Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hee kweb ik heb beetje zelfde situatie als jou

ik dacht alleen niet echt dat ik zwanger was, Nergens last van maar wel na dag 10! ongesteld!

naja ik weet dus weer niet dames, of ik vandaag als dag 1 moet gaan doen? want had vandaag gewoon eerst wat oud bloed niet zoveel..
    maar nu na het klussen met mn ventje kwam er ineens wat rood bloed mee met zijn sperma ( sorry voor het vieze praatje) maar is dit dan dag 1 of niet? het is dus vandaag bij mij 10 dagen na ovulatie en had gister al oud bloed.

of is dag 1 dan pas morgen als het echt komt ofso?

sorry voor mn vragen hoor!

maarja kweb voor mij w.s dus op naar ronde 3 nu ook eens hopen dat cyclus van mij es wat minder lang duurt!

2. Sannehai

he dwaza balen zeg.. hopen dat ienog omhoog schiet!

hopen dat jou cyclus ook wat minder lang gaat duren, of gewoon een 9 maanden cyclus ;) hahahah

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi!

Ik heb FF maar wat aangepast (mijn + OPK ingevuld en slijm) en nu is mijn kruis weer weg...
    Ofwel, nog langer wachten op mijn NOD, pfffffffff
    Denken jullie dat het klopt?

4. Sannehai

doet zwangerschapspagina bij jullie ook zo gek? als ik op home klik dan krijg ik een hele gekke pagina, waar ik nix meer op kan zien en dan door heel moeilijk te doen kan ik dan weer hier komen heel maf maar al ik dan zo weer op home druk dan moet ik weer helemaal gek en moeilijk doen om weer hier te komen...egt maf hoor!

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wondertje:
    Wekom hier :)

@Wendy:
    PFFFFFFFFFFFFF, ik blaas nog even die temp van jou omhoog.
    Wordt nu wel erg spannend bij jou!
    Wanneer wil je gaan testen? Oh ik lees net 5 december... mooie datum voor een leuk cadeautje :)

@MyPrecious,
    Ik zou als ik jou was zeker even naar de huisarts gaan als je nu weer geen eisprong hebt.
    Het is misschien een beetje spannend om te doen, maar uiteindelijk heb je er wel wat aan.
    Wellicht word je doorgestuurd en gaan ze kijken wat er aan de hand is.

@Debozoe;
    Op dit kaartje kan ik ook geen ei ontdekken tot nu toe.

@Sannehai:
    Nee zwangerschapspagina opent bij mij gewoon, gelukkig maar :)
    Is het bij jou al verholpen nu?

@all:
    Wat gaan de dagen toch snel als je het druk hebt.
    Midden in de sintdrukte wel te verstaan.
    Vanmorgen hebben de kinderen hun schoen gezet in de klas en natuurlijk de nodige liedjes gezongen :)
    Morgen is de Rommelpiet langs geweest en die heeft me daar toch een rommel gemaakt :):)
    Hahahahaa, niet te geloven.
    Ik ben erg benieuwd naar de gezichten van de kinderen!

Groetjes, Hanna

PS:
    Ik heb nu pas mijn thermometer gevonden. Had net een nieuwe gekocht :)

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ debozoe, dankje wel, ik hoop dat jij wel een ei nog kan vinden.. Ik gun dit ook niemand hoor, zo zit je nog meer in onzekerheid. Zo heb je niet eens een kans om zwanger te raken..

@ kweb, maar dan zou me temp al lang omhoog moeten gaan want de test is alweer van dagen geleden.. :( snap dat je je klote voelde meis. Veel succes deze ronde toegewenst.

@ Hanna, ja ik moet ook gewoon gaan dat ben ik wel met je eens. En nu ben ik stiekum nog aan het utistellen hehe. Maar ja je hebt wel gelijk, en iedereen hier. Ik ga ook wel bellen binnenkort. Wacht me ongie nog ff af. En dan ga ik binnenkort een afspraak maken.. Moet het gewoon doen. Veel plezier morgen met de kinderen, lijkt me erg leuk, zien hoe ze geschrokken zijn van die rare piet haha.

Weltrusten meiden, ga me bedje opzoeken. Ben beetje gestressed :oops:.

7. Niet meer actief

Hoi,

Ik wilde zaterdag de 29e gaan testen als ongi uit blijft.
    Dat was weer iemand anders die op 5 december wilde testen. ;)
    Gisteren had ik al getest, maar die was negatief.

Ik kan maar niet goed in slaap komen, en om 4 uur gaat de wekker alweer.
    Zal denk niet ten goed komen van de temp. maar goed we zullen we zien.
    Als ik nou morgen niet ongi wordt, betekend dat toch ook wel weer iets goeds, hopelijk.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, daar was ik weer. Buikje helemaal volgegeten vanavond en zo lekker naar bed. Maar het is toch verslavend om nog even hier te komen kijken :)

@ Wendy, ik hoop dat je nu toch wel snel slaapt, als je er morgenochtend weer zó vroeg uit moet. Succes en ik hoop op een mooie temp morgen!

@ Maar, succes met Moos! Hopelijk vind je snel een goed tehuis voor hem! En anders misschien naar het asiel brengen? Wij hebben onze 3 katten uit het asiel gehaald, maar ik vond dat de dieren het daar erg goed hadden!

@ MyPrecious, goed dat je naar de huisarts wil gaan als je ongi bent. En misschien kan je vriend meegaan als je een afspraak hebt? En als je het fijner vindt dat hij belt voor een afspraak, dan moet je dat gewoon doen hoor!

@ Debozoe, ik ben bang dat ik ook geen eisprong in je temp zie. Dan had hij nu hoger moeten blijven denk ik. Aan de hand van je vorige cyclussen zou je nu al zo ongeveer ongi moeten worden. Ik hoop toch dat je snel duidelijkheid hebt en de volgende keer een duidelijke eisprong!

@ Kweb, dat heb ik ook hoor. In het begin dacht ik van elk pijntje of kwaaltje iets terwijl ik nu merk dat je veel meer voelt als je er op let. Ik ben er nu gelukkig een stuk rustiger onder merk ik. Succes in de nieuwe ronde!

@ Dazwa, die daling is niet leuk. Ik zie nu geen duidelijke eisprong in je kaartje, misschien als hij de komende dagen weer stijgt?

@ Sannehai, als je vandaag rood bloed had, zou ik vandaag als dag 1 rekenen.

@ Sylvia, ik denk dat het wel klopt. Volgens mij gaat je temp de komende dagen stijgen en krijg je dan een nieuw kruis op bijv. vandaag. Wel jammer dat je inderdaad langer moet wachten!

@ Hanna, leuk lijkt me dat, die sinterklaastijd op school! De kinderen zullen morgen wel door het dolle heen zijn. Veel plezier!

Weltrusten allemaal en tot morgen!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo meiden, er is weer veel gekletst gisteravond.

Mijn kaartje begint sannend te worden. Het kan nog allen kanten op. Bij vorege kaartjes had ik ook bij 10 DPO een iets lagere temp.
    Afwachten afwachten afwachten, en nog meer blkken geduld opentrekken!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Al weer donderdag... de week gaat snel, hebben jullie dat ook?

@Pookie:
    Bij jou begint het spannend te worden he. Mooi kaartje nog steeds hoor. Maar nu gaat het er om spannen he?
    Hoe lang is je LF gemiddeld?

Fijne dag allemaal!

Groetjes van Hanna

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Nouuuuu, nu zit ik potverdikkie weer op 35,9! En dat terwijl ik ongeveer net zoveel slaap heb gehad.

Ik snap het niet meer hoor. Ik zit nu weer op mijn normale 'lage' temperatuur. Op zich ben ik daar blij mee want nu heb ik nog sterker het gevoel dat die hogere temperaturen niet zomaar willekeurig waren. (of juist wel, snik)

Ik heb pukkels op m'n bek en ben chaga, nou, laat me dan in ieder geval eindelijk maar weer eens ongesteld worden hihi.

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Wat een schattig dipje en wat een mooie hogere temperatuur Sammie!

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dawza,

Van jouw kaartje word je ook niet wijzer van...

Hoop dat hij snel wat meer duidelijkheid geeft!

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen mEIden!

MP: skatje, als je weet van jezelf dat je niet durft te bellen, lekker je man laten bellen! ha ha. Ik ben net zo en dan gebeurt het tenminste. Snap dat het een beetje eng en spannend is hoor. Ik zit met hetzelfde. Wil eigenlijk de zaadjes van Maarman laten testen, maar iets houdt me tegen, omdat ik voor me gevoel dan niet "spontaan zwanger raak" of zo. Snap je?
    Zet 'm op! Je kan het!

Kweb: balen, meid. Vol goeie moed een nieuwe ronde in he? Dikke knuf

Dazwa: ik snap je baalmoment hoor! Iedere vrouw heeft er recht op om ff lekker stevig te balen en mopperen. Even lekker afgeven en dan weer positief de volgende ronde in hoor! Dikke knuf

Sannehai: ik zou gisteren als eerste dag aanhouden, aangezien je toen helder bloed hebt ontdekt.

Mosa: ik heb al wat berichtjes her en der van mensen die Moos "eventueel" wel willen hebben, maar daar heb ik natuurlijk nix aan. En ik kan 'm zelf niet houden. Heb mijn "oude" kat bij mijn ouders wonen, omdat ik hem toendertijd meegenomen heb bij mijn ex vandaan en aangezien we nu geen tuin hebben, mocht hij van mijn ouders bij hun blijven. Zou het naar mijn ouders toe niet eerlijk vinden, om nu wel een andere kat in huis te nemen! Als ik van het weekend nog niks heb gevonden voor 'm, dan ga ik 'm naar het asiel brengen ja. (met pijn in mijn hart!), maar hij is zo mooi en lief, weet zeker dat ie een goed huis gaat vinden. ( [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<)

Hanna: ik ben gistermiddag Piet geweest op een PietenParty! Het was zoooo leuk. Heb alleen de hele avond in bad die schmink af moeten boenen. Wat een zooi! En daarna natuurlijk mijn bad schoonmaken... hihi) Maar tis zooo gezellig en die kinderen vinden het zo spannend! Geniet van deze gezellige tijd.

Pookie: je kaartje ziet er goed uit! Spannend hoor! Duim voor je!

Sammie: ook voor jou spannend zeg. Idd een heel zoet dippie en nu hoog blijven he...

All: ik ga weer wat werken en af en toe ff spieken hier natuurlijk.

Dag lieverds! Fijne dag!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen dames.

en wat een spannende dag zal het weer worden voor sommigen onder ons.

Mijn temp is mooi gelijk gebleven op 37.1 (dwaalde in een half uur weer van 37.0 naar 37.3 en bleef zo hoog, was overigens ook 37.3 bij het slapen gaan gisteren en ja ik ben een meetfreak :oops: )

Dus we wachten weer af wat er morgen gaat gebeuren.

Gisteren had ik het met vriendlief over onze kado's voor sint en kerst. Komt hij ineens met de mededeling ik dacht dat je een stokje met twee roze streepjes wilde van Sint :confused: :D Wat is het toch een schatje. Hij is er ook helemaal mee bezig nu geloof ik (wel fijn hoor).
    Dus nu maar hopen dat temperatuur zo hoog gaat blijven en ik op 5 december positief ga testen :)

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Djaar: wat een mooi kaartje. Wil ik ook! haha.
    Duurt alleen weer ff.

Wat schattig idd van je mannetje. Stokje met 2 streepjes. haha. Die houden we erin!

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @maar; ja ik vond hem ook wel grappig (het stokje dan en absoluut niet mijn kaartje)

Moest ie toch even nadenken over mijn mededeling dat ik voor hem wel een test zou regelen waar gewoon op zou staan zwanger. Waarschijnlijk ga ik gewoon de eerste test doen met de kruidvat 2 voor 5 maar als die positief is race ik naar de winkel voor een cb digitaal en de telegraaf (fotomomentje).

Ik heb het al helemaal bedacht hoor. Wat zal me dat tegenvallen als ik ongi word.........

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    *** INBRAAK ***

Hallo dames!
    Ik heb even een vraagje: als je ongesteld wordt, hoeveel dagen vóór je NOD keldert dan normaliter je temperatuur?
    Of is dat vaak pas op de NOD zelf?

Thanx!

*** UITBRAAK ***

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Pookie, mooi kaartje hoor! Spannend wordt het! Hoelang was je lf de vorige keren?

@ Hanna, de week gaat inderdaad snel, maar dat vind ik eigenlijk met alle weken :) Veel plezier vandaag!

@ Dazwa, misschien word je vandaag wel ongi?

@ Sammie, wat een schitterend kaartje! Ik ga duimen!

@ Maar, je hecht je zo snel aan een dier hè?! Succes ermee!

@ Djaar, mooi kaartje krijg je nu! Spannend! Op naar het mooie sinterklaascadeautje! Hopelijk word je niet teleurgesteld!

Deel Deze Pagina