Tja, een baby hebben zal straks ook af en toe vermoeiend wezen. Je moet het ermaar voor over hebben he
mieke en ikdus,volgens mij is jullie ei in aantocht! veel klusplezier en laat ze maar zwemmen! mijn kaartje deze morgen(middag) Dit is echt mijn maximum van dpo wat ik gehad heb. dus zal vandaag moeten komen. ik was vanacht wel weer misselijk,zo raar ik durf niet te testen,gisteren was ie ook negatief. ik wacht vandaag nog even af.
Wies ik hoop het zo voor jullie, zou zo mooi zijn voordat jullie de mmm in gaan. Ja eitje is in aantocht, net nog even een matcare cassette ovutest gedaan en ja hoor die zit dicht tegen positief aan. Vind ik toch makkelijker af te lezen dan de persona. EN mijn gevoel zegt dat ik de van CB niet echt zal gaan krijgen... Dus ik hou het in het vervolg gewoon op de matcare tests, tenzij.....
Wies hoop toch dat je toch nog posi test hoor! Ik gun het je zo! Mieke, ik hoop dat het niet meer nodig is
Hé Wies,een negatieve test wil ook niet alles zeggen.Toen angela zwanger was van Fenne,had ze echt ongi krampen,en dacht elk moment ongi te worden.toen ze dat maar niet werd,ging ze testen.Negatief.Ze heeft toen pas 2 weken (en 5 tests later) positief getest.Dus alles kan nog. groeten Simone
Nou Wies je hebt wel een heel mooi kaartje hoor! volgens mij word je helemaal niet ongi... Ik zit nu op dag 14 cyclus en denk dat ik ei al heb gehad. Heb ovu testen gedaan maar kreeg alleen zondag en maandag een licht streepje en gisteren niks meer dus hoop nu dat ik goed geklust heb (dag 10, 11 en 13). denk dat ik ei op dag 12 heb gehad maar weet niet zeker ook omdat mijn temp nog steeds vrij constant rond de 36 graden (dus nog geen up of down gehad) zit dus hoop dat hij morgen wel hoger is!
Hoeft niet, hoor! @Wies: spannend, hoor, kaartje ziet er nog goed uit! @Ikdus en Mieke: succes met klussen 8)
ik heb gisteren mijn innesteling gehad dan zo te voelen en gezien de calculator zal dat ook kloppen. begint weer spannend te worden hoor
Dames, mag ik U voorstellen, mijn a.s. EI http://www.mijnalbum.nl/Foto-KGD37GC3.jpg (ClearBlue ovulatietest)
Dankje! Heb iemand geregeld die de paarden verzorgt, vent is MINE vanavond (voor tijdens en na voetbal )
ben echt bang dat er bij mij weer iets mis zit gister hcg laten prikken was maar 143 veel te weinig dus
molly aan de slag jij hahaha Bengeltje ik snap er echt niets van hoor. heb je jezelf al eens goed binnenste buiten laten keren?