ONGESTELD! Hoe krijg ik nu een nieuw kaartje. Ik wil dan meteen goed beginnen. Ik moet dan meteen morgenvroeg weer temp. voor de nieuwe ronde?
wendy; in FF gewoon mensis invullen dat gaat ie volgens mij vanzelf over op een nieuwe. suc6 en ja meteen door temperaturen vind ik persoonlijk wel een aanrader (heb ik ook gedaan maar ik meet wel altijd met een oorthermomether, waar de meningen over verdeeld zijn)
wendy je kaartje is er nog wel, je hebt een nieuwe lege gekregen. sterkte en deze ronde raak dan! dikke knuff voor je
Hallo allemaal, Ik lees jullie berichten, maar heb niet al te veel puf om op iedereen te reageren. Het gaat ietsjes beter maar niet veel, dus ben nog steeds ziek thuis en lig lang in bed of op de bank... @ Sannehai en Wendy, balen van jullie ongi maar succes in de volgende ronde! @ MP, toch geen ei, (was het niet stiekem een innestelingsdip?) Wat ontzettend balen... Misschien is een gesprek met de HA toch wel een goed idee, gewoon om te zien wat er precies aan de hand is en of je nou wel of geen ei hebt. Ik wens je sterkte en moed toe om toch het gesprek met je HA aan te gaan. @ Loe jammer van je nega testen. @ Berbel, Gefeliciteerd! @ Sammie, je kaartje ziet er mooi uit. @ Dazwa, balen dat de meds je niet helpen voor meer duidelijkheid @ Mosa, dankje, 't gaat nog niet al te best. Gelukkig duurt het idd nog even voor de vruchtbare dagen Voor jou komen ze weer in de buurt toch, alvast veel klusplezier @ Wondertje, spannend op het wachtbankjes, succes met wachten! @ Rest, ik heb niet onthouden wat jullie allemaal hebben gezegd. Verwen jezelf als je ongi bent, veel plezier voor een ieder die op eijacht is, en succes voor de meiden op de wachtbank! Fijne dag allemaal!
@ Berbel: Gefeliciteerd! geweldig Maak maar snel een mooie banner aan! Op jouw vraag: ik heb kruidvat (2 voor 5 euri) gebruikt. Ik heb nog 1 clear blue digitaal liggen, maar ik heb mezelf beloofd die pas te gebruiken als ik ooooit een positieve gewone test heb. Die van kruidvat zijn geloof ik wel goed? Ik heb net maar weer twee pakjes bijgehaald..........
@ Wendy, dus toch geen goed teken. Balen zeg! Je moet nu inderdaad gewoon iedere dag doortempen. Succes in de nieuwe ronde! @ Afrola, dan heb je het wel flink te pakken zeg! Hopelijk voel je je snel beter. En dank je, het klussen gaat vast wel weer lukken
@ Mosa, Wat lief dat je naar me vraagt . Mijn temp was vandaag weer 36.3 ik zal me kaartje onderaan plaatsen voor de duidelijkheid.. Dus geen ei. Ik zat ff in mezelf te bedenken wat ik moest zeggen tegen de HA maar ik raak helemaal in de war haha, als ik heen ga zet ik het wel op papier het is ook zo moeilijk om te onthouden. Wanneer spotting en hoelang, want ik had het eerst langer dan 40 dagen achter elkaar. Vind dat dat ook wel nodig is om te vertellen. @ Pookie, spannend voor jou meis. Je hebt een mooi kaartje! @ Sammie, Jou kaartje blijft ook spannend meis! @ Dazwa, Temp omlaag zie ik, hoe voel jij je verder? Als je nu binnenkort niet ongie word dan denk ik niet dat je een ei hebt gehad, want met zo'n temp zou je zeggen dat de ongie eraan komt.. @ Maar, Ja idd, ik stel het wel zo lang mogelijk uit dat ik niet hoef te bellen.. Ik heb een aantal keren gedacht ik loop gewoon naar binnen toe en leg daar me verhaal gewoon uit. Maar als je er dan weer langs rijd dan denk je ach misschien later vandaag. En dan doe ik het niet.. Vind het wel moeilijk, maar ik weet dat als me vriend zou bellen dan ga ik heen en doe ik mijn verhaal. Stom he, maar die 1e stap vind ik gewoon moeilijk om te maken. Ik dacht ook ik wil me vriend zijn zaad wel laten controleren, maar gelijk daarachteraan dacht ik Het ligt nu aan mij. Doet best wel zeer. Maar als jij graag zekerheid wilt hebben zou ik ook stappen ondernemen als ik jou was, hoe denkt je man erover? @ Syl, ik snap nie veel van je kaartje jammergenoeg.. Zit niets anders op dan wachten.. @ Wendy, Jeetje! Meis.. Echt balen.. Ik had het nog zo gehoopt.. Knuffel voor jou. @ Berbel, haha ik keek naar je kaartje en kreeg meteen een smile op me gezicht. Gek hoe je met mensen kunt meeleven terwijl je het zelf ook zo graag wilt. Maar misschien juist daarom dat je het iemand anders gunt. Gefeliciteerd! @ Afrola, beterschap! Nee weer geen eisprong. Ik heb geen idee wat me HA zou kunnen doen, maar ja dit klopt ook niet zo. En voel me er steeds rotter door dus ik moet gewoon gaan binnenkort. Mijn kaartje nog ff voor de nieuwsgierigen.. Die 2 hoge temperaturen had ik waarschijnlijk koorts..
Sofia Gefeliciteerd Tijgertje Gefeliciteerd met je mooie echo lily Gefeliciteerd! MP: Dikke knuffel meis nou zeg, had het je zo gegund Berbel gefeliciteerd!
@ MyPrecious, balen dat je temp niet gestegen is. Goed dat je alles op papier zet voor de huisarts. Maar je kunt natuurlijk ook je kaartjes uit printen en die meenemen, daar staat dan ook de spotting enzo op. Waarschijnlijk voel je je erna een stuk beter. Ik snap dat het moeilijk is, maar wie weet kan de huisarts je wel geruststellen. Misschien is het alleen maar ontpillen, en heb jij daar gewoon meer last van dan anderen? Succes in ieder geval, en ik heb er alle vertrouwen in dat jij goed je verhaal kan doen!
@ Mosa, Ben nu 5 maand pil-vrij en me cyclus is wel normaal 28 dagen.. Dan zou je niet zeggen ontpillen denk ik... Ik geloof er niet in . Hoop niet dat de HA me daarmee weg zou sturen zeg; je ben vast nog aan het ontpillen. Oh nee dan kan ik 'm wel voor zijn kop slaan . Haha. Ik heb nagedacht en als ik naar de gyn zou moeten en ik ga daar heen en ik krijg te horen dat het niet helemaal goed is (ookal kan het miss verholpen worden met medicijnen), dan ga ik het mijn ouders ook vertellen. Dan ben ik weer een beetje last van me schouders kwijt . Krijg er zo wel vrede mee dat ik gewoon naar de huisarts ga binnenkort . Jullie zijn echt lief dat jullie zo op mij reageren hoor, dat zet me wel over de streep dat ik mòèt gaan.
JE MOET, JE MOET, JE MOET Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het misschien iets heel onschuldigs is, alhoewel je denk ik snel geneigd bent uit te gaan van iets ergs. Het komt vast allemaal wel goed! En het tegen je ouders vertellen is misschien ook niet verkeerd, als je je daardoor beter zou voelen. Ik heb het trouwens meteen al tegen mijn ouders verteld toen ik ging stoppen met de pil, ik vind het wel fijn om er over te kunnen praten.
@Mosa: Ja gaat wel ben ziek niet zo fijn dus, qua zenuwen gaat het wel eigenlijk denk er nog niet zoveel over na heb vandaag wel boekje van het ziekenhuis gekregen wat er allemaal precies de 1e keer gaat gebeuren. @MP: Meis gewoon de HA bellen hoor, nouja je vriend laten bellen misschien kan je sowieso naar de gyn voor Cyclusstoornissen, doen ze ook een echo, om te kijken of er iets mis is, maar hoef je niet direct in het diepe te stappen om voor Subfertiliteit een afspraak te maken. je krijgt trouwens waarschijnlijk wel sneller een verwijzing voor Cyclusstoornissen. gewoon even (laten) bellen voor het hoe en wat, je kan ook aangeven bij de assistente dat het prive is he, dan hoeven ze de reden niet te weten maar krijg je gewoon een blanco afspraak bij de dokter, en kan je daar je verhaal neerleggen. ik vertel het me ouders enzo ook pas als ik evt. iets heb..als er niets aan de hand is dan wacht ik er nog mee. liefs
@Wendy, Balen zeg dat je ongi bent geworden! Succes in de volgende ronde! @Myprecious: Je zit met je temp nu gewoon weer op je gewone lijn zo te zien. En nu omhoog he, met die temp ! @Springmuis: Nog maar eventjes wachten tot 2 december he. Gelukkig wordt er dan eens goed naar gekeken. Dat gevoel heb ik in ieder geval wel. Hopelijk heb je ook een positief gevoel hierover als je eenmaal bent geweest. @all: Morgen heb ik lekker een vrije dag. Dat mag ook wel na het gekkenhuis van vandaag. Ik ga morgen lekker uitslapen en tutten heerlijk hoor!
@Hanna; veel plezier dan morgen. Ik zal aan je denken hier op kantoor @afrola: blijkbaar heb ik je aangestoken dus rust goed uit en laat je even verwennen, van mij krijg je een paracetamolletje en een kopje boulion @all; jullie maken het wel moeilijk om hier niet met regelmaat komen te kijken. Wat ben ik toch telkens nieuwsgierig! Ik leef echt met jullie mee. Persoonlijk ben ik ernstig benieuwd naar mijn temperatuur van morgen. In elk geval straks even de stad in met vriend en vanavond aan de klus (om de dag !)
Meiden, Ik heb echt even jullie hulp nodig. Heb toch beetje een dilema. Ik ben van de 1e schrik bijgekomen dat ik ongi ben geworden en dat we ronde 8 in gaan. Nu voel ik ook altijd m`n bmm en die id altijd bij m`n ongi laag en open. En nu ja jullie raden het al hij is juist heel hoog en hard en dicht. Nu heb ik nog even goed gevoelt en ja het bloed zit dan aan je vinger (sorry voor het verhaaltje) Maar er zit juist niet net als anders slijm of stukjes in, ja hoe leg je dat nu uit, het is dus echt alleen bloed. Kan het toch nog zijn dat je zwanger bent en dat je bloed verliest en hoeveel is dat dan als dat zou kunnen zijn. Is dat even is dat 1 dag of langer of hoe en wat. Ik voel me juist zo zwanger, ik kan het echt niet uitleggen. Ik lijk wel gek aan het worden als ik het zo terug lees. Sorry als ik door draaf. Willen jullie even meedenken wat jullie zouden doen. Ik doe expres geen tampon in omdat ik juist wil dat het eruit kan komen zodat ik het goed zie, ja sorry ga ik weer. Wat denken jullie of wat zouden jullie doen?