@ Meisje, het lastige is dat dat bij iedereen anders is. Bij de één daalt de temp bijv. twee dagen of één dag voor de nod en bij de ander op de nod. Maar het kan ook zo zijn dat je temp hoog blijft als je ongi wordt en dat hij een paar dagen later pas naar beneden gaat. Dus het verschilt voor iedereen Is dit de eerste keer dat je tempt? Als je het een tijdje doet, zie je namelijk wel hoe het bij jou gaat. Heb je een tempkaartje, dan kunnen we even meekijken?
Nee, ik heb nog NOOIT getempt, dat is het hem net. Ben al ruim 1,5 jaar bezig zwanger te worden. Is tot op heden 2 keer gelukt, helaas 1 keer missed abortion bij 10,5 week en 1 keer miskraam bij 5,1 week. Nu hebben we deze ronde onze 2e IUI achter de rug. Ik heb dinsdag, gisteren en vandaag getest. Ik heb normaal nooit voor mijn NOD getest, maar ik had zó het gevoel dat het raak was, dat ik bij wijze van spreke alleen maar bevestiging wilde dat dat zo was. Helaas zijn alle testen heel wazig (je ziet wel iets, maar het is niet echt duidelijk). De test van vandaag was ook niet duidelijker dan die van gisteren, en dat stemt me negatief want ik ben bang dat ik wellicht wel zwanger ben geweest maar dat het niet goed is ingenesteld. Immers, anders zouden de testen toch wel duidelijker moeten worden? Test van gisteren staat in mijn album, die van vandaag is vergelijkbaar maar wellicht nog wel wat lichter.... Dus... ik dacht ik temperatuur een keer. Overigens was ik toen al wel een half uur uit bed, dus ik weet dat het niks zegt... X
Hoi meiden, Nog even bijlezen tussendoor. de kinderen zijn nog steeds aan het opruimen, nu al bijna een uur @Sammie en Djaar, jullie hebben erg mooie kaartjes, zeg. Dit wordt spannend de komende dagen! @Maar, Succes met het zoeken naar een plaatsje voor Moos. Hij ziet er echt heel schattig uit!
Meisje, ik zie idd wel streepjes. Zit denk ik niets anders op dan wachten. Pfff, wie dat heeft uitgevonden..! haha. Misschien zaterdag nog ff testen? Ik ga heel hard voor je duimen Meisje!
hoi dames! sammie en djaar wauw mooie kaartjes hopen dat ze zo blijven! Oke dames nog weer ff een vraagje over de eerse dag van mn nieuwe cylus... het kwam namelijk dat ik rood bloed zag doordat dat na het klussen dr uit kwam met de rest zegmaar maar als ik dan vandaag geen rood bloed in mn tampon of maandverbandje vind.. moet ik dan gister als nog wel als dag 1 nemen van mn nieuwe cyclus? nou gister deed zwangerschapspagina echt heel raar bij mij, ik kon dr haast niet op komen, hopen dat het nu over is! groetjesss
Bah zeg! zwangerschapspagina doet echt weer dom bij mij:S:S als ik op home druk, geeft ie een foutmelding aan en word ik van zwangerschapspagina afgekickt dan staat er wel nog een link waar ik op kan klikken dan kom k er wel weer, maar dan moet ik me eerst weer uitloggen, en dan weer inloggen en dan pas kan ik hie weer komen:S:S Dommm! en irritant! owja heb net nog ff voor me laten pendelen er zijn nu 2 dames die hebben gependeld dat ik in februari zwanger zou zijn! de ene zegt een jongen ander zegt een meid kben benieuwd laten we het hopen, en eerder mag natuurlijk altijd Nou groetjes!
@ Meisje, heftig wat je allemaal mee hebt moeten maken. Ik kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen. Ik zie op je testen wel een heel licht lijntje, maar wanneer is je nod? Vervelend zeg, die onzekerheid! Eén keer tempen heeft zoals je zelf zegt, niet zoveel zin, maar ik snap dat je nu alles probeert. Heel veel succes met wachten en ik hoop dat je alsnog die duidelijke streep krijgt! @ Sannahai, ik heb nergens last van op zwangerschapspagina. Maar misschien is binnenkort de verhuizing? Ik denk dat je het beste kunt wachten tot er zeg maar zomaar rood bloed is, en dat je dat als eerste dag moet tellen. Maar ik neem aan dat dat vandaag gebeurt!
Hi mEIden, Mag ik jullie weer eens vragen naar mijn FF te kijken? Er stond een mooi kruis in op dag 21 totdat ik slijm invoerde op dag 27.... Al met al zie ik geen ei (ondanks de positieve OPK, eerste waren de streepjes gelijk bij de 2e was de testlijn donkerder dan de controlelijn) Pfffffffff, zit me helemaal niet lekker
@ Sylvia, had je mijn reactie van gisterenavond op jou gelezen? Ik denk dat, omdat je temp vandaag nog niet echt gestegen is, je eisprong bijv. vandaag is en dat hij vanaf morgen gaat stijgen. Dag 21 lijkt me niet, omdat je temp nu weer op het niveau zit van voor die dag. Dus ik denk dat je nog heel even geduld moet hebben en dat hij nu snel gaat stijgen.
@mosa ja ik denk dat dat vandaag wel zal gebeuren anders zou het wel echt maf zijn @syvia gek zeg dat je wel positieve ovu test heb en dan ook 2...:S ik weer het niet zo goed meid ik hoop voor je dat je een ei hebt gehad, lijkt me toch wel logisch ook als je positieve ovu testen heb gehad.....maar ik ben nog een beetje een leek in temp kaartjes dus kan je verder niet goed helpen sorry
Hoi iedereen! Wat gezellig hier zeg. Ben twee dagen weggeweest en er is me een hoop geschreven Wilde vragen of jullie even naar mijn tempkaartje willen kijken. Ik heb een te laag progesteron, dus ik denk niet dat ik zwanger ben, kan haast niet. Maar wat vinden jullie van mijn kaartje?
@ Loe, waarom heb je ook alweer een blauw kruis? Ik weet dat je dat krijgt als je zelf je eisprong dag bepaalt, maar waarom op dag 17? Want ik zou namelijk aan de hand van je temp denken dat je eisprong op dag 20 was. Verder ziet je kaartje er goed uit!
@ sannehai: bedankt!, ja, denk je? @ mosa: ik was bij de gyn geweest en mij ei was op maandag al weg volgens de echo, dus het moet de piek op de 17de zijn geweest.
oja, dat blauwe kruis. dat heb ik ook maar geleerd van iemand. Dan kun je FF overrulen. Dan kun je middels override een eigen kruis neerzetten. En die maakt ie dan in blauw. FF had ook mijn kruis gezet op de 20ste, maar dat kan dus volgens de echo niet. Maar maak ik dan eenheeeeeeeeeeeel klein kansje?
@ Loe, o ja, nu weet ik het weer! Best lastig om het van iedereen te onthouden En hoe je kaartje er nu uitziet, maak je wel een kans hoor! Nog een paar daagjes geduld hebben en dan weet je het! Succes!
Ik hoop het.... vind het allemaal erg verwarrend en ben er een beetje (boel) door van slag. Dank je wel voor je reactie! x
@ Sylvia, ik kan me voorstellen dat je er van slag van bent. Maar ik denk dat je nu echt snel duidelijkheid hebt! Hopelijk is het gelijk weer raak!