel wat "ervaring" denk ik zo. Nu nog het temperaturen opstarten en je kan lekker meekletsen hier.
nou aant het klussen zal het denk ik niet liggen. deze maand hebben we er ons best weer voor gedaan. Idd de temprituelen weer opstarten en lekker aan de klets..
Hoi, Mijn dagje is alweer bijna voorbij en dan ben ik weer een dagje verder. Vandaag had ik m`n nod zeg maar, dus spannend allemaal. Ben reuze benieuwd wat temp. morgenvroeg gaat doen. Moet morgen en overmorgen wel erg vroeg op dus ga om 4 uur al temp. Wow 2 zwangere vandaag zeg, ik hoop dat ik ook posi ga testen als mn ongi uit blijft.
Ja anders ik wel. "Beetje gekke meid blijf je en dat zie je terug in je temp." zei m`n mannetje. Gelukkig kunnen we er een beetje om lache, al is het ook erg onzeker zo.
als je karakter in je temperatuur terug te vinden is ben ik inderdaad erg wisselvallig deze cyclus (vindt het niet gek met al die onzekerheden ) We zullen het morgenvroeg weer weten, voor mij wordt het nu bijna net zo spannend als voor jou. Als mijn temperatuur nog hoog is dan heb ik dus eindelijk een ei gehad en kan ik voorzichtig kan mijmeren over een testdag (in gedachten op 5 dec, dat zou wel heel leuk zijn)
5 dec is erg leuke datum ja. Ik had gisteren nog een nega test dus ik wil nu tot het weekend wachten en wie weet wordt ik morgen gewoon ongi. Je weet het maar nooit. Dus ik ga voor de 29 nov als testdag.
ach je moet op een gegeven ogenblik voor jezelf een datum kiezen en proberen ook niet eerder te testen (wat mij overigens nog niet gelukt is hihi) Ik ga maar proberen tot 5 december te wachten dan zit ik in elk geval 16 dagen na wat ik denk de eisprong, hoewel FF hem al 4 dagen eerder aangeeft. Maar ik ben juist rond die dagen ziek geweest griep en verkoudheid dus van temperatuur is niets meer te zeggen. Nu voel ik me (op tandpijn na) weer fit en concludeer uit mijn hoge temperaturen dat eisprong toch echt geweest zal zijn. Vandaar 5 december (ben zojuist in de mini van december geklomen)
hoi dames zwangeren van harte gefeliciteerd! mp...balen zeg dat je geen ei hebt! echt heel rot hopelijk komt ie nog! dames... ik denk toch echt dat ik ongesteld ga worden, het is opzich wel vroeg lijkt mij? omdat ik pas op 10 dagen na ovulatie zit... en khep gister oud bloed verloren, en vandaag weer wat... mn temp was wel mooi hoog vanochtend ...maarja was ie toen ik gewoon ongesteld was ook dusja ik ga dr vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden weet iemand of dat erg is als je al zo snel ongesteld word? of moet ik ook pas echt de dag tellen dat het rood bloed is... en de dagen dat ik oud bloed verlies niet mee tellen? ook niet om te kijken of mn luteale fase wel lang genoeg is? nou wat een vragen weer! wendy suc6 eh hopen dat je morgen niet ongi word! groetjess