weet je zeker dat je over 6 dagen weer ongi wordt? je kan misschien ook een hele lange cyclus hebben nu? ik duim voor je dat je toch nog een ei krijgt!
Hoi meiden, Ik heb niet zo veel tijd (zo weer uit eten), maar ik zag toch een paar berichtjes voorbij komen waar ik gewoon op moet reageren! @ Lily, Wow, wat heerlijk zeg! Gefeliciteerd! Heel veel geluk en voorspoed toegewenst! Laat je af en toe nog wat van je horen?! @ Sofia, jij ook gefeliciteerd! Ik had al wel een heel goed gevoel bij je kaartje, maar je weet maar nooit! Fijn dat het meteen raak is! Geniet er maar lekker van! @ MyPrecious, ach meid, was je temp vanmorgen weer lager? Hoe kan dat nu toch hè?! Zou je misschien je kaartje kunnen plaatsen zodat we even mee kunnen kijken? Misschien is hij morgen weer mooi hoog en heb je alsnog een eisprong gehad. Ik vind het zo sneu voor je! Als je echt geen eisprong hebt gehad, is het misschien wel een goed idee om toch even langs de huisarts te gaan. 5 maanden geen eisprong is toch wel lang. En misschien heb je wel een eisprong, maar is deze niet uit je temp te halen? Deze onzekerheid is ook niets natuurlijk. Sterkte en een dikke knuffel van mij! @ Djaar, ik denk dat je eisprong ook wel geweest is. Het blijft alleen afwachten wanneer precies. @ Tijgertje, gefeliciteerd met de mooie en goede echo! Fijn dat alles goed was! @ Kweb, dus toch ongi geworden?! Jammer hoor, maar het leek er al wel aan te komen. @ Afrola, ziek zijn is inderdaad stom Maar een voordeel is dat je nu tenminste niet in je vruchtbare dagen zit Beterschap in ieder geval! @ Sammie, mooi dipje hoor! Gelukkig is hij vandaag weer mooi gestegen! @ Sylvia, ik had ook al het idee dat je eisprong nog moest komen. Hopelijk springt hij nu wel echt! @ Wondertje, Hopelijk is het tempen de volgende ronde niet meer nodig, maar in ieder geval ben je van harte welkom hier! @ Wendy, spannend hoor! Hopelijk heb je morgen weer een hoge temp en word je niet ongi! @ Sannehai, rood bloed is inderdaad dag 1 van je nieuwe cyclus. @ All, allemaal een fijne avond! Nog maar een paar dagen en dan ga ik (hopelijk) weer richting ei. Deze keer mét ovulatietesten!
@ Wendy, nee ben niet bij de HA geweest... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen als ik heen zou bellen.. @ Mosa, me ovu test is ook niet posi geweest.. Teststreep was goed te zien maar niet posi geweest.. Ik was immers verkouden en moest de hele tijd niezen.. Dat was gister weer over.. En ik denk dat dat mijn temp heeft beinvloed.. Me kaartje
@ MyPrecious, mmm...inderdaad lastig nu je kaartje. En, hoe lullig het ook is, verkoudheid kan invloed hebben op je temp. Of hij moet morgen weer verder stijgen? Ik weet het nu ook niet, maar vind het wel zielig voor je. Het enige wat je wilt, is een eisprong! Is dat nu zo veel gevraagd?
Misschien was gisteren wel je eitjes-dip. Ik ga voor je duimen. Als je naar de huisarts belt zeg je toch gewoon dat je wat vraagjes hebt en jezelf niet prettig vind hoe het nu loopt met je cyclus, en dat je al bijna een half jaar geen eisprong krijgt, ik denk dat ze je graag willen helpen.
Ik heb nog een vraagje aan de meiden die ook de baarmoedermond voelen. Wanneer gat hij eigenlijk opener staan als je ongi moet worden. Is dat geleidelijk enkele dagen ervoor of is dat smorgens zeg maar of snachts en dan meteen ongi wordt? Snappen jullie mijn vraag een beetje.
Precious ben je er al mee naar de huisarts geweest. 5 maanden geen ei lijkt mij toch wel een reden om doorgestuurd te worden naar de Gyn.
Sofia & Lily! Van harte en geniet van jullie zwangerschappen! Tijgertje, jij gefeli met die mooie echo. Echt heel gaaf en werkelijk nu natuurlijk. Voor de rest kan ik nog ff niet reageren, doe ik morgen goed? Ben druk met een huisje zoeken voor Moos...
@ Pookie, Nee ben niet bij de HA geweest.... @ Wendy en Sanne, Ik denk geen ei dip hoor.. Als een verkoudheid al zo'n invloed op mijn temp heeft dan heeft een ei dat ook wel denk ik.. @ Mosa, Denk echt dat het dan me verkoudheid was... Want zoals ik hierboven al zei, dan zou een ei toch ook invloed op me temp moeten hebben als verkoudheid dat al heeft? .. Maar meiden... Eventueel zou mijn vriend de 1e stap willen nemen voor mij, om een afspraak te maken.... Maar de rest moet ik dan wel gewoon alleen doen, daarheen en me verhaal doen.. Maar dat durf ik al wel beter dan te bellen. Maar is dit dom als ik hem laat bellen? Ik denk echt dat het anders nog wel maanden duurd voordat ik zou gaan bellen ..
O ja zwangeren helemaal vergeten te feliciteren Sofia en lily GEFELICIFLAPSTAART tijgertje mooie echo; IK WIL OOK! Precious gewoon afspraak maken en GAAN! Je hoeft je er toch niet voor te schamen om een baby te willen?
Hey meiden bedankt voor alle felicitaties!En ja hoor laaat me af en toe nog wel horen hier! Mp,balen zeg...maar ik denk nzelf dat dag 21 of 22 je ei is geweest!Hoop het in iedergeval wel voor je meid...en anders naar de HA stappen..
MP, verstand op 0 en gaan met die banaan. De huisarts bijt echt niet. Zet alles op papier wat je wil vragen of wat je dwars zit en dan ga je vragen stellen bij de huisarts. Je wil niet weten hoe ik er af en toe zit, ik denk soms ook wel eens wat zouden ze denken, maar dan weet je misschien binnenkort meer als je wordt geholpen. Kop op meid, en gewoon even bellen. Al moet je bijvoorbeeld huilen, laat zien dat je er echt mee zit en laat je niet wegsturen. Jij hebt ook recht om te weten wat er misschien mis is. Je kunt het, je gaat gewoon even bellen deze week of als je weer ongi bent geworden. Jij denkt dat je volgende week weer ongi wordt, nou ik zou zeggen misschien kun je dat nog afwachten en dan heb je lang genoeg zelf gekeken wat je lichaam deed en dan mag je echt wel hulp inschakelen hoor.
Jullie zijn lief meiden, bedankt voor jullie steun... Echt.. Ik schaam me ook niet, ik weet niet wat het is.. In het verleden ging ik wel heen met mijn klachten, maar hij doet er nooit wat aan. Dus misschien dat ik verwacht dat hij nu ook niks gaan doen.. Heb er een dubbel gevoel over. Maar als ik niet ga dan weet ik ook niet of hij me wil helpen of wil doorsturen of wat.. Dus ik moet straks wel gewoon gaan zit niks anders op. Ik wacht nu me ongie af.. En dan kijk ik hoe die is.. Of misschien krijgen jullie gelijk met een ei dip en morgen me temp omhoog? Nja wacht gewoon eerst die ongie af en als die weer zo lang duurd vind ik dat ookal een reden om heen te gaan. Bedankt voor jullie steun lieverds!
http://www.fertilityfriend.com/home/236dd3 Nou hier mijn kaartje ook nog een keer, mijn kruis is helaas weg, hij stond op dag 18.... Temp bleef te laag daarna en ben ook nog niet ongi.. Vrees ook weer deze maand voor geen ei, ook geen posi ovu testen gehad... Wat denken jullie? MP: Ik begrijp je gevoel, en heb vorige maand ook geen ei kunnen vinden en nu waarschijnlijk weer niet, ik wil het hierna nog een maand aankijken en dan ook naar de huisarts gaan. De volgende ronde word voor mij ronde 5, dus ik vind het juist goed dat je gaat... sterkte meid.. Alle zwangeren meiden gefeliciteerd!
@mosa Ja helaas wel, maarja...vond wel erg snel... 12 dagen na mijn ei...was zo blij dat ik maandag wat bruinverlies had, maar bleek dus mijn ongi te zijn, die ik qua tijd nog niet had verwacht...zo zie je maar weer @MP Ik hoor vaker dat sommige meiden nooit een donkere T streep krijgen...mss is dat bij jou ook wel zo en blijk je toch een posi test gehad te hebben...hoop dat je temp gaat stijgen meis... @wendy, ziet er toch wel goed uit hoor meid...je hebt wel ff een diepe daling gehad maar daarna een superstijging, ga voor je duimen. Verder had ik echt een super zware dip vanmorgen, maar daar heb ik me snel overheen gezet. Mijn knie doet ook niet meer zeer, dus... Ik mag ook niet klagen, als ik sommige meiden zie, die al tig tijd bezig zijn...ik ga nu naar ronde 4 dus er is feitelijk nog niets aan de hand. Denk dat ik gewoon ff heb moeten wennen aan hoe verradelijk je lichaam kan zijn..Nu hoef ik volgende maand niet meer op het puntje van mijn stoel te zitten als ik een pijntje hier en een steekje daar voel..... Alle zwangere meiden, onwijs gefeliciteerd....ik zou liegen als ik zeg dat ik niet jaloers ben en zeker voor de meiden die in ronde 1 pas zitten en posi getest hebben...maar ik gun het iedereen van harte....Geniet er lekker van Liefs Kweb